11.rész

111 7 0
                                    

Csendben űltűnk egymás melet, merengtűnk a semmibe.
-taehyung?-szakította meg kőztűnk a csendet.
-hm?-most nem haragudtam rá....igazábol én fújtam fel a dolgot.
-szereted a cseresznyés nyalokátt?-a cseresznye és a nyalóka szó hallatán ősze futott a nyál a számban annyira jó íze van de...most valahogy jungkook csokjára vágytam nem a nyalokára.
-meg lehet.
-és a nasikat is szereted?
-most ez komoly van egyáltan ojan animés aki nem szereti a nasikat?-Jungkook ojan gyorsan el futott mint az őrűlt.
-mi rosszat montam hogy így it hagyott?-néztem a fiú után.

Pár perc múlva ugrálva jőtt visza két kicsi szatyoral a kezében. Ha jobban megnézűk úgy ugrál mint egy nyuszi ez tők aranyos. Le űlt velem szembe a jekim-re majd a kezembe nyomta a két szatyrot. Mikor bele néztem az egyikben egy csomó nyalóka volt a másikban minden féle nasi.
-te ki raboltad a bűfét!?
-nem, tudod aki odafent démon az ide lent is az tud lenni-nézet rám a rosz fiús mosolyával majd meg támaszkodott kezein.

-figyu jungkook....-keztem el komoly hangnembe beszélni.
-hm?-nézett rám kérdően.
-te tényleg azt hiszed rólam hogy egy kis csitri vagyok akit kőnyen fel lehet szedni?-nagyon szomorú lennék ha azt mondaná hogy igen vagy ha úgy akarná velem tudatni hogy az vagyok hogy ne bátson meg.
-ezt meg miből gondolod?
-hát mikor Yoongi-val beszéltél akor azt mondtad neki hogy próbálkozzon be jimin-él te pedig azt mondtad hogy neked sikerűlt nálam.
-tae ha a csókra gondolsz nem arra értettem azért montam ezt mivel...be akartam nálad brobálkozni mivel az elején tetszetél, de...rá jőtem hogy nem a fiúkhoz vonzodom hanem a lányok hoz.- le néztem kezeimre úgy remegtek mint még soha mi....mi eza furcsa érzés a mellkasom nagyon szúr a szívem is fáj ez a mondata miért fáj enyire? Remegő tenyereimet bámulva egy gyémánt nagyságu kőny csepp hulot tenyerembe és mint amikor el kezd esni az eső ojan lassan kezdett tőbb kis gyémánt csepp hullani szememből.

Nem kel sokáig sirnom.......



Hiii szovaj sorry hogy ijen későn hozóm a részt🙃És azért is sorry hogy az elején el hittetem veletek hogy ez a rész nem lesz szomorú
👁️👄👁️Szovaj...ja....xd. Sziasztok💜

Puszinyuszi🐰

Dèmon vagyok?/Taekook/Where stories live. Discover now