three

27 5 0
                                    

- kimyounghoon

kami semua hanya memandang younghee yang terbaring lemah di atas katil.

" aishhh jjinja ... siapa yang buat macam tu dekat younghee hah !? " soal jaehyun , tidak puas hati .

" kau ni diamlah sikit . " marah juyeon .

" aishhh kalau aku jumpa budak tak guna tu , memang dah tersedia pisau aku untuk bunuh dia . " kata changmin pula .

" kita perlu cari jalan untuk balas dendam . " kata chanhee .

" tapi kita sendiri pun tak tahu siapa orang yang buat macan tu dekat younghee . " kata haknyeon .

" aishhh kita nak buat macam mana ni ? " soal hyunjun .

" seriously jarang - jarang ada orang nak cari masalah dengan kita , tiba - tiba pergi pukul younghee tu dah kenapa tho ??? " soal sunwoo .

" tak masalah sekarang ni kita tak tahu siapa orang tu and we're out of idea ! " kata kevin .

mereka semua buntu .
aku hanya memandang younghee dengan pandangan sayu .

" okay , memang tak ada seorang pun yang ada idea ke ? " soal eric .

" cctv . "

kami semua memandang ke arah pemilik suara itu .
ada seorang gadis berdiri di hadapan pintu bilik wad younghee .

" sekarang ni , siapa kau ? " soal jaehyun .

" huh me ? buat apa kau nak tahu ? "

" kau dengar perbualan kami ke tho ? " soal changmin , marah .

" ani . aku terdengar . "

" aishhh dia ni kan— "

sangyeon dan jacob terus menarik jaehyun daripada menghampiri gadis itu .

" entah - entah kau yang buat semua ni dekat younghee . " kata chanhee.

" ahh dia nak berlagak pandai depan kitaorang . " kata haknyeon .

gadis itu ketawa .

" kenapa pula aku nak buat macam tu dekat budak yang tak ada kena - mengena dengan aku ? "

" pernah kau nampak pembunuh bunuh orang yang dia kenal ? " soal changmin .

sekali lagi gadis itu ketawa .

" just wanna tell you guys , korang ni teramatlah bodoh kerana tidak memikirkan perkara yang lebih logik . let's just say yang korang tak pernah memakai otak korang dengan betul . sekian , terima kasih . "

gadis itu pun beredar dari situ.

" aishh apa masalah yeoja tu ???? "

" did she mean that we're dumb ? "

aku hanya memandang pintu bilik wad itu .

yeoja tu .. tahu apa - apa ?

━━━━━━━━━

- 20220312 -

love of tomorrow。kim younghoonWhere stories live. Discover now