Genç kızın yüzündeki belli belirsiz gülümsemeyle Doruk'un da yüzüne bir tebessüm yayılırken Asiye tebessüm ettiğini yeni fark etti ve hemen sildi gülümsemesini.
Doruk, onun bu hareketi yüzü düşerken yavaş hareketlerle onun kokuna dokundu ve dokunmasıyla beraber Asiye'nin çığlık ile ayağa kalkması bir oldu. "DOKUNMA BANA!"
Doruk hemen onun omzundaki elini çekerken Asiye sırtını soğuk duvara dayadı, ellerini kendini korumak için önüne getirdi. Doruk'un ona yaklaşmaya çalıştığını görünce, "YAKLAŞMA BANA! GİT HADİ!" dedi korkuyla.
Beynindeki volkanlar patlamaya başlıyordu sanki birer birer. Duvarlar yıkılmaya başlıyordu, daha doğrusu birileri o duvarı yıkmaya çalışıyordu.
Doruk, "Asiye, bak sakin ol, kötü niyetim yoktu gerçekten. İnan bana." dedi onu sakinleştirmek için. Asiye ise onu duymuyor gibiydi. Sadece tek bir şey mırıldanıyordu.
Gitmesini.
Doruk onu başıyla onayladı ve odadan çıktı, Asiye ise o çıktığı anda duvarın küçük köşesine yığıldı hıçkırıklarla.
Asiye'nin seslerini duyan Berk daha da endişelenmeye başlarken Doruk gözleri dolmuş şekilde odadan çıkınca ne olduğunu anladı ve hemen ona doğru koştu.
"Hatırlamıyor, sevdiğim kız, deliler gibi aşık olduğum kız, beni hatırlamıyor. Nişanlım beni hatırlamıyor Berk." dedi Doruk göz yaşlarını bırakarak duvara yaslanırken.
Doruk, dayanamadı. Yumruk haline getirdiği elini duvara çarptı, sesi yükselmeye başladı. "YAKINDA EVLENECEĞİM KIZ ŞİMDİ BENİ HATIRLAMIYOR! ŞİMDİ HER ŞEYİ UNUTTU! BENİ UNUTTU, HAYALLERİMİZİ UNUTTU! ANILARIMIZI UNUTTU! MUTLULUKLARINI UNUTTU! AŞIK OLDUĞUM KIZ BENİM AŞKIMI UNUTTU!"
***
Aslında, her bir kurgum bebeğimdir, kalbimde yaradır, ancak bu kurgu kalbimi paramparça eden bir kurgu. Bu platformda bu konuya sahip bir kitap okumadım, varsa da ben bilmiyorum.
Yeni bir seyahat, yeni bir macera. Yıldızların karanlığında kaybolmaya hazır mısınız? Gökyüzündeki en sönük yıldıza, yani bizim yıldızımıza yolculuğa çıkıyoruz. Kemerlerinizi bağlayın.
Şimdilik, biraz ara veriyoruz, ama yakında seyahatimize kaldığımız yerden devam edeceğiz.
Sizi seviyorum.
Kızıl Kalp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanfil
General Fiction"Hiçbir zaman gerçekleşmeyecek bir hayalin peşinden koşuyorsun." Şizofren bir kız. Aşık bir adam. Asiye Eren, Doruk Atakul. Genç adamın savrulduğu küllere, ya genç kızda savrulursa?