unu.

2K 90 2
                                    

Prima dată când el a văzut-o, era 6:45 dimineața, in colțul coridorului, stând, arătând pierdută, așa fragilă. Trupul ei era stângaci , ochii umblând in jurul posterelor de pe pereți.

Era prima zi de intoarcere in școală, vara era terminată și copiii erau triști din nou.

Harry s-a indreptat spre ea, un rânjet increzător fiind plasat pe fața lui. A lovit umărul mic al fetei, fața ei intorcându-se la el la fel de repede ca o maimuță alergând (wtf =)) ) . Ochii ei albaștri-gri erau largi, inocenți și plini de confuzie. Ea s-a dat in spate cu doi pași, văzând că ei doi erau prea aproape. Bărbatul cu ochii verzi rânji din nou.

"Bună, ești nouă aici? " a intrebat el politicos. Degetele frumoase atingându-se impreună , ochii ei frumoși acum se uitau in jos, oricunde dar la băiatul inalt nu. Ea insfârșit și-a ridicat capul, dând din cap cu timiditate. Harry zâmbi luminos la ea.

"Care e numele tău, babe?" Ultimul cuvând a ieșit pur și simplu din gura lui Harry, dar ea nu băgă de seamă.

"Daisy." Ea a murmurat, slab.

"Daisy?" Harry și-a arcuit sprâncenele, zâmbind larg.

"Ăsta e un nume drăguț" I-au vorbit gândurile interioare. Daisy a zâmbit timid, iar uitându-se in jos.

"Ei bine, bună Daisy , sunt Harry Styles, profesorul de istorie." El și-a mișcat mâna inainte, făcând un gest cu aceasta de care nu este sigur. Cu toate acestea , ea i-a luat mâna ferm , Harry zâmbind.

Mâinile lui Daisy erau micuțe in comparație cu ale lui mari , și a fost extrem de adorabil văzând-o roșind, incă odată. El și-a frecat ușor degetul mare de mâina ei incă zâmbind in jos la ea.

"Nu știam că sunteți un profesor, super. " propozițile ei era scurte și rigide. Il face pe Harry să o imbrățișeze și să o facă fericită.

"De ce?"

Ea a dat din umeri ," Păreți tânăr." Harry a zâmbit și a zis " Am douăzeci și opt de ani, iubire. Intr-adevăr tânăr."

"Oh, arătați de parcă ați avea nouăsprezece sau ceva." Ea a dat din umeri , ochii ei fiind mari ca ai lui Bambi.

Dar atunci când el vruia să o intrebe altceva , o voce intrerupse bărbatul drăguț , " Harry! Hei !" Vocea lui Tasha s-au auzit de-a lungul coridorului făcând un ecou zgomotos, Daisy și Harry pitindu-se .

"Bună Tasha." Profesorul a spus cât de politicos a putut. Tasha era amuzantă și drăguță dar poate fi enervantă și o durere in fund uneori.

"Haide, directorul iți caută fundul ăla sexy! A bolborosit ea. El doar și-a scuturat capul , zâmbind , aceeași Tasha . Harry i-a zis să o ia inainte și să-l aștepte la capătul holului, apoi se intoarse la frumusețea din fața lui.

"Ei bine, ar trebui să plec, ne mai vedem pe-aici , Daisy. " Harry zâmbi, ea dădu din cap.

"Sigur, Domnule Styles." Ea a spus in timp ce se indrepta spre biroul din față.

"E Harry." El țipă văzând-o plecând,ea a râs pentru prima dată de când s-au intâlnit, și el a făcut-o să râdă. Cum Harry a făcut-o să râdă il făcea să nu o lase niciodată să plece. Daisy și-a fluturat mâna copilăros la el cu energie, zâmbind până la urechi.

Harry : Era o piesă de artă. Dumnezeule, atâ de frumoasă si inocentă . Am vrut să-i smulg inocența și să o țin cu mine, am vrut ca totul să fi plecat când ea era cu mine. Era așa de ademenitoare, dar nu era a mea. Și niciodată nu va fi.

•••

Heiii , aici primul capitol xx.

Daisy aici are 15 ani, autoarea nu a specificat in capitol, dar a spus intr-un comentariu.

Vot și părere xx.

Innocence ▪ hs au ♦ TradusăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum