Vakıftan ayrılalı 3 yıl olmuştu. Kendini Vakıftan saklamayı başarabilmişti. Şimdi ise Normal bi hayatı vardı. Yeni meslek bile edinmişti 'Avukat'. O Vakıfta olduğundan beri kendini asla affedememişti .O yüzden kaçma girişiminde bulundu daha doğrusu kaçtıda. Şimdi ise Kendini O duygulardan arınmış ve Rahat hissediyordu resmen Anılarını bile unutmaya başlamıştı. Yine işten gelirken Yağmur yağıyor diye çantasını siper etmişti.Botları su birikintilerine değiyor ve dairesel görünüm veriyordu.Hızla bir taksiye otostop çekip Bindi.
" Orta ayrımının orası" Adam onaylar şekilde kafa sallayıp arabayı sürdü. Elini cebine atarak telefonunu çıkardı.Karl'ın yaptığı 5'den fazla geçmiş aramayı görünce yüzünü ekşitti. Arama tuşuna basarak bekledi. Telefon açılınca telefonu kulağına götürdü."Efendim Karl?". "GEORGE!" George yüksek gelen sese acıyla tepki verdi " Sakin! Ne oldu?"
"Seni kaç kere aradım göremiyor musun!?" "sakin ol Karl ne oldu anlat"
"Bugün belki bişeyler kutlarız sandım Lanet Henry'in dosyasını en sonunda kapattık!" Doğru Karl George'un Stajyeri idi ve hep beraber çalışırlardı. Stajyerden kastı Ortak gibi bişey. George duyduğu isyanla gülümsediği halde reddeti "Havanın ne kadar yağdığını görmüyor musun?" "Korkak olma hadi ama beraber çok iyiyiz sanıyordum" George nefes vererek "Öyleyiz zaten"
"E o zaman Takılalım ne olacak ki?" George bunu düşünürken Karlın telefonda bilerek sahte üzülmüş offlayışlarını duyup kıkırdadı "Peki o zaman" George Arabanın durduğunu fark edince Cebinden uzattı parayı adama verdi. "Üstü kalsın" George arabadan çıkarak evine doğru gitti.Normalden Lüks bi dairesi vardı. Şehirde zaten Çok Lükstü. Her şey ışıklarla ve büyük binalarla donatılmıştı, Büyük ekranlarıda saymazsak. George Karlı bekletmeyi bırakarak dedi "Ama Bir şartım var" Karl tek kaşını kaldırarak sordu " Ney?" "Kutlamayı Benim evimde yapcaz" "O yerin her şeyini araklamadan durmacam >:)" "dene bakalım" George dairesinin kapısına gelmişti botun fermuarını çekip çıkartmaya çalılıyordu. "Neyse görüşürüz Yağmurun altında fazla zaman kaybetme" "Tamam görüşürüz" veda ettikten sonra sinir olup çıkartamadığı botu hızla çıkardı.
İçeri girmesiyle Çantasını koltuğun üzerine fırlatması bir oldu. Kapıyı kapatıp klimayı açtı.Mutfağıyla salonu birleşik olan odanın Buzdolabına doğru yönlendi.İçinden elma , çilek , muz v.b. şeyler çıkarıp kapağı kapattı. Ardından Televizyonu açtı. Televizyon açıldığında haber kanalını gösteriyordu. Bu George için normaldi çünkü Sabahları hep Habere bakardı. Ondan hep haber kanalı açık olurdu işten geldiğinde.
Tahtayı çıkartıp meyveleri kesmeye başlamıştı ama Haber birden dikkatini çekti.
-Ünlü seri katil sokaklara dehşet saçıyor.
Kumandayı alıp sesi daha çok açtı.
-Bu hafta içinde ölüm Haberleri bütün şehri yaydı. Buda yetmezmiş gibi bütün cinayetlerde Aynı not var.
George bunları bilmiyordu. Dava konusuna o kadar çok dikkatini vermiştiki dışarda ne yaşandığından haberi yoktu. Oda Davayı alalı 2 Hafta olmuştu. Bu aslında İnanılmaz başarıydı çünkü O dosya 6 aydır hiç sonuç vermemişti ama George'a O dosyayı alması teklif edince işler değişti.Ünlü bir avukatın özeliklerine sahipti yinede hiç dikkat çekmeye çalışmazdı.
televizyonun sesiyle kendine geldi-Katilin işlediği Cinayetler;
++++
++++
++++öldürülen kişilerin ismi George'a tanıdık gelmişti
ama hiç bir yerden çıkaramadı+Artık Halkımız daha korkar oldu. Polis bişey denese bile kanıt bulamıyor ve ümitsizliği kapılıyoruz.
Ama kendimizi Savunmamız lazım! Biz KENDİ ŞEHRİMİZİ ONLARDAN KORUMAMIZ LAZIM!adam uzatılmış mikrofona bağırıyordu.Arkasındanda sokaklara çıkmış kalabalık bir grup Slogan yapıyordu.
-Sizi anlıyorum sizin onlardan bir tanesini gördüğü söylediler. Bu doğrumu?
+Evet! doğru! Onların güçleri var! Onlar Canavarlar! Kendi gözlerimle gördüm!
-Anlıyorum, Anlıyorum Güç derken ne demek istediniz?
+Onlar Cadılar! Hepsinin güçleri var! Tanrı bizi korusun! Yemin ederimki HEPSİ BİRER CADI
Bunu duyan herkes 'ihtiyar delirdi' yada 'gördü görüntüye vücudu dayanamadı' diyolar ama Bu george için çok korkutucu bişeydi unutmaya başladığı anılarını hatırlamasından nefret edip tiksiniyordu. gözlerini aşağı doğru indirince meyvelerin hepsinin doğradığını fark etti. Mixeri çıkartıp sütle beraber bütün doğradıklarını koydu. Mixeri karıştırmaya başlamıştı. azcık bir Şeyden sonra içeceği büyük bardağına döktü Ve televizyona geri baktı.
+İNANIN BANA! BEN DELİ DEĞİLİM! ONLAR SİZİ İZLİYOR! ONLAR SİZİ GÖRÜYOR! HER ZAMAN! HER ZAMAN YANINIZDALAR SİZİ ÖLDÜRMEK İÇİN BURDALAR
SADECE..
DOĞRU ZAMANI BEKLİYORLAR!bunu demesiyle kapının çalması bir oldu. George gerginlikle kapıya baktı.. Bu sözden sonra kapı çalması George'u kesinlikle ürpertmişti . İçeceği bırakıp kapıya doğru yürüdü
Kapıya yaklaşmasıyla cızıltılı ses duymaya başlamıştı. izleniyor hissi içini yiyordu
kapının önüne geçince kapı kolunu tuttu bir nefes aldıktan sonra
açtıhemen açmasıyla Karl'ın içeri girmesi bir oldu. Karl ayakkabılarını çıkarıyordu . gerginlikle nefes almıştı. O sırada George Karl'ın üzerinin ıslak oldunu fark etti " sana demedimi Yağmurun altında durma diye! şu Halina bak"
"Pardon" Karl içeri poşetle gelmişti. George poşeti almasına yardım etti ve Karl'a kuru kıyafetler verdi. Karl hızla giyindikten sonra Televizyona baktı. "Acaba ne zaman yakalanır" George içeceğinden bir yudum alarak konuştu " Ya katil çatlak ya bizim polisler salak yada kendisi profesyonel bir Katil" Karl onayladı " 2.sini tercih ediyorum" Karl ve George aralarında minik kıkırdama geçti."yakında eminim ki Sokak yasakları başlıcak" Karl dönüp sordu " ve?". " Katilin yaptığı cinayetler bizim olduğumuz yere yani hızla şehrin içine doğru ilerliyor. Merkezde bişey aradığını gösteriyor"Karl gülümseyerek "İşte Bu yüzden Muhteşem birisin Hızlı analizleyorsun" "Sağol Karl peki ne içersin?" Karl George'un dediğiyle bişeyi hatırlamış gibi harekete büründü "Kutlama için Aburcubur alıktım" George kafa sallayarak poşetleri aldı. Biraz hazırladıktan sonra İçeri atıştırmalıkları hazırlamış şekilde gelmişti. Masanın üstüne koydu Ve televizyona baktı . Hayla katile ilgili konuşuluyordu bu George'un sinirine gittiğinden kanalı değiştirdi. "Hepsi çok lezzetli gözüküyor yardım etmek isterdim ama çok üşeniyorum ." "bir kere kendini sakatlama"
——-Biraz film izleme ve benzeri şeylerden sonra Karl'ı evine göndermişti. çok yorgun hissediyordu. Mutfakta işini hallettikten sonra hızla odasına gitmişti Minik lambayı açıp. yatağına gömülmüştü. uyuya kalmadan önce son duyduğu koridordan ses gelmesiydi.
Merhaba Bende bu hikayeye başladım ve şu Cringe olan zombi hikayesini sildim.
İnş seversiniz
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
‧₊・Kördüğüm ‧₊・
Ficção CientíficaDNF ₊ 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚛𝚒𝚖𝚎𝚗𝚝. kitap kötü olabilir yazım yanlışıda olabilir kusura bakmayın -Tw- Kan Ölüm İşkence şiddet Travma Smut küfür Bunu neden yazdım bilmiyorum ama çok yazasım geldi