Part.5

303 13 0
                                    

Ráno ses vzbudila asi kolem 8:00 hodiny kvůli toho, že ti začal cinkat mobil. Vzala sis do ruky mobil, kde už si měla několik zpráv od Filipa, jestli se dnes nechci přijít podívat na trénink.
( T/j - T/j, Filip - F )
T/j - Koukám, že to do jedné zprávy to neumíš napsat a tvojí milovanou sestřičku taky nenecháš vyspat
F - Taky ti přeji dobré ráno. Umí to napsat do jedné zprávy, ale takhle jsem měl jistotu, že se na to podíváš, takže přijdeš ?
T/j - To už asi nemám na výběr, když už si mě vzbudil, teď už bych stejně neusnula. Tak v kolik a kde ?
F - * nadiktoval ti adresu * V 9:30 začínáme, tak tam buď v čas. Kartu na VIP ti potom hned vyřídíme zatím o tom ví, že si můj host.
T/j - To si jako myslíš, že stihnu za tu chvilku ? Filipe já tě zabijuuu. Přísahám je mi jedno, že si o 20 cm větší stejně tě přizabiju. Jo, jinak taky tě mám ráda.
F - Ježiši ty budeš, tak roztomilá malá sestřička, jak se budeš zlobit. Stejně ty se neumíš naštvat to už jsem poznal z chatu
T/j - Tak tu tvojí malou sestřičku neotravuj, aby to stihla a pak si to vyřídila face to face.

* Začala ses připravovat. Převlékla ses vzala sis věci do baťůžku a vyšla si směr zimní stadion *

 Převlékla ses vzala sis věci do baťůžku a vyšla si směr zimní stadion *

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

* Tohle sis vzala na sebe *

* Došla si k zimnímu stadionu, kde ses dohadovala se security , aby tě pustil dovnitř, že si pozvaná. Mezitím šli okolo pomalu stejně vysocí kluci, kteří se začali ptát, co se děje. *

( T/j - T/j, Security - S, Jakub V. - J, Dominik K. - D )

D + J - Omlouváme se, že váš rušíme ve vaší konverzaci, která se asi ani jednomu nelíbí, tak se chceme zeptat, co se děje a pomoc pokud to bude možné.
S - Pánové omlouvám se, ale tato dívka má prý povolení jít na stadion na váš trénink, ale žádné potvrzení nemá, takže ji pustit nemohu. Celou dobu to tady slečně vysvětluji a ta je celou dobu naštvaná.
T/j - Co prosím ? Já nejsem naštvaná jenom vám tu asi po 30x říkám, že tam mám bratra Filipa Zadinu, který mě pozval a hraje za Český hokejový nároďák nadále jsem vám ukazovala zprávy a vy tu z mě děláte podvodníka. Pardon, ale tohle si nenechám líbit.
D + J - * podívali se na sebe *
T/j - Řekla sem snad teď něco, co se nelíbí ani vám ??
D + J - Filip nemá sestru to by nám řekl, ale to je v pohodě vezmeme si tě na starost a uvidíme jestli tě Filip zná. Security a vy se příště uklidněte.
T/j - Pánové já vám děkuji aspoň někdo je tady inteligentní.
* Došli jste ke kluzišti, kde už čekali hokejisti a Filip, který byl naštvaný.

( T/j - T/j, Filip - F, Jakub V. - J, Dominik - D )

D + J - Filipe vedeme ti někoho koho údajně znáš...
F - Kde si byla ?! Víš, že sem měl strach, že se ti něco stalo ? Proč si nezavolala ?!
T/j - Brzdi. To, že se vaše security chovají, jak hovada to bych pochopila, ale to, že mi vynadáš za to, že ti nezvedám mobil to je moc. Volala jsem ti několikrát !
J - Nechci vám vstupovat do vaší hádky, ale mohl by nám někdo tady vysvětlit odkud se vy znáte ?
T/j + F - Jsme sourozenci
T/j - Toto je můj bratr pánové, jak jsem říkala
F - Toto je moje mladší sestra
T/j - Tím pádem se představím ať v tom nemáte bordel T/j Zadinová těší mě
J - Tohle nedává smysl
D - Taky mě těší jsem Dominik
T/j - Ráda tě poznávám. Co tady nedává smysl ?
J - Od kdy máš Filipe sestru ?!
F - Už hodně dlouho, ale dlouho jsme o sobě nevěděli jsme vlastní sourozenci. Mě si nechali, ale T/j nechtěl ani otec ani matka, takže jí nakonec vychovávala matky sestra. Dlouho jsem ani nevěděl, že matka měla sestru potom jsem vlastně zjistil, že mám i sestru, tak jsem pátral. No nakonec jsme se našli a povedlo se to teď tu stojí sourozenci Zadinové.
J - To je zajímavý příběh. No to je jedno. Jsem Jakub moc mě těší nevěděl jsem, že má Filip, tak hezkou sestru.
T/j - * zčervenala si * To je od tebe milé Kubo. Taky mě těší * koukali jste si z Kubou do očí *
F - No a teď čekám na to seřvání za ty esemesky, že jsem tě vzbudil
T/j - * lehce si ho praštila loktem do těla *
D - No dobrý vy dva to by stačilo. Jakube pojď se převléct, aby jsme byli připraveno.
J - Dobře. Ještě se uvidíme.
* Kuba a Domča odcházeli a ty si jim ještě zamávala *
F - Tohle bylo, co ?
T/j - Co máš na mysli ?
F -  * Udělal zženštilí hlas * Moc mě těší. To je od tebe hezké Kubo.
T/j - *Praštila si ho * Přestaň mluvíš, jak cvok. Jenom jsem se seznámila s tvými kamarády to je všechno, co v tom hledáš ?
F - Ty asi ráda plácáš do lidí, co ? Pouze jsem viděl, že tu někdo s někým flirtoval aniž by se znaly delší dobu.
T/j - Ty si pako. Na tohle nemám čas a ani chuť. Lidi nemlátím jenom dávám najevo, že tohle bys asi neměl dělat, protože vypadáš jako pako. Promiň, ale jsem naučená od dětí, když dělají blbosti. No nic bratře si větší ještě než jsem si myslela teď jdi na led a buď hodný a poslouchej já si sednu tady a budu koukat.
F - Ty si dobrá provokatérka ségra, takže buď hodná sedni si tady a já jdu trénovat * obejmul tě a šel na led *

* Ty sis sedla na lavičku a sledovala si trénink ke konci ses začala učit k maturitě. *

Ahoj, nový díl je tady, tak se snad líbil.

Na ledě Kde žijí příběhy. Začni objevovat