IV

191 16 4
                                    

*

Am iesit din baie iar Harry nu era in camera. L-am cautat prin toata casa si nici urma de el. Imi faceam griji. De ce a plecat?

"Harry!" niciun raspuns...

Stomacul a inceput sa mi se stranga intr-o minge. Macar putea sa anunte. Oare o sa se intoarca?

**

Ma plictiseam asa ca am decis sa imi sun parintii. Era deja a doua zi iar eu credeam ca a trecut o eternitate. Am apelat-o pe mama gândindu-mă inca la Harry.

"Hei, sweet heart!" ii aud vocea vesela a mamei prin difuzor.

"Hei, mom! Ce mai faceți?"

"Bine, bine. Uite ce e,Georgia! Uhm, noi o sa mai intarziam... Sper sa fie totul bine. Daca mai ai nevoie de bani îți vom trimite, dar aici sunt chiar multe de facut iar noi nu putem termina într-un timp atât de scurt. Ne pare rau, kid!  Speram ca te descurci."

Acum ma simțeam totalmente singura. Incercam sa nu ii arat asta mamei. Noi voiam sa se îngrijoreze.

"Oh, nu e nimic... Serios, faceti ce e de facut acolo. Nu ma deranjează!"

"Stiam ca esti o fata cuminte! Mai vorbim,trebuie sa plecam.  Te iubim, kido!"

"Si eu va iubesc!" las telefonul pe blatul din bucătărie. De ce naiba am starea asta? De ce imi lipseste Harry?  Oare încep sa am sentimente pentru el?

Prea mult intrebari erau in capul meu.

**

Eram la magazinul din capul străzii căutând raionul de băutură. Nu mai băusem de mult ce e drept. Mi-am gasit marca de bourbon care imi placea iar apoi m-am îndreptat spre casa. Toate straturile erau pustii. Picura iar cerul gri completa vremea de rahat. E ciudat deoarece mie imi place ploaia dar acum o uram.

***

Era prea bun. Ador bourbonul! Ma luptam cu sticla si dansam pe melodia rock veche de la radio. Ma simțeam mai bine nesimtind nimic. Alcoolul ma face sa uit de tot, mereu. Cine dracu stie pe unde umbla idiotul ala?  De ce naiba imi fac atâtea griji?  Eu niciodată nu am fost îndrăgostită, ci fata dura care nu simte nimic. Am început sa ma îndrăgostesc de un baiat pe jumătate psihopat. "Georgia, stiam ca ai gusturi diferite iar nici chiar asa!" glumeam cu mine însumi.

****

Eram adormita cu capul pe masa din bucătărie cand am auzit usa de la intrare. Inima o lua razna si speram ca omul care a intrat sa fie Harry. Si iată-l,stand in tocul usii cu mâinile in solduri, ud din cap pana in picioare.

Figura lui ma amuza teribil si de aceea am si început sa rad.

"Crezi ca e amuzant? Ce dracu ai facut?  Iar ai băut? Georgia, ti-am zis ca ești neascultatoare cand faci asta! "

"Oh, poate nu as fi baut daca ai fi fost aici sau daca nu ai fi plecat ca un hot fara macar sa imi spui pe unde mergi!" ii scuip vorbele in fata iar apoi mi-am asezat capul pe masa.

"Nu e treaba ta!  Pot sa fac ce vreau! Nu imi spui tu si nimeni altcineva ce sa fac! " urla la mine cu toata furia venind si strangandu-mi fata in mana lui.

Lacrimile au început sa mi se stranga la colturile ochilor iar in capul meu erau numai gânduri si probleme.

"Atunci nu o fa..." ii spun si trec pe lângă el indreptandu-ma spre camera mea.

"Georgia..." ii aud strigarea plina de regret dar am nevoie de o pauza de la tot.

Eram obosit iar fortele mele erau pe terminate.

"Nu, nu. Vreau sa fiu singura." se aude ultima propoziție iar o lacrima mi se rostogoleste pe obraz.

Urc scările si ma trantesc in pat. Doamne... Ugh.

Dar nu trece mult timp si aud zgomote ciudate venind de jos. Cobor iar in hol imi e dat sa il vad pe Harry ghemuit la pământul dându-și pumni in cap si repetând "E vina mea!".

"Harry, oprește-te!" ma pun langa el si ii iau maine in mainele mele. "Gata, e totul ok!  Sunt aici!"

"Nu am vrut sa te ranesc!" ii aud vorbele printre care si suspine. Capul lui era acum in poala mea iar lacrimile lui imi udau blugii. El era ud din cauza ploii, sigur va raci. L-am ridică iar apoi l-am dus in baie.

L-am dezbrăcat de hainele ude, aruncandu-le in cosul de rufe. Harry statea nemișcat înainte de al baga in cada. Asta nu era prima oara cand văzusem un baiat dezbrăcat chiar daca sunt virgina. Adolescenta mea a fost destul de tulburata...

Încep sa ii ud parul cu apa calda iar apoi ii aplic șampon. Ii masez bine scalpul iar apoi incep sa il spal pe spate.

Dupa ce il scot din cada ii înfășor un prosop in jurul corpului pentru ca apoi sa il asez pe pat.

Ma duc in camera fratelui meu si ii caut luI Harry niste haine confortabile. Revin iar el era intins pe pat tremurand de frig.

"Haide Harry, mai e putin si te poti culca." ii spu bland in timp ce il îmbrac cu un tricou negru simplu.

Dupa ce m-am asigurat ca el e in regula am vrut sa ies dar vocea lui m-a oprit.

"Ramai, te rog!" mi-am dat jos hanoracul iar poi m-am așezat langa el in pat. Aproape Imediat  si-a înfășurat mainile in jurul corpului meu trăgându-mă mai aproape,spatiul dintre noi devenind inexistent.

Ii mângâi buclele ușor umede iar vocea lui sparge liniștea. " Imi oare rău că am plecat fara sa spun dar ca am fost..."

Mental Problems [H.S. fanfiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum