Pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon, pardon...
Vážně ještě jednou pardon. Nevím, jak dostačující bude moje pravdivé vysvětlení, takže třeba takhle... Ehm, byla jsem unesena a mučena zelenými trojnohými mimozemšťany, kteří se ze mě pokoušeli dostat supertajné informace, jenž jako agent 009 ze své lásky k USA nesmím prozradit a jenž by mohly ohrozit osud celé planety. Naštěstí jsem si z posledních sil pomocí sponky do vlasů otevřela svojí plazmovou celu, zběsilým bušením do ovládacího panelu lodi jsem ji vrátila zpět směr Země a v pět jsem přistála domů, akorát na čaj... Ne? Tak ne...
Najednou jsem toho měla nějak hrozně moc doma a musela jsem psát spoustu jiných věcí do školy... Navíc jsem úplně ztratila takovou tu "psací" náladu a nechtěla jsem tu publikovat hovadiny(zvlášť ještě u úvah, kdy by bylo fajn trochu uvažovat). Teď už je ta kreativní a pohodlná nálada zpět, takže by se to snad mohlo vrátit do normálu. Kromě téhle části mám ještě rozepsaný part s názvem Láska, ale protože by mohlo být dost zdlouhavé, dám mu radši vlastní kapitolu. Taky bych ještě chtěla zavést, že na konec každé kapitoly budu dávat nějáký výrok (buď můj, nebo někoho z mého okolí) a třeba se alespoň jeden uchytí a stane se takovým tím "profláknutým" citátem. Takže teď už 20 things.
Budu ty klady a zápory psát na střídačku, abych si nepřišla příliš dokonalá (hahahahahahahahahaha...) a nebo naopak.
+ Většinu času vím, co kdo řekne/jak kdo zareaguje (v realitě i ve filmu), takže si už předem připravuju argumenty.
- Většinu času vím, co kdo řekne, takže dost často upadám do stereotypu...
+ Oproti většině mých vrstevníků mám dost velkou slovní zásob
- Svůj zevnějšek... Ano, zní to kýčovitě, ale nemám na sobě ráda něco přes 75% vzhledu, takže to prostě a jednoduše shrnu pod jeden bod.
+ Mám neuvěřitelně živé sny a ty leckdy ovlivňují moje nápady.
-Pokud se mi ve snu zdá o někom, s kým se bavím nějak víc, chovám se k němu podle toho, co dělal v tom snu... Vím to, je to zvrácený, ale neumím si pomoct.
+ Mám fotografickou paměť (ano, nic takového neexistuje, ale prostě si věci zapamatuju strašně snadno a na dost dlouho)
- Nikdy nezapomínám na špatný věci, co se mi staly, nebo co jsem udělala...
+ Umím sarkasticky odpovědět na cokoliv do vteřin.
- Jsem strašně netrpělivá a poslední dobou i neschopná se soustředit.
+ Hodně si rozumím s matikou a chemií... Jakože fakt fakt hodně.
- Nesnáším telefonování a dělám všechno pro to, abych se vyhla konverzaci s cizími lidmi.
+ Hodně dobře se vciťuju do ostatních.
- Když jsem s někým moc dlouho/často neúmyslně se začínám chovat jako on. Prostě zrcadlový efekt.
+ Bez problému lžu kdykoli, kdekoli a komukoli.
- Občas lžu zbytečně a lidem, kteří by si zasloužili znát pravdu.
+ Mám hodně silný ochranářský pud.
- Nejsem schopná zvládat autority, které si podle mě privilegium autority nezaslouží.
+ Umím lidem diplomaticky vysvětlit, ať jdou do prdele a to má spoustu způsobů využití.
- Když se dloooouho přetvařuju, tak pak často vybouchnu na lidi, co si to nezaslouží.
A pak je tu ještě dost dalších kladů a záporů, které sem buď nechci psát (promiň, wattpade, ale tak dlouho se ještě neznáme) a nebo si jen nemůžu vzpomenout. Jinak za zatagování děkuji slečně @Foreverinlovewith a dál bych chtěla označit @Nigrumia a @Katiee_MinB. Slibuju, že se teď budu snažit vydávat častěji... A pardon za těch 372 pardonů, které jste museli číst na začátku...
"Jsou dvě věty, kterými můžete všechno vysvětlit. Všechny hmatatelné jevy se dají odůvodnit větou 'Protože svítí slunce' a všechna rozhodnutí frází 'Protože chceme být šťastní'..." (Naše fyzikářka)
ČTEŠ
Jak vidím svět
De TodoTohle bude spíš taková sbírka úvah, nebo věcí, nad kterými se mi zdá zajímavé zapřemýšlet. Budu doufat, že se najde alespoň pár lidí, kteří budou ochotní sdílet část mých myšlenkových pochodů. Moc by mě zajímaly vaše komentáře. Jednak jestli má cenu...