Zawgi 💔

520 18 3
                                    

"Daddy"

"ဗ်ာ!"

"ပါးပါးကသားကိုမခ်စ္ဘူးနဲ႕တူပါတယ္ ဒယ္ဒီရာ"

"အဲ့လိုမေျပာရဘူးေလ သား ပါးပါးၾကားရင္စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနေတာ့မွာပဲ သား ပါးပါးကသားကိုအရမ္းခ်စ္ခဲ့တာ"

"ဒါဆို သားကို ဘာလို႔လာမေတြ႕တာလဲ ပါးပါးက ခ်စ္တယ္ဆိုလာေတြ႕ရမွာေပါ့"

"ဒယ္ဒီတို႔ဆီမလာနိုင္တဲ့ေနရာတစ္ခုကိုေရာက္ေနလို႔ေပါ့ သားငယ္ရယ္"

"ပါးပါးမလာနိုင္ရင္ သားတို႔ သြားေတြ႕ၾကမယ္ေလ ဒယ္ဒီ"

___________________

ေတာင္ေပၚအိမ္ေလးတစ္အိမ္ရဲ႕ျပတင္းေပါက္နားေလးမွာ ထိုင္ပီး အေဝးကို လြမ္းလြမ္းေဆြးေဆြး ေငးၾကည့္ေနတဲ့အဘိုးအိုတစ္ဦး.....

အမွတ္တမဲ့ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ ဒီအဘိုးဟာ ပုံမွန္အတိုင္း ခုံေပၚထိုင္ပီး ေရဒီယိုေလးဖြင့္သီခ်င္းနားေထာင္ကာ ပထမဦးဆုံး ႏွင္းေတြကိုၾကည့္ေနတာပါပဲ...

အဘိုးအိုရဲ႕ မ်က္ႏွာေလးကို ေသခ်ာေလးၾကည့္လိုက္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ အဘိုးရဲ႕မ်က္လုံး ဝိုင္းဝိုင္းေလးေတြထဲမွာ မ်က္ရည္စေလးေတြ ေဝ့သီေနပီး ျပန္မလာေတာ့တဲ့တစ္စုံတစ္ေယာက္ကို လြမ္းဆြတ္သတိရေနတာမ်ိဳးေလး....

အဘိုးအိုဟာ ဒီေန႕မွထူးဆန္းစြာ အၿမဲမဝတ္ရက္ပဲႏွစ္‌ေတြအၾကာႀကီးသိမ္းထားတဲ့ အက်ီဆြယ္တာအနီေရာင္ေလးနဲ႕ မာဖလာေလးကို ဝတ္ဆင္ကာ အေဝးတစ္ေနရာကို လြမ္းလြမ္းေဆြးေဆြးေလးၾကည့္ေနေလရဲ႕....

အသက္ေတြႀကီးလာရင္ ေတာင္ေပၚမွာအိမ္ေလးေဆာက္ပီး ႏွစ္ေယာက္ထဲေအးခ်မ္းစြာေနခ်င္တယ္တဲ့ေလ.....

"Jeon ငါတို႔အသက္ႀကီးလာရင္ ဘယ္သူမွမရွိတဲ့ေနရာမွာ ငါတို႔သြားေနရေအာင္ ေတာင္ေပၚၿမိဳ႕ေလး ဆိုလဲ မဆိုးဘူး တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ေလးရွိတယ္ "

"ဘယ္သူမွ မရွိတဲ့ေနရာမွာ‌ေတာ့ မေနခ်င္ပါဘူးကြာ ပ်င္းစရာႀကီး"လို႔ေျပာလိုက္ေတာ့

"ငါတစ္ေယာက္လုံးရွိေနတာပဲ မင္းကငါနဲ႕ႏွစ္ေယာက္တည္းမေနခ်င္ဘူးလား"တဲ့

ေနခ်င္တဲ့လူက ကတိမတည္နိုင္ခဲ့ေပမယ့္
ကိုယ္ကေတာ့ မင္းရဲ႕ ဆႏၵအတိုင္း ေတာင္ေပၚအိမ္ေလးမွာေအးခ်မ္းစြာ ေနေနတယ္ဂ်ီငယ္ မင္းေတာ့မပါခဲ့ဘူးေပါ့....

ရှင်သန်ခွင့်လေး💔(U+Z) CompleteWhere stories live. Discover now