patru

1.5K 73 24
                                    

DECIIIII AUTOAREA SPUNE CĂ HARRY ARE ACUM 28 DE ANIȘORI ȘI PE DAISY O CHEMA BAMBI WTF ȘI L-A SCHIMBAT DIN BAMBI IN DAISY OC VĂ ȚUC LECTURĂ PLĂCUTĂ 


•••


"Mă vrei daddy?" Daisy a șoptit in urechea lui Harry, puțină seducție fiind in vocea ei, cauzând șocuri pe tot spatele lui. 

Da, era neliniștită că a pus această intrebare și făcând asta chiar acum, dar ea il vruia pe Harry. Ea il dorea , ținea la el mai mult ca orice pe lume. Cu căt mai mult iubește aceste sentimente din interiorul ei unde poate avea incredere in cineva cu totul, cu inima și corpul ei, o voce mică din capul ei continuă să-i spună că făcând lucruri improprii cu profesorul ei doar va face ca peretele ce l-a inălțat in tot acest timp , să cadă cu totul.


Dar cum Daisy a auzit glasul lui Harry spunând "Da" a zâmbit incet in semn de victorie, a tras de cravata lui daddy.


Capul ei s-a impins in față, nasurile lor atingându-se in timp ce respirația lor parfumată s-a amestecat.


Daisy și-a trecut mâna prin părul lucios al lui Harry, ceea ce absolut iubea, și i-a sărutat gâtul lui Harry, mușcându-i lobul. Mâna lui Harry i-a apucat coapsele fine, mâinile lui mari acoperindu-i pielea. Chiar atunci când ei urmau să se sărute, un ciocănit s-a auzit in ușă.


"La dracu!" Harry a blestemat. Elevii erau acolo de nu știe cât timp. Elevii se incăierau in timp ce Daisy și Harry incercau să-și așeze . Daisy a mers inainte la masa ei și repede și-a scos indatoririle de la altă clasă și Harry incerca să-și revină. El a deschis ușa și toți s-au adunat și s-au ingrămădit in clasă. Câteva fete priveau frumusețea din fața lor, evident, era speriată dar nu a spus nimic și a evitat contacul ochilor cu ceilalți mai puțin cu Harry.


Ora s-a terminat curând, și ca intotdeauna Daisy a stat de-oparte dar era uimită să vadă că incă o fată a rămas in clasă. Fata al cărei nume era Katherine, așa cum iși amintea, se holba la ea. Respirația lui Daisy deveni neliniștită. Harry a trebuit să meargă până la baie deci au rămas decât ele două.


"Deci, ce e intre tine și profesor, huh?" Ea a intrebat. Părea confuză. Daisy era foarte bună la mințit și exact la asta s-a gândit. "Nimic. De ce?" Katherine și-a scuturat capul.    


"Prietena mea mi-a spus că te-a văzut stând aici cu Domnul Styles după școală, nimic mai mult." Ea zâmbi. Daisy a dat din cap simplu.


"Da, ei bine, el mă ajută cu niște lucruri legate de istorie. Chiar nu mă pricep la această materie." Ea a râs incet. Katherine a dat din cap și a zis că trebuie să plece. Ele și-au luat 'la revedere' și Daisy a luat o gură mare de aer. După un timp de așteptare Mr. Styles a venit. Ea se intreba de ce i-a luat atât de mult.


Daisy și-a scuturat capul și și-a impins gândurile de-oparte și a făcut următoarea mișcare. Mr. Styles a zâmbit delicat la ea, stând jos pe scaunul lui.


"Deci, unde eram, daddy?" Daisy a intrebat inocent, mușcându-și buza. Ea stătea in mijlocul biroului lui Harry. Și-a pliat picioarele, rochia ei plutind in aer. Harry a luat o lungă și mare gură de aer. El nu putea rezista. Și-a pus mâna pe coapsa ei fină cauzând o mică suflare. Buzele ei s-au apropiat de buzele vișinii ale lui plasându-i o mână chiar in fața deschizăturii ei iar cealaltă a intrat sub bluza ei, pe pieptul ei fierbinte. Mâinile reci ale lui daddy i-au masat zonele sensibile in același timp făcând-o pe papușa  lui să geamă, să scâncească ,să plângă de la plăcere.


"Ei bine, dragă, cine a zis că nu ești responsabilă?" Harry a ințepenit-o pe Daisy pe biroul ei, rânjind la vederea ei sub el. El zumzăi, lăsându-se in jos și sărutându-i gâtul, mușcând și gemând in timp ce ea il trage de păr.


Harry gemu la fata inger , mâna ei mică fiind pe locul cam murdar (nu murdar in semn de jegos) . Daisy a inceput să-l maseze pe Harry. Era prima dată când făcea asta și auzind gemetele lui Harry care nu se opreau, o făcea mândră.


"Eu-" amăndoi gâfâiau. Daisy a incercat să vorbească și a tras aer in piept." Vruiam să-ți spun că ești invitat mâine la aniversarea mea de 16 ani, 7pm." Ea a spus și i-a lipit lui Harry pe piept un bilețel cu adresa ei, zâmbind. El a dat fin cap.


"Okay, babygirl. O să fiu acolo mâine, să te văd in rochia ta perfectă, picioarele tale care strigă să fiu intre ele." Harry a lăsat un ultim rând de săruturi pe gâtul ei, făcând-o să geamă de plăcere. Ea a dat din cap și s-a tras din strânsoarea lui. El mârâi apucându-i ambii pumni și a coborât cu săruturi pe gâtul ei din nou, sugând și lingând, mici semne rămânând pe pielea ei albă. Daisy icni iar Harry a zâmbit in satisfacție.

"Acum, poți să pleci păpușă." Harry și-a dus privirea la prințesa lui, zâmbetul lui nepărăsindu-i fața frumoasă niciodată. Daisy a dat timidă din cap.


"Oh și-" Harry i-a dat drumul la pumni și a tras-o in spate, spatele ei presându-se de pieptul lui. Bărbatul rânjitor și-a coborât capul până a ajuns la urechea lui Daisy " Am iubiții tăi chiloței drăguți și roz in sertarul meu. Incă pot să-ți gust păsărica aia frumoasă, baby." Daisy icni la cuvintele murdare ale lui. Ea nu era obișnuită cu aceste cuvinte, dar din gura domnului Styles ieșeau frumos. Obrajii ei imbujorați erau roși din punctul in care a trebuit să-și ascundă fața in mâinile ei micuțe. Harry a râs.


"Nu te ascunde de mine prințesă." El i-a tras mâinile. Ochii inocenți ai lui Daisy erau incântați să vadă că l-au făcut pe daddy al ei fericit. Mâinile lui Harry erau pe obrajii ei, degetul lui mare mângâindu-i pielea. Daisy zâmbea, și nu se prefăcea. Dar ea se incruntă când a primit un mesaj de la mama ei că o așteaptă.


"Trebuie să plec." Harry a aprobat , suspinând. I-a indepărtat corpul sărutându-i buzele și deschizându-și ochii. Daisy și-a oprit respirația in timp ce a primit o a dracului surpriză.


"Nu o să fiu la școală mâine deci o să te văd direct la tine acasă, dragă." Harry a spus in timp ce Daisy a dat din cap și a zâmbit. Și-a tras rucsacul pe umăr și a alergat rapid spre Harry sărutându-i obrazul.


"Pa ,daddy."


"Pa , baby girl."



•••



Dacă nu sunt comentarii nu e next xx.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 15, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Innocence ▪ hs au ♦ TradusăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum