Kai başını onaylar biçimde salladı. Ses çıkarmıyordu. Sadece onay vermişti. Chanyeol sonuna kadar sessizce dinlemişti.
"İyi de, Taehyung'a ev hapsi istersen ne olacak ki? Bir şey değişmeyecek?"
"Bak ben de bundan bahsediyorum, Taehyung'a ev hapsi isteyebiliriz zaten şuanda suçundan dolayı polis sayılmıyor o yüzden başına muhtemelen birisini dikeceklerdir. Evden kaçmaya çalışırsa zaten direk hapse girer"
"Anlıyorum"
Kai ayağa kalktı.
"Ne boş yaptınız be, ne yapıyorsanız yapın artık. Zaten ne yaparsak yapalım Baek geri gelmeyecek.."
Sesi sonlara doğru kısılmış ve titremişti.
Derin bir nefes verdim. "O zaman ben başkanın odasına gidiyorum. Siz de işinize devam edin"
Onaylayıp işlerine döndüklerinde ben de odadan çıktım.
...
"OF! Niye ben ya!? Hayır yani o kadar polis var neden ben!"
Kai kafasını kaldırıp bana baktı.
"Aptal, daha iyi değil mi? Sürekli yanında olacaksın işte. Senin için iyi bir şey"
Chanyeol bana baktı. "Hem sen ondan hoşlanmıyor muydun?"
Duraksadım. "Siz nereden biliyorsunuz?"
Chanyeol güldü. "Tae yanına gelince ona öyle bir bakışın var ki, anlamamak için kör olmak lazım"
Kai de güldü.
"O kadar mı belli oluyor?"
"Tabiki belli oluyor, çocuğa bir bakışın var sanırsın ki karşında dünyanın en büyüleyici şeyi duruyor"
Bana göre zaten öyleydi.
Daha fazla konuşmak istemediğim için yavaşça konuşmayı sonlandırıp odadan ayrıldım ve Taehyung'un evine yürümeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible Love - KTH vs JJK
Fanfictionumursamaz bir üvey abi, onu her şeyiyle seven bir kız kardeş...bir aşk üçgeni , JJK & KJY & KTH