Tw
Ceset, Kan ve yara izleriBad etrafına bakıyordu. Koridordaki sessizlik onu geriyordu. anlık Omzuna deymiş kollarla yerinden zıpladı.Dokunan kişinin Zak olduğunu görünce. Yerine geldi ve Zak'a baktı. "Bir sorun mu var?" Diğer Doktorlarda bu aşı şeyinde onlarada yardım ediyordu ama onlar kadar fazla mesai de durmuyordu. Zak'de o Doktorlardan biraz daha fazla Mesai de durduğu için önemi oluyordu. Çoğunlukla diğer Yaratıklarla Uğraştığından pek konuştuğuda olmuyordu.Ama Bad ile 3 yıldır oda arkadaşı olduğundan pek sıkıntı bulmuyordu.
Zak her zaman ki gibi stresten elini kaşıyordu."Hayır yani Evet. Bad konuşalım?"
Bad sorunu anladığından kafasını salladı. Özel seviye lavaboya gidince kimse var mı diye kontrol ettiler.Kimse lavaboda olmayınca Bad her insanı Merhametli yapıcak Endişeli bakışını attı.
Onun bakışı Zak için bir Canı kadar değerliydi. Bad her zaman pozitif ve kibar biriydi. Birinin onu umursaması düşüncesi ve O merhametli bakışları Zakı baştan çıkarıyordu.neBadı beklettiğini hatırlayınca Zak. Hemen gömleğini çıkardı.
Bad'e göstermek için arkasına döndü. Bad gördüğü şeyle gözlerini kıstı. Zakın omurgasını delen elmas etrafını kan ve parçalanma iziyle bırakmıştı. Diğer tarafa doğruda giden parlak mavi damar belli oluyordu.
"Durumu gitgide körüleşiyor Bad!"
"Ben- bilmiyorum."
Zak arkasına döndü ve Badın ellerini tuttu
"Vakıfa söyleyelim bir çaresini bulur!" Bad sinirle karşı çıktı "Sen delirdin mi! Deney Kurbanlarına nasıl davrandıklarını gördün!" "Ama başka çarem yok!""Eğer bişey yapmazsam ölecem!"
Zak gitgide sesi kısılmaya başladı. Bad ne diceğini bilmiyordu. Zak doktor olarak burda çok çalışmıştı. İstememişti Zakın o kadar çalışmasını fazla radyasyon Zakıda etkilemişti. Neden Denekleri veya ne olduğu bulunamamış canavarları Zak gözlemlemek zorunda kalıyordu?. Şimdi ise Resmen Vücudu Mutasyon geçirdiğiden dolayı Omurgasında Bir elmas çıkıyordu etini delmişti ama gitgide dahada büyüyordu. Ara sıralar Omurgasında Çekilmez bir ağrı hissediyordu Zak. bazende titreme Ama çaresini bulamıyordu. Bunu vakıfa söylemiş olsa onada deneğe başlıcak daha kötüsü araştırmak için Zakın içini deşecekti Buda Bad'ın son isteyeceği şeydi.
"Tamam"
"Ben bir aşı bulmaya çalışıcam"...
Zak eliyle patlama Yarasına bastırıyordu. Vakıfta yüksek alarm sesleri çalıyor ve kırmızı ışıklar yanıp sönüyordu.
Zak Çıkışın zıt olduğu tarafa doğru koştu. Koridorda silah ve çatışma bazende acı çığlıkları duyulsada umursamıyordu bir an önce Bad'ın yanına gitmek istiyordu. Vakıf tarafından yakalanmışlardı. Bad'e Zak için yaptığı aşı enjekte edilmişti ondan sonrası Onunla ilgili başka hiç bişey bilmiyordu. Bir ofise doğru koşunca Kimlik numarasını girerek kapıyı açtı. Yerde Duvara doğru bakmış ağlayan tanıdık bir ses duyunca baktı. "Bad?" Bad sesi tanımış gibi yerinde dona kaldı nede olsa 6 ay sonra tekrardan görüşebiliyordu.
Zak Bad'a doğru yaklaşmaya başlayınca "Yaklaşma!" Bad'ın sesi cırtlamış gibi geliyordu. "Bad sakin ol ben Zak"
"Benden uzak dur!" "Bad" . Zak her yaklaştığında Bad duvara dahada siniyordu. Kendini göstermek istemiyormuş gibi.
"Bad sakin ol Bişey olmuyacak" Zak'ın sesi her nedenle Bad'ı Sakinleştiriyordu. "Ben burdayı-"Bad önün yüzüne doğru bakmıştı. Bu bad'a bile benzemiyordu
Zak donmuş bakıyordu.
Adamız gözleri dışında heryeri Simsiyahtı. Gözleri ise göz bebekleri yokmuş gibi beyazdı.
Zak geriye adımladı.
"Ben çok korkuncum bakma bana!"
Bad'ın sesi ağlıcammış gibi çıktı. Zak şoktan kurtularak Bad'a sarıldı. onu güvendeymiş gibi hissetmesini istiyordu ve başardıda. Zak zaman kaybetmeyerek Bad'dan ayrılarak elini tuttu. "Hadi kaçmak için bu zamandır!" Bad hızla kendini toplayarak başını salladı ve beraber çıkışın oldu tarafa koşmaya başladılar."Neler oluyor?" Bad koşarken sordu ama beklemediği halde Zak cevap verdi
"Bilmiyorum birden bütün deneklerin kapısı açıldı sonrası ise çatışma" Bad Anlarmışçasına devam etti tam yaklaşmışlardıki Diğer Koridordaki Bomba patladı. Zak Bad'ı Kucağını alarak kendini siper etti. Patlamada savruldukları halde Bad hareket edebiliyordu. Zak'ın ise kulağı çınladığından Ne olduğunu kavramıyordu.
Bad yanında gördüğü cesetle ağzını kapadı Orda her an kusmak istiyordu. Kendisine yanık izleri olan bakan bir Ceset görmesi tüm Midesini mahvetmişti.
Bad Zak'ın elinden tutup sürüklemeye başladı Zak karşılık olarak yürüyordu ama sarhoş gibi yürüyordu.
Dahada sürüklemeye gücü kalmayan bad yere düştü Zak'da onunla beraber. Tam umudunu kaybetmişlerkenZak Bad yanına gelen denek olmuş kişileri gördü. Badın elinden tutup yardım etmeye çalışırmışçasına çıkışa doğru götürdüler. Zak Bad'a ne dediklerini anlamadı ama Bad'a güvence verdikleri kesindi. Zak başka gelen Denek kişileride gördü. Kollarında numaralar yada bandajlar oluyordu. O sırada Zak her şeyi iyice kavradığında birini gördü
Gülen maskeli biri ona el uzatıyordu. Kabul ederek eli tuttu Adam Zakı kaldırınca Çıkışa doğru Döndürdü. Diğer kişiler gelip Zak'a destek olarak yürüdüler. O sırada Zak arkasında maskeli adamın kendisine güvence verdiğini belirten sesini duydu.
"Daha ölmen için erken"
Evet devam olarak ne yazıcağımı düşünmeyince eski anıları anlatan bi bölüm yaptım.
Bana fikir vermeniz için yalvarıyorum
İlham kaynağım başka Şeylerde
Bu hikaye bitsin çok istediğim bir hikayeye başlamak istiyorum
Kimsede Türkçe olarak öyle bir Dnf hikayesi yok bende yapmak için heyecanlıyım
Ama başka dillerde vardır sanırım
Birde Hikaye kısa olduğunun farkındayım özür dilerim
bu bölüm eski anılardan olduğundan kısa yaptımgörüşürüz sizi seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
‧₊・Kördüğüm ‧₊・
Ficção CientíficaDNF ₊ 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚛𝚒𝚖𝚎𝚗𝚝. kitap kötü olabilir yazım yanlışıda olabilir kusura bakmayın -Tw- Kan Ölüm İşkence şiddet Travma Smut küfür Bunu neden yazdım bilmiyorum ama çok yazasım geldi