-Olli
Heräsin yöllä siihen, kun Tommi mumisi jotain unissaan. "Ä-älä koske muhun ki-kiltti" Tommi sanoi unissaan. Tommi alkoi myös täristä. Koitin ravistella sitä hereille, mutta mitään ei tapahtunu. Sanoin sen nimen monta kertaa ääneen ja ravistelin sitä. "Tommi!!" huusin. Tommi säpsähti ylös ja hengitti raskaasti. Otin hänet heti haliin. Hän vain itki ja tärisi. Mistäköhän se on nähnyt unta? Silittelin hänen selkää rauhassa ja keinuttelin meitä rauhallisesti sivuttain.Noin puolen tunnin päästä Tommia alkoi rauhoittua, eikä enään tärissyt niin paljoa. "Haluutko kertoo mistä sä näit unta?" kysyin kuiskaten. "Mä haluisin vaan nukkumaan" Tommi mutisi hiljaa. Menin takaisin makaamaan ja suljin silmäni. Tunsin kuitenkin pian kun Tommi pökkäsi mua vähän sormella. Avasin silmät ja katsoin Tommia hämärässä huoneessa. "Voitko sä halata mua, kun en oikeen saa unta?" Tommi kysyi vähän nolostuneena. En vastannut mitään vaan vedin Tommin makaamaan puoliksi päälle ja kiersin käteni tämän ympärille. Mahassani tuntui jotenkin oudolta. Ihan niinkuin olisi perhosia vatsassa. Mietiskelin hetken mistä tämä johtuisi ja lopulta nukahdin.
Heräsin aamulla kuumuuteen. Avasin silmät ja näin söp- siis Tommin puoliksi päälläni. Silittelin varovasti Tommin hiuksia ja odottelin että hän heräisi. Hetken päästä Tommi rupesi mutisemaan jotakin rintaani vasten. Tommi nosti päänsä ja katsoi minua järkyttyneenä. Hän pomppasi sängystä ylös ja lähti huoneesta. Huokasin ja painoin päätäni enemmän tyynyyn. Ei kai se nyt vaan luule, että mua haittasi jotenkin toi äsköinen. Päätin nousta sängystä ja lähdin etsimään Tommia.
Pääsin olohuoneeseen ja näin Tommin istumassa sohvalla itkien. Menin äkkiä tämän luo ja otin hänet halaukseen. "Tommi, mikä hätänä?" kysyin ja silittelin Tommin selkää. "En mä kehtaa sanoo" Tommi mutisi rintaani vasten. "Sä tiedät, että sä voit kertoo mulle mitä vaan" sanoin rohkaisevasti. "Musta tuntuu, että mä tykkään susta" Tommi kertoi hiljaa. Mitä??? Siis tykkää minusta. Ärsyttävästä ja äkkipikaisesta lyhyestä miehestä. Ei voi olla mahdollista. Olin ilmeisesti ollut liian kauan hiljaa, koska Tommi nousi ja lähti kohti vessaa. Kuulin kun ovi pamahti kiinni ja meni lukkoon. Nousin äkkiä sohvalta ja menin koputtelemaan vessan oveen. "Tommi anteenks, että en vastannut. Voitko tulla ulos ja jutellaan?" kysyin vähän hädissäni. "Et sä musta kuitenkaan tykkäis! Mitä mä edes kuvittelin" Tommi huusi takaisin. "Tommi rakas kun mä oon ihastunu suhun. Mä en oo aijemmin vaan tajunnut sitä ennenkuin sä sanoit sen mulle" vastasin.
Oli pitkään hiljaista ennenkuin ovi avautui ja itkuinen Tommi astui ulos vessasta. "Tarkotitko sä sitä?" Tommi kysyi samalla katsellen lattiaa. Päädyin ottamaan Tommia poskista kiinni ja yhdistin meidän huulemme. Tommi säpsähti hieman mutta vastasi kuitenkin suudelmaan.
-Tommi
Makoilimme sohvalla niin, että Olli makasi puoliksi päällä ja katsoimme jotain elokuvaa. En ole aivan varma puhuiko Olli totta vai tykkäsikö hän oikeasti minusta. Eihän minussa ole mitään erikoista tai mitään mistä kukaan tykkäisi. Mitenköhän muut jätkät ottais tän asian. Heittäisköhän ne mut pihalle bändistä jos kerrottais. Eihän ne Ollia heittäis koska se on niiden kaveri, mutta ei ne mua mihinkään tarvi. Entä jos Olli vaan sanoi niin, että mä piristyisin. Mitäköhän meidän suhteestakin tulisi? Tai siis en edes tiedä mitä me edes ollaan. En kyllä uskalla kysyä. Entä jos Olli on muuttanut mielensä ja vihaakin minua.Heräsin sohvalta ja Ollia ei näkynyt missään. Nousin ylös ja huomasin sohvapöydällä pienen lapun, jossa luki;
"Käyn nopeesti kaupassa ja tuun sitten takaisin. Toivottavasti saat nukuttua."
Okei eli se on siis tulossa takaisin. Ehdin jo pelästyä, että tein jotain väärin. Tai ehkä se vaan halus tekosyyn lähteä täältä. Ahdistaa vaan jos se vaan leikkii mun tunteilla. Nousen ylös sohvalta ja lähden kohti vessaa. Rupesin kaivelemaan vessan kaappeja ja etsin sieltä piilottamaani terää. Vihdoin löysin sen ja menin istumaan vessan pöntön kannen päälle. Tuijotin terää pitkän aikaa ennenkuin painoin sen ranteeseeni. Säikähdin kun kuulin kuinka ulko-ovi avautui ja vahingossa vedin terän liian syvälle. "Voi perse" kuiskasin hiljaa.
Verta alkoi valua lattialle ja sitä oli paljon. Otin paperia ja koitin saada vuodon loppumaan. Alkoi pyörryttämään joten päätin laskeutua lattialle istumaan. Käänsin katseeni ovelle päin jossa seisoi olli järkyttyneen näköisenä. Se oli viimeinen asia mitä muistan ennenkuin kaikki pimeni.
Heräsin sohvalta. Käteen ja päähän sattui ihan jäätävästi. Mitä ihmettä oli tapahtunut? Katselin ympärilleni enkä nähnyt ketään. Keittiöstä kuului jotain kolistelua. Pian Olohuoneen ovelle tuli itkuisen näköinen Olli. Kun hän huomasi että olin hereillä hän hymyili pienesti ja tuli istumaan eteeni lattialle.
"M-miks sä teit niin?" Olli kysyi hetken hiljaisuuden jälkeen. Katsoin Ollia hetken hiljaa. "Mua vaan pelottaa, että sä leikit mun tunteilla" sanoin kuiskaten. Olli katsoi minua ihmeissään. "Siis mitä! En mä todellakkaan leikkis sun tunteilla. Sä oot mun elämän tärkein henkilö. Ja oot ollu jo monta vuotta. Miks sä luulet että mä leikkisin sun tunteilla?" Olli kysyi. "No miks sä musta tykkäist. Mä oon niin läski ja ruma. Ei kukaan mun kanssa olis" mutisin väsyneenä. "Et sä ole ruma tai läski. Ja mitä sitten vaikka olisit, ei mua kiinnosta. Mä tykkään susta koska sä oot ihana ja sun luonne on se mikä merkitsee" Olli kertoi. "Oot ihana" sanoin ja nousin halaamaan Ollia. "Niin säkin ja muista että oot mulla aina täydellinen" Olli sanoi ja pussasi minua poskelle.
-Olli
Makasin sohvalla, kun Tommi oli lähtenyt lenkille. Olin yrittänyt kieltää häntä, koska hänellä oli jalka murtunut, sekä hänellä oli kepit, mutta silti hän halusi lähteä. Ja vielä kaiken lisäksi minä en saanut lähteä mukaan. Kuulemma hän haluaa näyttää että pärjää ihan hyvin yksinkin. Nousin sohvalta ylös ja menin tekemään meille ruokaa. Olin aikaisemmin ostanut aineet lasagneen ja ajattelin tehdä sen nyt. Toivottavasti Tommi suostuisi syömään.Olin saanut ruuan uuniin, kun kuulin puhelimeni soivan olohuoneessa. Menin hakemaan puhelimen ja Tommihan se siellä. "Moikka, ooks koska tulos pian on ruoka?" kysyin vastattuani puhelimeen. "T-tota voisiksä tulla hakemaan. Mun kädessä oleva haava vuotaa ja mua heikottaa" Tommi vastasi hiljaa. "Joo mä oon tulossa ei mitään hätää. Älä lopeta tätä puhelua mä haluun tietää, että sä oot elossa" Sanoin paniikissa.
Ajoin pitkin Oulun katuja Tommin luo. Pysähdyin autolla yhden puiston eteen ja lähdin etsimään Tommia. Pian näin väsyneen näköisen Tommin istumassa maassa. Juoksin äkkiä Tommin luo ja otin tämän haliin. "Ne teki sen taas" Tommi sanoi itkien.
_______________________________sori tässä on menny ihan jäätävän pitkään, mutta ollu vähän koulun kanssa hommia ja työharkkakin oli. Mutta nyt vihdoin loma ja kerkee kirjottaa vähän enemmän.
~V
YOU ARE READING
What's wrong? |Tommi Lalli|
FanfictionTää tarina kertoo Tommista ja sen vaikeesta elämän tilanteesta. Täs tarinassa eletään 2021 loppu vuotta. TW!! -väkivalta -syömishäiriö -viiltely -kiroilu -seksuaalinen väkivalta ja ahdistelu -itseinho -itsemurhayritys ------------------------- Tää...