*
De dimineata am fost trezita de sunetul dusului. Mi-am tarat picioarele pana jos in bucatarie. "O cafea ar fi numai buna!" imi zic.
"Oh, baby! Daca stiam ca esti traza ti-as fi propus sa facem un dus impreuna." spune Harry in urechea mea sufland aer fierbinte. In casa era atat de frig iar pielea lui pur si simplu ardea. Voiam atat de mult sa o ating...
Ca sa il tachinez am scos un geamat mic. Ma apuca de talie si ma pune pe blatul dulapului. Era doar intr-un prosop dar mie chiar nu imi pasa. Era ametita si ademenita de buzele lui pe gatul meu si de mirosul lui masculin. Harry poate avea momentele lui de nebunie dar cand vine vorba de ce facem noi acum, este cel mai senzual barbat pe care l-am vazut. Cand te uiti la Harry nu te saturi de privit deoarece are o frumusete ce te lasa fara aer. O singura privire de la el si inima mi se urca in gat.
**
Steam pe canapea cu capul pepieptul lui Harry. Imi placea cum caldura lui ma imbratisa. El este uimitor din toate punctele de vedere. Il ador!
"Maine cred ca o sa ma duc pe acasa. Daca e ceva o sa iti las numarul de telefon, ok babygril?"
"Oh, da, da. E totul ok. O sa fiu bine!" ii spun. "Asta e scuza ca sa imi lasi numarul tau de telefon?" il intreb chicotind. Incepe sa rada iar fata lui se transforma in cel mai frumos chip de pe planeta.
***
Perspectiva lui Harry:
Cand am plecat nu am vrut sa o trezesc pe Georgia. Deja imi este dor de ea! Mi-ai fi placut sa facem sex. Ea este foarte frumoasa si imi place de ea dar simt ca e inca nu vrea asta sau poate este mai timida. Acum trebuie sa imi scot gandurile astea din cap pentru ca pantalonii mei mai au putin si explodeaza. Usa de la intrare era incuiata deci insemna ca mama nu este acasa. Am luat de sub ghiveciul mare cheia de rezerva si am intrat. Spre uimirea mea totul era curat si la locul lui, nu ca atunci cand am plecat.
Am aprins televizorul iar apoi mi-am luat o bere din frigider. Cand l-am inchis am vazut un biletel galbel pe care scria: "Harry, cand te intorci, vreau sa stii ca eu sunt plecata cu Patrik, barbatul pe care l-ai vazut aseara de la fereastra. Te iubesc, ai grija de tine! Stiu ca nu o arat dar chiar o fac. P.S: Mancare ai in frigider iar banii pe card, ai grija cum ii cheltui! Ma suni daca mai ai nevoie."
Bineinteles ca a plecat! Hei, Harry, iar esti singur! Am lasat telvizorul aprins si am urcat la etaj. M-am trantit pe pat si am inceput sa imi elimin frustrarile prin a injura cu capul in perne. E asa enervanta! Mereu pleaca si am lasa asa. Mereu a fost o femeie usoara, poate il inteleg uneori pe tata...
Timpul a trecut mai greu decat am crezut. Cu Georgia ziua parac zbura, imi era asa doar de ea. De ochii ei, de buzele ei, de corpul ei si de vocea ei ce ma linistea merreu inainte sa ador. De mic am placut-o si pot spune chiar ca am fost obsedat de ea. Fara sa imi dau seama mi-am strecurat mana in pantaloni si am inceput sa imi masez intaritura. Am stat de nenumarate ori in acest pat cu mana in pantaloni si cu gandul la ea. Vreau sa o corup, sa fie a mea...
Orgasmul era aproape iar gafaiturile mele erau mai rapide pana cand insfarsit mi-am dat drumul. Ce imi face mie fata asta?
CITEȘTI
Mental Problems [H.S. fanfiction]
Jugendliteratur"Nu trebuie să lași ușa deschisa! Cine știe ce nebun poate intra aici?" se aude o voce gravă și ragușită. Simțeam cu tot sângele îmi înghețase în vene. Respirația caldă de pe gâtul meu îmi facea pielea de găină. "Fată neascultătoare, de ce nu asculț...