1

1.4K 63 43
                                    

Yeni bir kurguyla geldim. Heyecanlıyım umarım sizinde beğeneceğiniz bir kurgu olur ünlü bir Park Jimin ve onun koruması Jeon Jungkook okuyacaksınız

***

"Efendim bu olay büyüyebilir. İsterseniz bir açıklamada bulunun."

Jimin gözlerini devirdi. Bu aptal sinirini bozuyordu.

"Menajersen menajerliğini bil."

"Sadece sizin için-"

"Tamam kes!"

Olay, ünlü oyuncu Park Jimin'in başka bir adamla öpüşürken kameralara yakalanmasıydı.

Park, herkesin aklını çelebileceğini, güzelliğinin son derece farkında olan ve işinde de çokça başarılı olan biriydi.

Herkes onunla bir gece geçirmek için her şeylerini verirlerdi.

Tabii bazıları takıntı derecesindeydi.

Jimin onlarla uğraşmaktan bıkmıştı.

Ofladı. O piç onu bilerek öpmüştü. Onunda icabına bakacaktı.

"Şimdilik bu olayın üstünü örtün."

Bacak bacak üstüne atmış kahvesini yudumluyordu.

Yeni boyadığı mor saçlarıyla göz alıcıydı.

"Peki şu takıntılı kişiyi ne yapalım?"

Birkaç gündür Jimin'in evini bulduğunu ve onunla olmak için onu tehdit eden kişiyi söylüyordu.

Jimin yorgunluğunu ona göstermedi. Her zamanki asil haliyle cevapladı.

"Sanırım beni rahatsız etmeye devam edecek."

Bu olay onunda sinirini bozuyordu. Tamam o da çok seviyordu ilgiyi ama bu kadarı da çok fazlaydı.

"Sanırım kişisel bir korumaya ihtiyacınız var. Sizin için bu olayı halledebilirim."

Jimin bunu biraz düşündü. Mantıklı gelmiyor değildi. Sürekli evinin oralarda olduğunu iddia eden bir insandan her dakika kendisini koruyamayabilirdi.

"Peki tamam."

Menajer sevinçle gülümsedi. Jimin'in bu durumuna üzülüyordu ve onu seviyordu. Başına bir şey gelmesini istemezdi.

Bazen Jimin aksi olsa da biliyordu ki bunun sebebi yaşadığı bu şaşalı ve yorucu hayattı.

Tabii bu Jimin'in hayaliydi ama sonuçta o da bu kadar takıntılı şeyleri beklemiyordu.

Menajer odadan çıkınca Jimin de üstünü çıkarmaya başladı.

Sıcak bir duş iyi gelecekti.

***

"Efendim? Girebilir miyim?"

Jimin telefonunu bırakıp menajeri Hoseok'a döndü.

"Evet?"

"Ee efendim ben korumayı buldum."

Jimin'in gözleri büyüdü. Ne ara bulmuştu. Daha dün konuşmuşlardı.

"Bu anımı bekliyordun Hoseok."

Menajer güldü. Aslında bu çok önceden düşündüğü ama bir türlü dillendiremediği bir olaydı.

Sadece dün cesaret bulmuştu.

"Biraz hızlı oldu evet ama çok iyi bir koruma buldum!"

Jimin yüzünü buruşturdu. Ne diye bu kadar heyecanlıydı şimdi?

Bodyguard - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin