Part.2

352 10 0
                                    

Je sobota a já nemám školu. Je 9:00 hodin a já se pořád válím v posteli, i když bych už za hodinu měla hlídat malou Karolínku, kterou hlídám, každou sobotu.

Je 9:30 a já nestíhám jako obvykle. Nic nového, ale mám štěstí, že to mám kousek od domu. Dala jsem si snídani, umyla jsem se a šla jsem se převléknou. Vzala jsem si něco volného v čem vydržím celý den a nebude mi vadit, kdyby mi to 6 letá Karolínka zničila.

* Tohle sis vzala na sebe *

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

* Tohle sis vzala na sebe *

Do batohu sis hodila ještě lehčí svetřík, klíče, peněženku a už si letěla z bytu. Mobil jsem měla v ruce, protože mi chodili už zprávy od paní Čermákové, jestli to dnes platí. Snažila jsem se odepisovat a dojít tam, co nejdřív.

Došla sem do bytu paní Čermákové a ve dveřích už mě čekala malá Karolínka.

( T/j - T/j, Karolínka - K, P.Čermáková - Č )
T/j - Omlouvám se, že sem přišla opět pozdě.
Č - * zasmála se * Holka s tebou se to nezmění už jsme si zvykli za tu dobu, co nám hlídáš Karolínku.
K - Půjdeme dnes na hřiště ? * skákala paní Čermákové do řeči *
T/j - Prcku pokud budeš hodná a nebudeš skákat mamince do řeči, tak půjdeme na hřiště a cestou koupíme zmrzku ( pinkla si jí do nosíku. Paní Čermáková vy už mě znáte. V kolik vám dnes mám vrátit malou Karolínku ?
Č - Dneska to bude trochu delší potřebovala bych ji pohlídat do takových 16-17 hodin, takže pokud ti to nevadí.
T/j - Jasně, že mi to nevadí. Ráda pohlídám malou Karolínku a ještě se při tom pobavíme.
Č - Tady jsou, kdyžtak klíče od domu, kdyby jste přišli dřív a chtěli by jste se, kdyžtak koukat na pohádky. Peníze ti dál hned na útratu.
T/j - To je dobré potom to vyřešíme, teď už běžte.
Č - Dobře, děkuji moc.
K - Ahoj mami
* Paní Čermáková odešla *
T/j - Tak teď vezmeme jenom batoh a jdeme ven.
* Šli jsme ven na hřiště. Už jste tam byli asi přes 2 hodiny *
T/j - Karolínko nechceš už jít, že bychom zašli na zmrzlinu a pak se koukali na pohádky ?
K - Jo, tak jdeme
* Šli jste si koupit zmrzlinu a šli jste domů ke Karolínce *
T/j - Tak na, co se koukneme dnes ?
K - Spidermana !
T/j - Ale vždyť víš, že u toho usneš a navíc to není pohádka,ale film.
K - Já chci spidermana * udělala na tebe psí oči *
T/j - Dost.. dost. Dobře pustíme si spidermana, ale budeš hodná
K - Dobře
* Karolínka během filmu usnula, tak si jí přesunula do postele, potom si šla do obýváku, kde sis vytáhla z batohu učení, které budeš potřebovat k maturitě. Kolem 16:30 přišla paní Čermáková *

Č - Kde máš Karolínku ?
T/j - Jak jsme přišli z venku, tak jsme si pustili spidermana a Karolínka během filmu usnula, tak jsem jí přenesla do postele do teďka spí.
Č - To je vždycky * zasmála se *
T/j - Tak já půjdu, ať vás už neruším
Č - Počkej... Víš, jak si chtěla vědět něco o svém bratrovy ?
T/j - Ano, poslouchám * sedla sis zpět na sedačku *
Č - Zjistila jsem, že se jmenuje Filip a mohla by ses s ním vidět na MS v hokeji.
T/j - To je od vás hezké, že vím aspoň jméno, ale stejně lísky na MS už neseženu.
Č - A co kdyby jsem ti řekla, že mám dva lístky a dal bych ti je, aby ses seznámila s někým z rodiny ?
T/j - To je sice od vás moc hezké paní Čermáková, ale to nemůžu a navíc budu dělat maturitu.
Č - Ne, neberu jako odpověď tyto lístky jsou tvoje a ve škole jsem to přes tvojí tetu domluvila, takže můžeš jet bez problému.
T/j - To nemyslíte vážně ?! Moc vám děkuji * obejmula si paní Čermákovou * Nevím, jak vám poděkovat * ukápla ti slza *
Č - Stačí, že se staráš o Karolínku jsi jediná, kterou si Karolínka oblíbila a teď jdi domů, protože za týden odlítáš.
T/j - Ještě jednou moc děkuji, tak já jdu a až se Karolínka probudí nezapomeňte jí říct, že spidermana dokoukáme příště.
* Rozloučili jste se a ty si pomalu běžela domů, protože si nemohla uvěřit, že by ses po 18 letech mohla vidět ze svým bratrem Filipem. Hned, jak ses, tak trochu uklidnila zavolala si svojí tetě s kterou si to vše probrala *

Ahoj, takže je tu první kapitola nové fanfikce doufám, že se líbí. Jak myslíte, že to dopadne a s kým T/j nakonec poletí ? To se dozvíme v další kapitole.

Na ledě Kde žijí příběhy. Začni objevovat