<42>

606 19 0
                                    


Becsaptam az ajtóm majd az ágyra vágódtam és sírni kezdtem.Csak jöttek ki belőlem a könnyek.Nem akartam sírni de sírtam.Elegem volt.Mindenből.Inkább apámból.Nem értem őt.Nem.
Zenét hallgattam és sírtam egész nap.Na jó nem egésznap sírtam mert sorozatot is néztem de többnyire csak sírtam és zenét hallgattam.Nemtudom mi volt velem akkor de jöttek egymás után a könnyek a szememből.Ezért hagytam hogy jöjjenek és élveztem a zenét.
Josh nem zavart mivel nem volt itthon.Táborban volt.1hétig van ott tegnap ment el este.Ezért csak én meg apa maradtunk a házban.
Ugy este 8óra volt amikor megnéztem az időt.Elindultam fürödni.
Miután ezzel megvoltam arcmaszkot tettem magamra és megfésültem a hajam,majd fogat mostam és lemostam a sminkem.Nem foglalkoztam aznap senkivel és semmivel csak feküdtem az ágyban és pihentem meg persze sírtam.Ja azt már mondtam.Majd leszedtem a maszkot az arcomról és felvettem a pizsomám ami egy fekete hosszú pólóból ált.Ennyi.Nadrágot nem volt kedvem felvenni.Minek is hiszen senki nincs itthon meg hát bevan zárva az ajtóm szóval.
Majd jöttem a fürdőböl és bebujtam az ágyba Hiányzott J meg Sarah és Kie is meg persze a többiek de legfőképpen ők.Miután bebujtam az ágyba a telefonom rezgett valaki hívott.Ismeretlen volt a szám.De felvettem mert nem volt jobb dolgom.

-Háló!-szóltam bele unott hangon
-Szia Rachel!-szóvalt meg egy ismerős hang
-Rafe?-kérdeztem
-Igen szia!-vágta rá
-Mi a f*sz!Te honnan a p*csából tudod a telefonszámom??!!-kérztem kissé idegesen
-Az mindegy!Hogy vagy?-kérdezte
-Nem mindegy!Hagyjál már engem békén végre!-ordítottam a telefonba majd nyomtam ki

Istenem még ez kell nekem!Nem elég hogy szar napom volt még itt zaklatnak!!De ezt nem mondhatom el J-nek mivel kitudja mi lesz belőle ha már az zavarta a bulin hogy vele jöttem....

Mindegy nem foglalkoztam olyan sokat vele mert álmos voltam és bealudtam 10perc után.

Üdv Outer Banks-ben&lt;33 //BEFEJEZETT//Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora