V

197 11 3
                                    

*

Ii mângâi buclele ușor umede iar vocea lui sparge liniștea. " Imi pare rău că am plecat fara sa spun doar ca am fost..."

"Unde, Harry? " il intreb curioasa dar totusi ingrijorata.

"La mortmantul ei... Sora mea!" simteam cum tricoul meu subtire incepe sa devina ud iar suspinele lui Harry umpleau camera.

"Gata, Harry! Nu e nevoie sa vorbesti daca..."

"Azi s-au implinit 5 ani de la moartea ei! " m-a intrerupt cu vocea tremuranda.

Il compatimeam. Sa il simt cum plange, sa il simt ranit si singur ma face sa ma sparg in bucati.

Usor,usor el a adormit. Eu nu puteam sa dorm. M-am ridicat din pat fara sa il trezesc iar apoi i-am acoperit corpul. Cautam in sertarul de pe perete, printre esarfe si altele, chestia.

Nu credeam ca o sa mai am nevoie de asta dar aparent era singurul lucru care ma mai putea calma. L-am luat iar apoi l-am desfacut. M-am asezat pe pervazul geamului. Strazile erau luminate slab iar afara nici urma de om. Am luat o tigare din pachet si am inhalat fumul scrumand apoi pe fereastra. Ma gandeam la cat de multe s-au petrecut in cateva zile. Viata asta e o adevarata curva! Ma simteam mai bine...

Afara era rece iar dupa un timp a inceput sa ploua. Mirosul de pamant ud se putea simti de la fereastra mea, ma relaxa asta. Am scos mana pe fereastra picurii mângâindu-mi pielea mult prea alba. Nu intelegeam de ce Harry ma considera frumoasa sau atractiva. Sunt destul de inalta iar greutatea mea nu e perfect proportionala, poate chiar plinuta as putea spune. Am parul blond, nevopsit. Mereu am crezut ca e o prostie sa faci asta. Iar ochii... Ochii mei banali. Nu erau albastrii ca ai unei printese, nici verzi de jad ca ai lui Harry, erau banal caprui.

Mereu imi spuneam ca picioarele mele rotunde si obisnuitii mei ochi caprui, intr-o zi, o sa castige inima cuiva.

Nici intr-o mie de ani nu ma puteam astepta la un baiat ca Harry. Frumos, iubitor si intens. Dar el chiar are probleme... Inca nu stiu la ce sa ma aștept de la el majoritatea timpului si inca mi se pare dubios ca el pana acum m-a urmări din umbra. Dar el e destul de norma, nu-i asa?

**

Era ora cinci si am decis ca o cafea ar fi numai buna. Mie imi place cafeaua fara zahar si foarte tare. Am gusturi abstracte, nu imi place sa fiu o alta cărămidă in perete. Imi place sa fiu diferita. Sorbeam din ceașcă cand Harry apare in bucatarie. A luat o gura de cafea din a mea iar dupa m-a imbratisat urmand ca apoi sa ma ia pe sus intrand inapoi in camera. M-a asezat pe pat iar el s-a pus langa mine.

"Vreau sa iti simt dragostea, babygirl!" vocea lui de dimineață este excitanta. Obrajii mei au cuprins o culoare rosiatica dupa ce a rostit aceste cuvinte in urechea mea. Mi-a luat lobul urechii intre buze incepand sa presare saruturi moi pe gatul meu. O idee mi-a fulgerat mintea.

L-am impins,el devenind confuz. Mi-am pozitionat genunchii pe lateralele lui apoi urcandu-ma pe el. Era palpitant sa fii ceea care face acum regulile. Recunosc ca eram excitata,in ciuda faptului ca sunt virgina, dar membrul lui Harry se simtea prin materialul pantalonilor de trening.

M-am plecat asupra lui incepand sa ii sarul linia maxilarului iar apoi gatul coborand la clavicule. Harry mai gemea din cand in cand, iar pielea lui se zbarlea usor la fiecare atingere. Ii simt mainile peste fundul meu impingandu-ma mai aproape de el.

Isi plimba mainile pe spatele meu pana ajunge la cap, apucandu-ma de el si incepe un sarul umed si sexy. Treptat se ajunge la unul animalic, parand ca ne devoram reciproc.

Am fost intrerupti cand soneria usii s-a auzit.

Mi-am aranjat hainele, iar inainte de a iesi pe usa i-am aruncat un zambet ciudat lui Harry, el facand la fel.

M-am intrebam cine putea fi iar imediat raspunsul a si venit.

"Jack? "

"Cat entuziasm surioara! Ce faci? Cum o mai duci singura?" intreaba razand.

" De ce ai venit?" il intreb direct.

"Of,mereu aceeasi Georgia pe care o stiu. Plec in vacanță as putea spune. Am venit sa imi iau niste lucruri." spune in timp ce urca scarile. "Apropo, sa nu afle mama si tata!  Stii ca o sa stea plecati mai mult de o săptămână?" spune si urca bucuros scarile.

Inima mea batea mai tare. Daca Harry o sa iasa inopinant din camera? Daca Jack o sa isi dea seama ca e aici?  Il urmez la el in camera. Scoate geanta din dulap iar apoi arunca aproape tot ce prindea la mana.

"Mi-ai vazut pantalonii gri de trening si trocoul meu negru? " intreaba iar eu incepeam sa ma panichez.

"Nu, nu cred!" spun încercând sa par relaxata.

"Eh, lasa! "

"Si... Unde o sa mergi?" intreb curioasa sperând sa primesc un raspuns.

"Uh, te interesează? Undeva la munte unde ne putem dezlantui, distra si unde ne putem droga in voie." dupa cele spus afiseaza un zâmbet de copil.

Fratele mei se droga iar odata cand a venit spart acasa si eu am aflat, m-a am amenintat ca ma violeaza si ma omoara daca le spun mamei si tatei. Are apucaturu ciudate. Poate de aceea nu imi petrec timpul mai deloc cu el.  Doar cazuri speciale sau in fata parintilor.

"Oh,dragut!" spun sarcastica.

"Stiu, nu? "

Coboram pe scari pana in hol. Tocmai ce mi-am adus aminte de Harry. Fuck!

"Eu plec,Chups! Ai grijă! "

"Oh, hai iesi odata! " rade si deschide portbagajul mașinii. "Grija cum conduci!  In iad nu o sa faci asa usor rost de bomboane! " ii spun si el rade. Zgomotul mașinii nu s-a mai auzit pe strada iar apoi am inceput sa alerg spre camera mea.

Am deschis ușa iar Harry nu era acolo...

"Harry?" intreba dar nu primesc niciun răspuns.

Inainte sa ma spun ceva,doua brate ma cuprind pe la spate.

"Fratele tau ne-a intrerupt exact cand ne distram si noi!" imi maraie in ureche. Ma apuca de talie, eu incolacindu-mi picioarele in jurul lui. M-a  lipit de perete si a început sa ma sarute pe gat. El e un baiat rau dar o face asa bine!

"Haide sa iti spun ceva ce ma excita rau,Georgia! Vrei sa stii? " ma intreaba privindu-ma intens in ochi iar eu dau din cap avand buza de jos intre dinti.

"Daddy kink!  Iubesc dadday kink!  De acum, cand ne mai distram spune-mi Dadday pentru ca eu voi fi taticul tau iar tu fetita mea cuminte!  Ne-am înțeles?" latura asta dura si sexy a lui ma rascoleste pe interior.

"Am inteles,Daddy!" ii raspund obraznic.

"Good girl! "zambeste inainte sa isi zdrobeasca buzele de alea mele.

Mental Problems [H.S. fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum