9 Η κυρια μπειμπι(sinner)

24.3K 219 20
                                    

ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤΑ 200likes και 20 σχολεία ❤️

« αγόρι μου ήρθε η ώρα για ύπνο» λέω στον μικρό μπόμπιρα και τον βάζω στην αγκαλιά μου.

Δουλεύω ως μπειμπισιτερ εδώ πέρα 1 μήνα και έχω να πω πως το αγαπώ αυτό το παιδί.

Τον κοιμίζω και έπειτα από ένα 20λεπτο τον αφήνω στο μικρό του κρεβατακι και μαζεύω τα πράγματα μου και κατευθύνομαι προς το γραφείο του πατέρα του.

Χτυπάω απαλά την πόρτα 2 φορές.

«Ναι» ακούγεται η βαριά φωνή του κυρίου Φώτη.

Ανοίγω διστακτικά την πόρτα και τον βλέπω χαλαρό στην πολυθρόνα του με το τσιγάρο στο στόμα και να κοιτάει κάτι χαρτιά.

Πολύ ωραίος άντρας αν και μόλις 39 ετών μοιάζει για πολύ πιο νέος.

Αυτόν τον λίγο καιρό που δουλεύω εδώ δεν το πολύ πέτυχενω... η θα είναι μόνιμος εδώ στο γραφείο του... καλή ώρα. Από ότι έχω καταλάβει δεν έχει πολύ καλές σχέσεις με την γυναίκα του.. αλλά συζούν μόνο και μόνο για χαρη του μικρού τους γιου.

«Κυριε Φώτη όλα εντάξει για αποψε, μπορώ να φύγω» του Λέω και με ένα νόημα στο Χάρι τιυ ενώ πάω να φύγω σταματώ.

«Εμ Χριστίνα θα μπορούσες να μείνεις για αποψε σε παρακαλώ γιατί η γυναίκα μου θα λείψει τελικά..και μόνος δεν μπορώ να τα βγάλω πέρα... και φυσικά θα σε πληρώσω τα δίπλα» μου λέει.

Δεν μου δίνει περιθώριο για  αρνητική απάντηση με αυτό το βλέμμα.. χαμογελάω και του απαντώ ένα «ναι φυσικά»

«Μπορείς να πας στο δωμάτιο και να πάρεις κάτι από τα πράγματα της γυναίκα μου γιa να νιώθεις πιο άνετα» μου λέει και κλείνω την πόρτα χαμόγελοντας του ευγενικά.

Έφτασα στο δωμάτιο τους και χάζευα την πελώρια ντουλάπα τοίχου με τα αμέτρητα ρούχα... έφτασα εκεί. Στα σατέν φορέματα ύπνου.

Πήρα το άσπρο μικροσκοπικό σατέν φόρεμα γδύθηκα εντελώς αφήνοντας μόνο το μαύρο δαντελωτό μπραζιλιαν και κοιτούσα τον εαυτό μου στον καθρέπτη.

Έβλεπα το πως διαγράφονταν πι καμπύλες μου η επίπεδη κοιλιά μου, οι δυο σκληρές ρώγες μου. Με το ένα μου χέρι άρχισα να τσιμπάω την αριστερή μου ρώγα καθώς με κοιτούσα στον καθρέπτη.

Φανταζόμουν τον Φώτη να μου το κάνει αυτό... ένιωθα υγρή, είχα καιρό να κάνω σεξ και βρισκόμουν σε στέρηση... γαμωτο.

One shots Donde viven las historias. Descúbrelo ahora