🟡*JJ szemszöge*🟡
Elindultam abba az irányba ahova Sadah mutatott.Közben csomó gondolat cikázott a fejembe.
Vajon hinni fog nekem Rach?!Én az igazat mondom!Én Rach-t szeretem!Mióta vagy ilyen nyálas JJ?Basszus most vettem észre hogy mennyire megváltoztam Rach mellet!Régen a szerelemről sem akartam hallani erre most...Csak is ő kell!Elég fura!De most hirtelen minden vége lesz??Kitudja hogy Rach megbocsájt e....Lehet nem!Akkor mi lesz??Én úgy nemtudom elképzelni az életem!A szerelem tényleg megörit!Hiszen nekem felsem tűnt hogy ennyire az vagy!
Na igen elég sok gondolat.
De nem is kellet messze rohannom Rach után hiszen visszafelé sétált ahonnan jöttem.-Rach!-rohantam oda hozzá miközben ő a pult felé vette az irányt
-Ohh szia J!-mondta full beálva
-Rach te mennyit ittál?-aggódtam érte
-Hmmm csak egy üveg piát b*zdmeg!-mondta de hallottam a hangjába hogy igen is nagyon ideges rám
-Egy üveg piát kérnék!-mondta a pultosnak majd leült a székbe nagy nehezen mivel alig bírt járni is
-Szerintem nem kell az neked!-mondta idegesen pedig csak aggódtam érte
-Jajj nehogymár te mond meg hogy mennyit igyak!!Menj inkább a hülye libádhoz!-mondta rám se nézve
-Figyu Rach!...Az a csaj mászott rám én....én ellöktem!....
-Na persze!Én meg az Angol királynő vagyokh!-vágott a szavamba majd már nyitotta a pulton lévő piát és húzta meg
-Rach most már elég lesz a piából!-nyúltam az üvegért de ő elhuzta onnan
-Elég lenne ha nem művelnéd ezt velem J.....Ha nem törnéd össze a szívem állandóan!Először az hogy komolyan azt hitted hogy a hátad mögött kavarnék Rafe-el!!Most meg ez!!.....
-Rach én....
-Én szerettelek JJ!Talán okot adtam arra hogy ilyeneket csinálj velem?!....Tudod mit érzek most?!Hmm?Vagy mit éreztem amikor azt gondoltad hogy megcsallak??...Én próbáltam a jó barátnőt játszani és megnyilni feléd hiszen tudod hogy soha nem volt még senkim!!....-mondta sírva miközben lefestett engem nem is hittem a fülemnek hogy én ilyen szemét voltam vele.Nagyon sajnáltam őt és gyülöltem magam emiatt hogy így bántam vele.
-Rach én sajnálom....
-Ja...k*rvára sajnálod!-nézett a szemébe gyülölettel ami megilyesztett még soha nem nézett így rám!Féltem...féltem hogy elveszitem!De talán meg is érdemlem!
-Szeretsz még?-kérdeztem meg félve Rach erre nem válaszolva húztam meg ismét a piát.
-Jo most már elég!-kaptam ki a piát a kezéből
-...Nem szeretlek!-mondta kis idő után
-Hazudsz!-mondtam a szemébe nézve
-...Nem hazudok!-mondta kis idő után majd bele nézett a szemembe
-Biztos?-néztem rá mosolyogva
-...Haza megyek!-ált fel a székből mikor majdnem össze esett ezért gyorsan érte nyúltam hogy megfogtamTehát még szeret!
-Gyere!Haza kísérlek-mondtam mire véletlen kezem gyengéden a derekára csúszott
-Nem kell!És ne érj hozzám!-mondta de nem húzódott el
-Biztos?-sugtam a szemébe nézve majd a kezem lassan csúszott lefelé a derekáról
-....Igen!Komolyan azt hiszed hogy egy érintéssel minden megoldódott!??-kérdezte idegesen majd elindult kifelé a buliból
-Rach figyelj sajnálom oké?De nem hagyhatom hogy egyedülj menj haza ilyen állapotban!-indultam utánnaElkísértem Rach-t hazáig az úton egymáshoz sem szóltunk csak figyeltem hogy elne essen mert nem engedte hogy segítsek neki.Beérve a házba lassan felsegitettem a lépcsőn mert majdnem leesett majd bekisértem a szobájába.
-Ülj le!-mondtam miközben bezártam az ajtót.Vissza fordultam de Rach még mindig ott ált a szoba közepén.
-Légyszi ülj már le-fogtam meg a kezét és húztam az ágyhoz hogy üljön le
-Rach...
-Jojo!-tette fel a kezét mentegetés képpen majd leült.Lehutam a cipőjét majd befektettem az ágyba majd betakartam.Elő vettem a telóm hogy megnézzem hány óra van(11volt)mire eltettem a telóm és rá néztem Rach-re már aludt.Olyan aranyos volt.Mosolyogva nyomtam egy puszit a homlokára majd lassan kisétáltam a szobájából és a házból.
YOU ARE READING
Üdv Outer Banks-ben<33 //BEFEJEZETT//
Romance✨✨✨ A családoddal Outer banks-be költöztök a nyár elején.... Ha érdekel néz bele:)<3 __________________ ✨✨✨ -Pedig én már most jobban szeretem a lányát mint maga valaha is szerette!Mert én k*rvára szeretem és soha nem hagynám ott 200ezer dollárért...