Part 3

22 2 0
                                    

06:00
Оххх гадна аларма!Ще видиш,когато сънуваш човек,който харесваш и тогава ще те събудя аз!Добре трябва да ставам!
////////////////&:&:&:&:&:&@:@:
Добре де малко заспах.Да видим колко е часът.07:25 Ужас! В даскалото трябва да съм там и 30, браво Jiwoo!Бързо станах и се запътих към банята.Измих се,и бързо си сложих униформата.Още бе болеше ръката,но нищо.Тръгнах.Звъннах на Вани да и кажа че ще закъснея.Бягах колкото сила имам.Добре вече съм в двора и,като голям завършек се пребих яката,ама много яката!Някой ми помогна да стана.

???-Хей!Добре ли си?-каза човека и ме изправи на два крака.Тогава видях че е Jungkook.

Аз-Да добре съм и Благодаря!
Тръгнах и изведнъж той ме попита:

Jungkook-Хей!Ъм...да знаеш къде е стаята на 11а?

Аз-Хах и аз съм нова,но го знам това място!Хайде с мен.
Вече бяхме пред стаята,влязохме и всички ме гледаха странно.Защо ли?Ето защо!Представете си едно момиче с разкървен крак и момче от кпоп група.Просто чудесно!

Г-жа Мин(класната)-Kim Jiwoo и Jeon Jungkook защо закъсняхте?

Аз-Много Извините госпожо Мин,но се пребих и затова закъснях.

Jungkook-Аз не знаех къде е стаята.

Г-жа Мин-Добре!Jiwoo ти ще седнеш до брат ти,а ти Jungkook ще седнеш до Taehyung.

••••••••В голямото••••••••••••••
Кракът ме болеше още,но нищо бях много гладна.
Ника-Добре бе Jiwoo как се преби?

Аз-Е как ся? Една 5 метрова мечка ме нападна и аз бягах и паднах, и така!

Вани-И твоя принц те спаси.
Всички се засмяха,а аз погледнах на кръв Авани.

Аз-Стига много добре знаете че харесвам друг!-Обърнах си главата и какво да видя! Jihan и Ния да се целуват!Сърцето ме заболя.И другите се обърнаха и след като видяха това Ника дойде към мен,но аз станах и побягнах.Колкото и да ме болеше кракът аз бягах колкото се може по-силно.Отивах на покрива.Клекнах,защото нямах въздух,изправих си главата и затворих очи.Край аз вече ревах!Изведнъж телефона ми звънна.Беше мама.Вдигнах и се изправих за да ми се появи дрезгавия глас.
€€€€Разговор€€€€&&&&&&&
Аз-Да мамо?
Мама~Как си миличка?
Аз-Добре съм мама,ти как си?
Мама~И аз съм добре!Исках да ти кажа че ще искам да се прибереш по-рано,ако може?
Аз-Добре ще се опитам?
Мама~Добре миличка!Чао!
Аз-Чао!
Край на разговора
Бяха ми писали.Всички,бре бре.Да не умирам бе.Или може вече да съм в облаците.Ника ми се обади.

My first love[Soobin txt] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora