Selam;
Evde biraz zamanınızı ayırarak yapabileceğiniz zayıflama hareketlerini sizlerle paylaşmak istiyorum. Yapacağımız hareketler en iyi kilo verecek şekilde sıralanmıştır. Bu hareketleri günlük yapmanız halinde halinde çok güzel bir form tutmuş olacağız. Diyetinizi bu hareketlerle desteklerseniz daha çabuk ve etkili sonuç alırsınız.Toplam 8-10 dakika sürecek olan bu Egzersizler arasında mola 10 saniye olmalıdır. Kilo verdirici ve zayıflatıcı hareketlere ben bugünden itibaren başlıyorum. Sizler de başladıktan sonra sonuçları yorum olarak yazabilirsiniz.
Kolay gelsin.1-Yerinde önce kolların yanında bitişik halde başlayıp ellerini kafanın üstünde birleşecek ve ayakların açılacak şekilde zıpla...
2- Oturur durumda duvara yaslan ve yukarı aşağı oturup kalkmak sureti ile hareket et...
3- Şınav hareketi: Karın kaslarını geliştir...
4- Sandalyede üstüne çıkıp inip Yürüme egzersizi yap...
5- Çömel - kalk hareketini 30 saniye boyunca yap...
6- Sandalyenin arkasını çevir Sırtını sandalyeye dön ellerini geriden sandalyeye daya ve geri geri ellerin ile otur kalk...
7- Bu hareket önemli yağ yakıcı planking hareketi. Yüzü koyun yat dirseklerini 90 derece olacak şekilde üzerinde yukarı kalk...şınav çekmenin dirsekler Üzerindeki hali.
8- Dizleri kaldırarak olduğunu yerde koş...
9- Tek ayak üstünde oturup gerilme hareketi ( sol ayak dizden bükülüp oturulup sağ ayak arkaya uzatılır- sırayla 60 saniye tekrarlanır her gerilme Arasında 10 saniye geçmesi gerekiyor)
10- Tek el üzerinde dönme hareketi yap... Şınav pozisyonuna gelinir önce sağ kol yan dönmek suretiyle havaya kaldırılır sonra 30 saniye boyunca sağ sol diye tekrarlanır.
Kilo verme hareketlerini her gün tekrarlarsanız etkili ve uzun süreli sonuçlar alırsınız... Her hareket 30 ile 60 saniye Arasında yapılması yeterli.
"Sadece 10 dakika"
Kendinize zaman ayırmayı mutlak kural edinin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diyet notlarım
Non-FictionKendi uyguladığım ve etrafımdaki kişilerdende ilham aldığım şekilde Zayıflamak isteyen dostlarıma yardımcı olmak amacım.. Yorumlarımızı beğenilerinizi bekliyorum iskelotorcişlerim...