1.rész

230 10 1
                                    

Jimin és én futottunk a suliba nehogy megint elkésűnk-jiminh várjh nemh...nem bírom-liheg tem mikőzben jimin húzott maga után.
-tae ne legyél már enyire puhány el fogunk késni!-szólt rám legjobb barátom és még gyorsabban futott velem egyűtt.mikor be értűnk kapkodtuk a levegőt majd mikor nagyjából helyre ált a lélegzésűnk futottunk a terembe.

-elnézést-halyoltunk meg egyszerre jimin-el, majd helyet foglaltunk az ablak mellett a leg hátsó padban.
-jimin....aszem mindjárt be alszok.-montam barátomnak aki csak meg rázta a fejét egy kis mosollyal arcán. A padra hajtottam a fejem, és persze hogy be alutam. Elég kűlőnős álmom volt. Egy furcsa helyen ébredtem, egy sőtét kastélyban.

(kb

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

(kb. így kébzeljétek el xd)

fel álltam majd el indultam valamerre, pár perc sétálás után bele botlottam egy sőtét ruhás alakba nem látam az arcát.
-úrfi vártuk már-hojolt meg előttem de még most sem látam az arcát...

-Tae ébredj!-hallotam meg jimin hangját aki engem bőgdősőtt hogy ébredjek már fel.gyorsan felkaptam a fejem mivel egy ojat lőkőtt rajtam hogy meg ijedtem.
-jimin!-morogtam a fiúra.
-ne nyávogj, inkább menyűnk a kővi órára.-huzott magával. A folyosón sétáltunk. Eszembe jutott mit álmodtam mijen urfirol beszélt az az alak? Áh ez csak egy álom tae nem jelent semmit! Legyintetem.
-tae min gondolkodól?-nézett rám kérdően a rózsaszín hajú.
-semmi....csak amikor el aludtam egy furcsa kastéjban ébredtem majd bele űtkőztem egy fekete kőpenyes alakba aki azt monta nekem "úrfi vártuk már" aztán fel ébredtem-montam kicsit hadarva.
-szerinted jelent valamit?-kérdezte az alacsonyabb.
-nem dudom, de szerintem ez csak egy álom.

Az utolsó óra is eltelt. Jiminel indultunk haza elég közel laktunk egymáshoz.
-jimin.....ojan furcsa érzésem van az álomal kapcsolatal-szegeztem tekintetem a főldre.
-nugyi, oké? Nincs semmi baj ez csak egy álom, ha meg zavar akkor kezd el olvasni Álmos kőtyvét-vonja meg válát jimin.
-az meg mi? - meg kellett kérdeznem mivel nem nagyon tudtam mi az, sőt egyáltalán nem tudtam.
-az egy ojan kőnyv amibe az álmok jelentéseit meg magyarázza és elvileg minden álomnak van jelentősége.-okoskodot továb chim.




Hiii szovaj elnézést hogy edig nem hoztam az első részt csak nem vojt őtletem sorry na de mind1 remélem edig tetszik és elnézést a helyes írási hibákért. 🌹
Na de mind1 szerintetek van valami jelentősége az álomnak?👁️👄👁️ XD Mind..... Szóval... Ja enyi sziasztok. 🌹🌹

Puszinyuszi🐰

Dèmon vagyok?/Taekook/Onde histórias criam vida. Descubra agora