Daisy era incă in șoc când a ajuns acasă de la școală. Degetele ei tremurau iar sexul ei...era ei bine,umed. In momentul in care Daisy a intrat in mașina mamei ei, și-a amintit, nu purta dresul ei.
Era total speriată, mama ei a intrebat-o ce s-a intâmplat. Tânăra fată și-a scuturat capul. Mama ei nu știa că mereu stă după școală și iși petrece timpul cu Mr. Styles. . Ea a zis ca face meditații la matematică și mama ei a crezut-o.
Daisy s-a simțit prost că a mințit , dar in fiecare zi a meritat să mintă pentru timpul petrecut domnul Styles. In tot timpul petrecut cu el a devenit mult mai greu să-l lase pe Harry. Lăsând pozele lui de-o parte,era atașată. Nu era normal ,Daisy avea incredere oarbă, dar Domnul Styles o făcea să uite de grijile ei.
Era ca și cum inima ei știa că el era singura persoană in care putea avea incredere toată viața, să-i spună secretele. Era ca și cum ar fi singurul care o putea face fericită.
Când Daisy l-a intâlnit pentru prima dată pe Harry, gânduri neobișnuite au apărut in mintea ei.
Daisy : Era un bărbat foarte atractiv, ochii lui aveau cea mai frumoasă umbră de verde, zâmbetul lui implora demn, și buzele lui, oh Dumnezeule, buzele lui erau așa fermecătoare, erau minunat de pline și așa roz. Era așa frumos. Era foarte straniu pentru mine să mă gândesc că acest om minunat nu va fi niciodată 'al meu' .
Era cu 13 ani mai mare ca Daisy. Era un motiv bun să-și țină sentimentele in ea și să nu le arate feței lui drăguțe. Ochii lui verzi o căutau și buzele lui ii strigau numele. Daisy vruia să stea departe de el, dar nu putea.
Azi...nu avea cuvinte. Ce a simțit azi era mult mai puternic față de celelalte intâlniri ale lor. Lucrurile care i le-a făcut ei au făcut-o să se simtă perversă, murdară. Dar ea era numai perversa lui. Perversa păpușă. Felul lui cum se uită la Daisy, ochii lui verzi intunecați plini de dorință. Felul cum limba lui se mișcă , se simțea fierbinte. Limba lui era caldă și netedă pe ea și era un moment ireal. Prima dată când a făcut lucrul ăsta, era surprinsă să se simtă așa bine.
Daddy iși face păpușa să se simtă așa bine.
Un ciocănit in ușă o face pe Daisy să-și idepărteze gândurile, "Dulceață , iți amintești că in două zile e ziua ta, corect?" Mama ei a intrebat, ea rotindu-și ochii.
"Da mamă, știu. Mulțumesc că mi-ai reamintit." Ea a spus, aspru. Femeia a dat din cap și a spus, "Voi aranja o mare petrecere—"
"Ce? De ce?" Daisy a intrebat. Nu era un mare fan al petrecerilor, și doar spera să nu fie una mare. "Este frumoasa aniversare de 16 ani a ta! Desigur, vom avea o petrecere uriașă." Mama ei radiază. Ea oftă și dădu din cap.
"Poți să-ți inviți prietenii de la școală dacă vrei!" Ea sări, un zâmbet sălbatic fiind pe fața ei. Daisy și-a scuturat capul , tăios și apoi mama s-a a plecat.
Daisy s-a intors inapoi la gândurile ei, incă nevenindu-i să creadă că profesorul ei de istorie a 'mâncat-o'. Sună dezgustător doar gândindu-se, dar se simțea ca in rai. Mama ei a spus că poate să-și invite câtiva prieteni la petrecere. Poate o să-l invite pe Domnul Styles. Și despre mâine? Va fi o zi diferită.
Daisy: Ai grijă ,daddy.
•
Sfârșitul zilei veni repede și Harry era nervos, să fie sincer. Dacă ea m-ar ignora pur și simplu? Harry a gândit. Aș fi zdrobit. Aparent, toată lumea intârzia azi.
Harry : Daisy a fost prima care a venit să i-o trag. Nu arată ea ca un inger ce vrea să fie futut de mine. Pentru că ea, chiar a făcut-o.
Ea i-a dat lui Harry un zâmbet sălbatic, punându-și lucrurile pe masă și venind spre el. Ea purta o rochie largă până deasupra genunchilor, o pereche de șosete lungi și cizme de mărime medie.
Harry : Bine gândit să poarte o rochie. Mai ușor pentru mine.
El a zâmbit inapoi. Harry vruia să se ridice dar ea l-a impins inapoi, spatele lui lovind scaunul din nou. Daisy a venit lângă iar respirația lui Harry a devenit grea. Ea s-a așezat pe biroul lui și i-a impins scaunul lângă.
Harry : Chiar vreau să-mi mișc degetele in ea acum . Asta e așa de rău. Oh Doamne.
"Daddy?" A tors incet.
"D-da?" Vocea lui Harry a ieșit ca o pisică pe moarte. El i-a văzut rânjetul nenorocit al lui Daisy , apoi i-a pus mâinile in jurul gâtului ei și i-a pus picioarele pe mânerele scaunului, fața lui Harry fiind chiar la bifurcarea lor.
"Vruiam să iți pun o intrebare." El a dat din cap și i-a făcut semn să o facă pentru că,sincer , nu putea avea incredere in vocea lui in momentul ăsta. Daisy a venit mai aproape, obrazul ei presându-se pe Harry in timp ce a șoptit senzual, "Ma vrei, daddy? "
•••
Deci pun next doar când am timp bc mai am și celelalte povești ❤ hai ingălbeniți steluța dacă v-a plăcut ❤
CITEȘTI
Innocence ▪ hs au ♦ Tradusă
Fanfiction”Iți promi, dragă, astăzi o să șoptesc nimicuri dulci in urechea ta, in timp ce visez nopți cu tine goală, infășurată in foi. Lumânări arzând, corpuri in frecare când dorința mea iți desparte buzele și se scufundă adânc.” ▪ Am acordul autoarei ▪ ▪Al...