-jungkookh...kérlek....szálj le rólam...-akár mennyire is jó érzés amit csinál ez nem helyes. Csak pár honapja ismerem de már csokoloztunk is, azért olyan messzire ne menjűnk el hogy a szűzeségemet is elveszi.
Hirtelen le száll rollam.-é..én...ugy sajnálom...nem akartalak....le teperni..-nézett rám kétségbe eseten.
-semmi baj-mosolygok rá.
-n..nekem most mennem kell-ezel a mandatával egy fekete kődfelhő vete kőrűl majd azzal egyűtt el tűnt.Jungkook szemszőge:
-miért vagyok ekkora barom~-temetem tenyereimbe arcomat.
-haver...én már százszor montam hogy az vagy-vonja meg válát Gi. Anyira bunkó a gyerek.
-haha nagyon vicces-montam gunyosan.
-inkább vigasztalnod kéne nem még rá tenni egy lapáttal-mondom durcizva.-amúgy mesélj mi van a kis kerti tőrpével?-szakitotm meg kőztűnk a csendet.
-ha még egyszer tőrpének hívod pofán baszlak de az fájni fog-fenyegetett meg suga.
-amúgy meg semmi minden jól megy a tegnap el mentűnk a kedvenc cukrázdájába, ojan édes szájú imádja a sűtit.
-ahh te ojan szerencsés vagy baszki én meg mindent el csesztem-Yoongi ojan jól ki jőn Jimin-el de én miért vagyok ekkora barom.
-na haver én meek vár a csinibabám majd később ütkőzűnk-ált fel melőlem haverom majd ott hagyott.Első órát el logtam mivel nem volt kedvem be űlni matek órára igyis-úgyis el aludtam volna szóval tők mindegy. Még volt egy fél órám az órából így úgy dőntőtem sétálok egyet. Már vagy 15 perce sétálok mikor egy kellemes, lágy hang csendűlt fel. El indultam a hang irányába. Egyre hangosabban és tisztábban halottam. Mikőzben kővetem a hangot fel tűnt hogy ez az út az én és a bandám csővelő helye.
A hang egyre hangosabb volt mikor még pillantottam Őt. Szemei csukva voltak így adva át magát az éneklés élvezetének ami fehér fűleséből szólt.
Ha nem tudnám az igazat azt mondanám hogy egy angyal. Most sokkal jobban fel tudtam térképezni arc vonásait és az átalakulás miatti változásait. Éj fekete haja szemeibe logótt.Nagyon el bambulhatam mikőzben tae győnyőrű vonásait csodáltam mivel csak arra letem figyelmes hogy már nem énekel hanem a kis tőrpével beszélget. Nagyon nem bírom a kis sráct folyton az én cicusomon csipászkodik. Azóta nem bírom mióta meg puszilta tae-t 4 éve kővetem minden lépését néha észre vett de csak egy árny ként látott sőt volt ojan hogy beszélt hozzám előszőr azt hitte hogy egy szelem vagyok majd később ki találta hogy a képzelet beli barátja vagyok emlékszem anno nyolcadikban folyton cikizték azért mert hozzám beszélt sőt még egyszer jelenetet rendezett hogy én igen is létezem és hogy nem csak egy árny vagyok hanem egy élő ember tők cuki volt.
Hii szovaj sorry hogy edig nm raktam ki részt de nem volt őtletem és azért is mert kurva rővid lett szovaj ja.....xd....sziasztok💜
Puszinyuszi🐰
YOU ARE READING
Dèmon vagyok?/Taekook/
FantasyTaehyung egy 16 èves fiú,van egy bàtya Jackson a szülei Japànban èlnek, van egy legjobb baràtja jimin. (rövid és tömör ismertető xd) Szóval TaeHyung éli normális életét de egy bizonyos álom mindent meg változtat. A későbbiekben szomorúvá és fájdalma...