1. Taisin unohtaa..

530 36 32
                                    

Eka osa on täällä!🥳

Aleksin pov:
Kesä on taas tulossa päätökseen.
Tänään on mennyt viisi vuotta, siitä, kun lähdin Suomesta. Elämäni on jatkunut hyvin, muutamasta vastoinkäymisestä huolimatta. Olen nyt takaisin Suomessa, sillä sain täältä hyvän uuden työn. Parempi palkka ja kuulostaa kivemmalta. Tänään ajattelin taas totutella Suomen musa kulttuuriin, sillä menisin tänään katsomaan jotain festareita. En itseasiassa ole edes perehtynyt ketä tuolla on esiintyjinä, mutta eiköhän se selviä päivän myötä. Olisin varmasti saanut jonkun ystävän mukaan, mutta ajattelin kuitenkin mennä yksin tällä kertaa.

Muutin tosiaan viimeviikolla takaisin Suomeen. Ostin läheltä Helsingin keskustaa kaksion, jossa nyt asustelemme. Ei tämä mikään luksus kämppä ole, mutta kelvatkoo. En ole varma edes aionko jäädä lopullisesti Suomeen, joten ihan hyvä ostaa aluksi vähän väliaikainen asunto. Sain täältä tosiaan hyvän työkeikan. Pääsen kokeilemaan taas soittamista bändissä. En tiedä yhtään missä bändissä, mutta managerini sanoi, että se olisi kuulemma aika kuuluisa ja muutenkin isoilla lavoilla pyörivä. Tottakai tuollainen keissi kiinnostaa. Saan ilmeisesti tänään illemmalla tuon bändin solistin numeron ja voin sitten sopia tarkemmat ajat tuon kanssa.

No mutta, kello on jo neljä ja ensimmäinen esiintyminen alkaisi joskus kuuden aikaan. Voisin kyllä jo ruveta valmistautumaan. Menen vaatekaapilleni. Harvinaisen mustalta näyttää. no päätin kuitenkin ottaa mustat farkut ja jonkun college paidan. Kyllä, sekin on musta.
Kävelen keittiöön ja avaan jääkaapin oven. Kerrankin siellä on edes jotain. Yleensä jääkaappimme on aivan tyhjä. Nojaa, otan kaapista eilistä jauhelihakeittoa. Laitan sen mikroon pyörimään ja sillä välin otan kaapista mukin ja kaadan siihen kylmää kokista.

Keittoni oli valmista, joten otin sen mikrosta ja kannoin sen ja kokislasin pöydälle. Menin pöydän ääreen istumaan ja aloin syömään. Ja tottakai räpläsin puhelinta samalla. Mitenniin musta on tullu puhelin addikti? Pyh ei mitään semmosta..:D

Sain syötyä ja laitoin astiat tiskiin. Menin makkariin ja kaivoin mustan reppuni kaapista. Siinä menikin hetki, sillä olin laittanut sen ilmeisesti kaiken mahdollisen taakse. No mutta sain sen kuitenkin ja se on pää asia. Otan yöpöytäni vierestä laturin ja lompakkoni. Pakkaan ne reppuun ja lähden olkkariin. Kello näyttää jo puolta kuutta. Mihin tuo koko puolitoista tuntia yhtäkkiä kului? Tästä ei onneksi kävele kauaa tuonne festaripaikalle.

Kävelen eteiseen ja lasken reppuni lattialle. Menen vielä vessaan ja hoidan tarpeeni. Pesen käteni ja satun katsomaan itseäni peilistä. Hiukseni ovat vähän sekaisin, joten kastelen käteni ja laitan hiukseni paremmin. Ei ne nyt mitenkään super hyvin ollut, mutta paremmin, kuin aluksi.

Laitan kengät jalkaan ja nostan repun lattialta. Nappaan vielä avaimet eteisen pöydältä. Ovikello soi. Avaan oven. "Oon nyt lähössä sinne keikalle" sanon tuolle. "Joo pidä kivaa" tuo vastaa ja suutelee minua nopeasti. Ainiin.. taisin unohtaa kertoa. Asun siis tyttöystäväni Millan kanssa..

Tervehdys rakkaat <3 Uuden kirjan eka osa ois tässä! Mitäs tykkäätte :b

                                   sanoja 435

Life Like A PuzzleWhere stories live. Discover now