fourty

15 3 0
                                    

-jichangmin

" yah ji changmin !!!! "

ada orang panggil aku ? macam biasa , aku akan biarkan je .

" yah ji changmin !!! kau keluar sekarang !!! "

aku yang terbaring di atas bangku yang berada betul - betul di bawah pokok yang besar terus bangun .

siapa panggil aku ?

" yah ji changmin !!! "

aku terus mencari dari mana datangnya suara itu .

" yah ji changmin !!! kau dekat mana ??? "

yeoja ?

" JI !!! CHANG !!! MIN !!! "

ju minhee ?

" yah ji changmin !!! ju minhee mengarahkan kau untuk keluar sekarang !!! "

" wae ? "

minhee terus menoleh dan memandangku .

" aku tak ada masa untuk permainan kau . sekarang , bagitau aku apa yang kau nak dan blah . "

minhee berlari ke arahku dan terus memelukku .

aku terkaku .

minhee mula menangis teresak - esak .

" gomawo . jjinja gomawo .. "

" kau ... dah kenapa ? " soalku , pelik .

" gomawo .. sebab tolong minhye bersemadi dengan aman . jjinja gomawo .. "

aku terdiam seketika .

jadi minhee dah tahu ?

" aku tahu aku salah anggap terhadap kau . aku tahu aku bersalah sebab anggap kau sebagai orang yang paling jahat dalam dunia ni- aku perasan semua tu . mianhae .. "

aku tersenyum seketika .

" so .. can i call you noona , again ? "

minhee meleraikan pelukan dan memandangku pelik .

" noona ? again ? "

" ahh kau tak ingat rupanya .. tak apalah . " kataku , pura - pura merajuk .

" ani jamkkanman . "

minhee mula berfikir .

" noona , kau kena ingat yang kau ni noona ji changmin seorang je tau . kalau kau cari budak lain , aku tak nak kawan dengan kau . " kataku , cuba mengingatkan minhee .

" ani seolma .. "

" ala tak tahu lagi ke ? "

" ji changmin ? "

aku hanya menghadiahkan senyumanku kepadanya .

ya , aku pernah kenal minhee dan aku pernah menganggapnya sebagai kakak kandungku . masa tu , minhee sangat sayangkan aku . dia tahu aku ni dari rumah anak yatim , jadi dia tak pernah sebut pasal keluarga dan selalu anggap aku macam adik dia sendiri .

patut ke aku bagi hadiah dekat minhee memandangkan dia dah ingat tentang aku ?

aku mendekatkan bibirku ke telinga minhee .

" younghoon hyung .. suka kau . "

" nae !? "

━━━━━━━━━━

- 20220315 -

love of tomorrow。kim younghoonWhere stories live. Discover now