tw. Ölü kişilerden bahsetme
George Pov.
"Niye böyle bişey dedin ki!?" Sapnap hızlıca kızdı. Ne yapmamı bekliyordu? o benim en yakın arkadaşım. Sapnap saçını çekti delirmişe benziyordu. Omzundaki eli hissedince arkasına sinirlice döndü ama Dream'ın olduğunu görünce sakinleşti.Dream ikimizinde kabul ediceğine emin olmadan uyduruk bir fikir savurdu. "Pekala sakin olmalısın Sap. ve sana gelince o arkadaşının 1 hafta sonra gelmesini söyle şuan şüpheli olduğundan izleniyordur. Başımızı derde sokamayız ve eminim 1 hafta sonra Seni kaçırdığımızdan dolayı Onu unutup seni kaçırdığımız yere odaklanacaklardır." Bu fikir mantıklıydı. 1 hafta geçse bile izlenirdi ama şuanki kadar fazla değil ve o zaman arkadaşımı alabilirdik. "Yani arkadaşımı almayı kabul ettiniz?" Sapnap kabaca kabul etti.
...
George Dream'ı takip ediyordu. Onunla beraber uyumak istemedi ama soğuk Bodrum zemininde boynu felç kalmaktan iyiydi.
Dream George'un giymesi için Bir gömlek birde Eşofman çıkardı. Elinde aldığı kıyafetleri banyoda giymek için gitmişti.
En sonunda George gelmişti. Dream ise yatağın altından bişey ararmış gibi eğilmiş eli ile karıştırıyordu.
"Ne yapıyorsun?" George sordu. Dream aradığı şeyi bulmuş gibi elindeki kitabı çıkardı. Hızlıca yatağa geçerek kitabı açtı.
George Dreamın yanına yavaşça geçmişti. Okuduğu kitabın ismine bakmıştı.Bu kitabı biliyordu. O da okumuştu Yazar bir bilim insanıydı ve dahiydi. en iyi yanı ise Kitap büyükler için yazılmış gibi okunuşu ağır değildi.Fikir ve Teorileri Mantıklıydı. Adam zehir gibi zekası vardı . Bu George'u eskiden derinden etkilemişti
"Bu kitaba bayılıyorum" En sonunda karşıdaki adamın dikkatini çekmişti. Dream ona bakarak konuştu. "Bu kitabı biliyor musun?" Sesindeki meraklılık ve samimi ton onun kişiliğine aykırı olduğu için hemen fark ediliyordu. "Evet Lisedeyken Okumuştum" Dream önündeki kitaba baktı. Yüzü hiçbir duyguyu barındırmıyordu zaten bunu maskeden dolayı George göremiyordu. George sosyalleşmeyi devam ettirmeye çalışarak konuşmaya devam etti "En sevdiğimde gen teorisi"
"Gerçekten mi?" Dream nefes verirken dedi "Evet bana o kadar mantıklı gelmiştiki hücre aktarımı ve Gen le ilgili dolu şey araştırmıştım" George o zaman kendiyle dalga geçermişçesine kıkırdadı.Belkide O kitap onun Vakfa gitmesinin sebebiydiBu kıkırdama istemsizce Dream'ın maskesinin altından gülümsemesine oldu. "Bunu Yıllardır tekrardan tekrardan okuyorum."
"Vay canına bunu beklemiyordum." George konuştu. Dream kitabı yanındaki Sehpanın üstüne yavaşça koydu. Dream'ın üstünde rahat şeyler vardı ama hayla maske takıyordu. George da Battaniyeye sokuldu. Dream gece lambasındaki sarı
ışığı kapatınca Maskesini çıkardı. George Bunu duydu onunda bildiğini biliyordu. Ama arkasına bile dönmedi. Sadece uykuya daldı..
George yavaşça gözlerini açtı. küçük pencereden mavi ışık vuruyordu. Daha güneş doğmamıştı. Kendini güvende hissediyordu. Belki ona sarılan iri kollardan dolayı. George arkasına döndü. Kişinin yüzü nedensiz yere perdenin oldu taraftaydı. Kısaca yüzüne ışık vurmuyordu ondan Yüzü gözükmüyordu. Ama çene yapısı ve saç şekli Onun çok yakışıklı olduğunu gösteriyordu. George tamda böyle düşündü. Uyku sersemliği vardı yanındaki kişi çok büyüktü. Kolları güven verirmişçesine belindende tutuyordu. George daha fazla düşünemeyip Kafasını adamın göğsüne sokarak uyumuştu. ama kafasını göğsüne sokması diğer adamı uyandırmıştı.
. Biliyorum romantik sahne yazamıyorum
George uyanmıştı yanı boştu. Soğukluk ona çarptığından Uyanmıştı. Etrafına Dreamı görmek için baktı. Dream yatağa oturmuş botunun bağcını bağlıyordu. Dream her zamanki gibi maskesini takmıştı. Dream en sonunda bağcığını bağlayınca George'un uyanık olduğunu fark etti. "Günaydın" George karşılık verdi "Günaydın" George Dream'ın elindeki kartı fark etti. bir yeremi gidiyordu? "Nereye gidiyorsun?"
"Birini ziyaret edicem"
"Kimi?" George kaşlarını çatarak sordu. bu Dream'ın hoşuna gitmişti Minik bir alay gülüşü çıkartı. "Artık sorgularda oldunuz ha?" George ne dediğini anlamadı. Bişey mi kaçırıyordu? bunun neresi komikti? espiri mi yaptı? "Tamam bana öyle bakma çok garip duruyorsun" Dream konuştu. George Yataktan kalktı. "Bende gelebilir miyim?" Bu soru üstüne Dream durdu. Birkaç saniye sonra cevap verdi "tabiki"•••
George üstüne kot pantolon ve siyah kravatlı gömlek giymişti. Dreamda onun gibi giyinikti. Bugün hava yağmurlu gösteriyordu. George'un bir takıntısı varki Hava durumuna bakmadan dışarı çıkmazdı. Eline askılıkta olan bir siyah şemsiyeyi aldı. Zaten dışarı çıkmadan öncede yağdığı için pek bişey olmamıştı. Araba yerine yürümeyi seçtiler. George elindeki şemsiyeyi açıp Dream'ın yanında durmasa Dream umursamadan ıslanacak gibi duruyordu. En sonunda bir yere geldiler ama çicekçiydi.
George bu yere gitçeklerini hiç tahmin etmiyordu. Dream la beraber Dükkanın içine girdiler.
"Merhaba efendim lavantalarınız var mı?" Dream sormuştu. Kız ilk önce Dream'ın maskesinden korkup duraksadı sonra nazik bir ses duyunca rahatlamışçasına gülümseyerek lavantaları getirdi. Dream parasını ödeyerek dükkandan çıktı. Bu sefer tekrar yürüyorlardı ama resmen 1 buçuk saat olmuştu. George Artık ayaklarının Uyuştuğunu hissediyordu. şikayet etmek istedi ama sessiz kaldı. Dream en sonunda bir mezarlıkta durdu.İçine girdiğinde George Dream için üzüldü. Dream en sonunda bir Mezarın önünde durdu. Lavantaları Mezarın sonundaki uca koydu. Bir dizi yere olucak şekilde eğildi. George dream ve kendisi için Şemsiye tutuyordu. Dream en sonunda ayağa kalktı. bir kaç dakike sessizce durdu. George bişey bile bilmediği için sessiz kaldı. Sonunda Dream Konuştu
"annemdi"
George üzülmüşçesine hemen kurtarmaya çalıştı. "Ah p-pardon senin için üzgünüm.."
"Sorun yok"
Yine sessizdi.
George lavantalara baktı. Dream bunu fark edince konuştu
"lavanta en sevdiği çicekti"
George teeseli etmeye çalıştı "Ah anlıyorum.. istersen onunla konuşabilirsin rahatsız olmam. nedensiz yere sessizsinde" Evet bu berbat bir teeseli etme konuşmasıydı
"Sessiz kalmam rahatsız olmakla alakalı değil. Annem her zaman sessizliği tercih ederdi. Kendi kafasını dinleyebildiği zaman olarak adlandırırdı"
"Anlıyorum, eminim çok hoş bir kadındı"
"öyleydi"•üzücü sahnede yazamıyorum mk
George pov.
En sonunda eve gelmiştik. Sapnap Bir kavga çıkarmış ve yanlışlıkla polisi peşine takması biraz komikti ama yinede ciddi bir durumdu en azından Onlardan kurtulabilmişti. ne yazıki Dream'dan kurtalamadı. Dream Sapnap'a kızdı.
Buraya alışabilirdim sanırımNeyse kitabın isminde değişiklik yaptım çünkü önceki saçma gelmişti.
kısa sürdü kusura bakmayın
bir ay bir ay diğer bölüm atmaya devam neyse hepinizi seviyorum
görüşürüz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
‧₊・Kördüğüm ‧₊・
Science FictionDNF ₊ 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚛𝚒𝚖𝚎𝚗𝚝. kitap kötü olabilir yazım yanlışıda olabilir kusura bakmayın -Tw- Kan Ölüm İşkence şiddet Travma Smut küfür Bunu neden yazdım bilmiyorum ama çok yazasım geldi