doi.

2.1K 70 7
                                    

Daisy.


Ea e singura persoană, inchipuită in mintea lui Harry toată ziua asta.


In timp ce profesorul stătea in scaunul să obișnuit din clasă, copiii au inceput să intre. Era ultima oră, iar prima zi de școală se termina. El a văzut mulți stând in bănci la intâmplare, gențile lor și cărțile imprăștiate pe locurile pe care nu stau deloc acum. Harry și-a scuturat capul, atenționând copiii și incepând să vorbească.


"Bună clasa, prima zi din anul doi de studenție este aici." A primit diferite răspunsuri, unele dintre ele făcându-l să-și țină saliva(pentru a nu scuipa lolus) . Harry a chicotit, primind alte răspunsuri care nu ar trebui adresate altor profesori.


"Bine clasă.-" A bătut din palme pentru a atrage atenționa studenților, "lăsați-mă să mă prezint, sunt Harry Styles și sunt profesor de istorie, evident . Este primul meu an aici și sper că voi avea amintiri frumoase." Harry zâmbi. A auzit un slab ' sigur că o să ai, domnule' și multe chicote pe care le-a ignorat.


"Deci pentru inceput mi-ar place să-" Un ciocănit il intrerupse pe bărbatul cu buzele pline. Ușa s-a deschis și a intrat ingerul său.

Daisy.


Ochii lui se măresc și incearcă să se liniștească. O fâșâială acompaniată de ghetele ei se auzi. Harry se holba.


"Hei tu, ești nouă in școala asta?" Un băiat o intrebase. Ea a dat din cap cu ochii in pământ.


"Daisy." A spus Harry. A privit in sus, ochii mărindu-i-se. Harry a zâmbit și i-a spus să ia un loc. Mici murmurituri se auzeau in clasă despre cum de el ii știa numele. El și-a dat ochii peste cap. Copii gălăgioși de liceu.


"Okay, deci spuneam să scrieți câte ceva desppre voi pe o foaie de hârtie și o veți intoarce de restul clasei." Harry spusese cu asprime.


El a furat câteva priviri nesfinte de la Daisy. Părul ei era acum prins intr-o coadă, neplăcându-i deja față de cum era când il avea desprins. Dar cu toate acestea, ea intotdeauna arăta frumoasă. Ochii ei erau amândoi spre foaia de hârtie. Era sigur că se gândea la ce să scrie, ceea ce a crezut că e foarte drăguț.


El a observat că avea obiceiul de a-și atinge piciorul stâng. Piciorele ei lungi erau acoperite de niște șosete de liceu albe. Purta un top, floricele mici și plante imprăștiate in față. Și o fustă din stofă Alb-negru și o pereche de tocuri .


După o jumătate de oră de când Harry se uita la Daisy și ea se gândea ce să scrie, Harry spune clasei că nu le-a mai rămas mult timp. El le-a spus să pună foile pe biroul lui și atunci sunase clopoțelul. Harry era bucuros că ziua lui s-a terminat ,dar era supărat că Daisy pleca.


El a strigat numele ei drăguț, ridicându-se.


"Da, domnule Styles?"vocea ei era subțire și mică. Vocea ei il liniștea surprinzător pe Harry. El a intrebat-o cum a fost ziua ei. A spus că ziua ei a fost bună și că și-a făcut o prietenă, Andrea.

Innocence ▪ hs au ♦ TradusăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum