6. Ψαλιδι στο σαλονι

43.1K 320 12
                                    

🔥ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΦΤΑΣΕΙ ΤΑ 60 likes🔥

Ήταν απόγευμα προς βραδάκι και καθόμουν χαλαρή στον καναπέ του μικρού διαμερίσματος μου!

Είχα καυλες, πολλές καυλες... και από σεξ τίποτα τον τελευταίο καιρό... διότι η δουλειά δεν βοηθούσε καθόλου στο να έχω προσωπικό και ελεύθερο χρόνο.

Η τηλεόραση έπαιζε και εγώ χάζευα την ταινία που το ζευγάρι ήταν έτοιμο να το κάνει.

Δεν μου ήταν αρκετό, βολεύτηκα... έκλεισα τα μάτια μου και το χέρι μου πήρε την κάτω φορά και συγκεκριμένα κάτω από την φορμα και το βρακάκι μου.

Έκλεισα τα μάτια μου.. και σκεφτόμουν κάποιον να έχει σκύψει κάτω στα πόδια μου ανάμεσα τους. Να με γλύφει με την γλώσσα του για ώρες, να με γαμαει με την γλώσσα του και να με δαγκώνει, να φτύνει και να με δαχτυλωνει.

Αλλά πραγματικά δεν βοηθούσε... και απλά καθόμουν με ανοιχτά πόδια και απλά χάϊδευα το πλέον πρησμένο μουνακι μου.

Έβαζα χαλαρά δάχτυλο. Μέσα-εξω κυκλικά και ξανά από την αρχή.
Δεν ήθελα να τελειώσω.

Είχα γεμίσει υγρά, τα δάχτυλα μου έκαναν μπάνιο πλέον μέσα στο κόλπο μου.

Μπήκα στο κινητό και σύνδεσα το πορνχαμπ με την τηλεωραση... εβαλα λεσβιακό αυτή την φορά... είχα πολύ καιρό να βάλω τσόντα.

Μου έλειψε. Ήθελα να βλέπω κάποιον να γαμιεται όπως θα ήθελα να το κάνω εγώ αυτή την στιγμή.

Σηκώθηκα γρήγορα και πήγα στο δωμάτιο μου που είχα χωμένο πίσω πίσω στο ντουλάπι μου ένα μωβ δονητή, επέστρεψα γρήγορα στον καναπέ μου και τον ανοιξα...

Άρχισε τα δονιτε, έγλυψα τα υγρά μου δάχτυλα τα οποία ήταν αλμυρά από τα χυσια μου και εβαλα τον δονητή στο μουνακι μου...

Έβλεπα στην τσόντα την κοκκινομάλλα να έχει δέσει τα μάτια της ξανθιάς να την έχει στήσει στα 4 και να της γλύφει μια την κωλοτρυπιδα της και μια το Ξεχειλωμένο μου μουνι της ενώ έπαιζε ταυτόχρονα με το δικό της...

Και εκείνη την στιγμή πάνω στην καυλα και στην έξαψη ακούγεται ο ήχος του κουδουνιού...
Του δικού μου σπιτιού...

«Γαμωτο» πεταγομε κλείνω την τηλεωραση, σηκώνω την γκρι φορά μου πετάω κάπου πίσω στον καναπέ τον δονητή μου, γλυφω τα δάχτυλα μου και άνοιγε την πόρτα.

«Εμ γεια καλησπέρα» εμφανίστηκε μια κοπέλα γύρω στα 24-25 ψηλή με στητό στήθος.

Λαχανιασμένη όπως ήμουν.. απάντησα «γεια σου σε τι μπορώ να βοηθήσω;»

One shots Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang