24.rész

63 6 0
                                    

Reggel arra ébredtem hogy csörög a telom. Nagyot nyögve veszem le az éjeliröl. Meg nézem ki hiv. "bátyo"
-szia jackson.
-szia tae remélem nem ébresztetelek fel!
-nem, nem. Mit szeretnél?
-ja semmit csak annyit akartam el mondani hogy hamarabb megyek haza mivel anyuék holnap jönnek látogatóba!
-tessék!?-kiáltok fel kicsit hangosan mire jungkook is fel ébred.
-mi az hogy jönnek látogatóba? 3 évig le se szartak most pedig csak úgy jönnek látogatóba mintha minden rendbe lenne?!
-nyugi taehyung! Én sem értem viszont nem volt szívem az mondani hogy ne jöjjenek!
-ahh...oké akkor holnap várjuk őket-forgatom meg szemem.
-szia jack!
-szia tae baba!-majd bontotuk a vonalat. Feszülten fekszem visza puha ágyamba majd egy pillanatra kezembe tetemetem arcom. Mi a fasznak akarnak ide jönni 3 év után!? Apa azt mondta nem akar többet látni, anyám aki nem is az anyám nem is tekint fiának akkor mi.a.fasz.nak.jönnek.ide!?
-mi a baj taetae?-karol át kook.
-az apámék holnap ide jönnek...-mondom kicsit feszülten.
-oh értem...ne aggódj...ha szeretnéd....szivesen meleted maradok ameddig itt vannak...-mondja halkan.
-komolyan meg tenéd!?-kérdem felé fordulva.
-naná érted bármit...va-vagyis a b-barátaimért bármit....é-és mivel te is a barátom vagy ezért érted
-értem.

Mivel az első óránk el maradt ezért elég volt csak kilencre be menni.
A nap unalmasan telt be adtuk a jelentkezésunk a felépésrd. Aztán mikor haza jöttünk a bágyám már ithol volt Mark-al együtt. Kőszőnés után a fiúkkal újra gyakoroltunk aztán a fiúk megint itt dekoltak viszont nam és jin hope val aludtak a kanapén amit ki kellet húzni. Esküszöm össze kéne költözni!

~Holnap~

Remegő lábakkal, idzado tenyerekel ülök a kanapén kook al és jackson-al az oldalamon. Pár perc múlva kopogásra lettünk figyelmesek. Gyomrom görcsberándult.
-ne félj itt vagyok-suttogta kook.
Én csak bolintotam majd az ajtó felé néztem. Először anya lépet be, aztán apa.

Fel álva helyemrol léptem bátyám mellé.
-jaj drága kis fiam de rég láttalak! -vonja őlelésbe anya bátyám. Engem ignorálva ált visza apa mellé.
Nagyon rosszul esett hogy nekem nem is köszön.
-szia taehyung-őlel meg apa. Nem hazudok, nagyon jól esett hogy 3 év után újra látom apát. Lehet hogy nem fogadja el az érdeklődési köröm de attól még szeret. Aszt hisziem.
-hiányoztál apa- el válva tolle kookie mellé lépek. Aki mosolyogva meg halyol apa és anya előtt.
-jó estét Mr. és Ms.kim jeon junkook vagyok!-anya megvetően néz rám aztán kook felé fordul.
-mond csak te taehyung pasija vagy?-kérdi mire nagy szemekel nézek a nőre.
-nem asszonyom csupán csak egy barát vagyok!-mondja. Anya eléggé meg lepődött.
-ez esetben örvendek-nyújtja kezét anya.

Vacsinál

-szóval apa anya minek koszonhetjuk 3 év után ezt a látogatót?-kérdem.
-tudod fiam két dolgot is kozolnunk kel veled.-mondja apa. Villámat le téve fel konyokolok az asztalra majd még támasztóm a kezeimen a fejem.
-mond csak.-mondom boldogan.
-szóval fiam én sokat gondolkodtam ezen, és nekem elég volt ez a három év ahoz hogy fel fogjam, hogy te ha te egy fiúval vagy boldog akkor azt nekem el kell fogadom azt.-szavain nagyon meg lepődtem. De egyben nagyon boldoggá tett.

-viszont anyukád nem így gondolja-hajtja le fejét apa. Boldogságom egy pillanat alatt el ilan.
-a másik amit el szeretnénk neked mondani úgy gondoljuk hogy már elég érett vagy ahoz hogy fel dolgozd.-szolal meg anya majd egy pillanatra jackson ra néz.
-anya ne..-mondja bátyám. Van egy sejtésem miről van szó. Arcomon széles mosoly terül el és fél veszem az előbbi pozom.

-szóval több oka van annak hogy nem fogadlak el és nem tekintelek fiamnak. Az egyik az hogy undorító buzi vagy,-szavai nagyon fájnák viszont mosolyom most sem hervad le sőt! Még nagyobb lett!
-kérem ne használjon ijen jelzőket taetae-ra!-mondja junkook anya ignorálva őt folytatja.
-a másik pedig az az hogy nem vagy az igazi fiam. Nem vagyok az anyád!-elkezdek kuncogni majd egyre hangosabban nevetni. Mindenki érthetetlenül néz rám kivéve egy valaki...kookie.
-jajh-tornázom fel magam a székből.
-tudód..ezt már sejtettem kicsi koromban. Ahogy kivételeztél jackson al, ahogy másképp beszéltél vele és velem, hogy ő mindent meg kapott amit csak kért viszont ha én kértem valamit azzonal az volt a válasz hogy nem! És ez csak azért mert egy démon fia vagyok.-apa és Suzy
szemei ki kerekedtek.
-fiam...te ezt...honan tudod?-kérdi apa de nem foglakozva vele folytatom.
-had kérdezek tőled valamit. Talán attól féltél, vagy félsz hogy én is démon lennék? Talán attól hogy ha igen bántalak? Talán meg öllek?-vártam viszont semmi válasz. Le hajtom fejem majd fel nevetek és úgy nézek vissza.
-el kell hogy mondjak még valamit, nem hogy démon vagyok halál isten egyben!-nevetek fel. Érzem el őnt az erőm és a düh egyszerre.
-szóval volt mitől félned! Egy igazi szörny vagyok szemeidben!-már nem bírom el szakad a cérna és el bögöm magam.
-miért nem tudtál normálisan fel nevelni!? Tízen három évesen magamra hagytál! Még ha neked nem is vagyok a fiad de te-mutatók apámra.
-te miért nem tudtál fel nevelni?!
-taehyung álj le az erőd el fog szabadulni és nem lesz jó vége!-mondja kook. Nem törődve vele folytatnám ha nem szólna bele.
-taehyung ha el szabadul meg olhetsz bárki!-ál fel. Szemei vörösek, fekete szárnyai fel lokték a széket.
-taehyung kérlek! Álj le-szól rám bátyám. Rá emelem tekintetem és nagyon meg van ijedve. Körbe nézek magamon és el áll a szavam. Fekete szárnyaim végre ki nötek, bele nézve a konyhai tükörbe kicsit meg ijedek. Szemeim lilák benne egy csillaggal, nyakam egyik részén végig fut egy tetkó ami olyan mintha villámok lennének.

-é-én sajnálom...csak...-nem tudom befejezni sírva rohanok fel szobámba.


Hiii szovaj itt is lenne egy kicsit szerintem furi rész na de mind1 remélem tetszett.
Szovaj.....ja....xd. Sziasztok💜


Puszinyuszi🐰


Dèmon vagyok?/Taekook/Where stories live. Discover now