Varislerden kurtulma

1.1K 4 0
                                    

Varise iyi gelen şifalı bitkiler ile oluşturduğumuz bitkisel formüllerimiz ;

At kestanesi ve at kuyruğu, çoban çantası varise iyi geliyor. Bu bitkilerin hepsini demleyerek, her gün bu bitkisel varis çayından 2-3 su bardağı içmenizi öneriyoruz. Bitkisel çay olarak varis tedavisinde kullanacağınız varis çayımız budur.

Beyaz ispirto ile varislerinizi yok edin. Yaklaşık olarak yarım litre beyaz ispirtonun içerisine 3-4 adet kafirun koyduktan sonra elde ettğimiz bitkisel formülümüzü, varislerimizin üzerine masaj yaparak yedirelim ve daha sonra üzerini streç film ile kapatalım. 2-3 saat kaldıktan sonra streç filmleri çıkararak, ılık su ile yıkayalım. Varis rahatsızlığımızda uygulayacağımız dışarıdan tedavi ve içeriden tedavi ile tam performans almamız hedefleniyor.

Bunun dışında bir çok uzman doktor asma yaprakları ve fındık yaprağının varisleri yok ettiğini söylüyor. Profesör Doktor Ahmet Maranki, Mehmet Öz, Taylan Kümeli, Osman Müftüoğlu gibi isimlerin önerdiği bu yöntemide deneyebilirsiniz. Fındık ve asma yapraklarını varis olan bölgenize sararak, üzerini streç film ile kapatınız.

Varise iyi gelen bitkisel çay olarak "rezene çayını"da tavsiye ediyoruz. Bu çaydan da günde 2-3 fincan içerek, varislerinize savaş açabilirsiniz. Varise iyi gelen bazı çeşitli bitkisel yağlar vardır. Bir çok bitkisel yağın bir çok hastalığa faydası vardır. Ancak ardıç katran yağı tam varis için önerilen bir bitkisel yap formülüdür.

Ardıçın özel bölümünden özlerinden faydalanarak bulunan bu yağ, tüm cilt hastalıklarında tedavi edicir. Özellikle egzama, sedef ve varis için ülkemizde bir çok şifalı bitkilerle tedavi de bitkisel formüllerde kullanılmaktadır.

Ardıç katranı yağı içerisinde bulundurduğu glikoz, sakkaroz, reçineli bileşikler ile varislerinizi kısa bir zaman da tedavi edebilir. Varis olan bölgenizi öncelikli olarak defne sabunu ile güzelce yıkayınız. Daha sonra ardıç katranı yağımızı cildimize ince bir şekilde sürelim. Streç film ile kapatalım ve 3-4 saat bekledikten sonra tekrar sabunumuzla ılık suyla yıkayalım.

Varis tedavisinde uygulamanız gereken her konuyu yukarıda en ince ayrıntılarına kadar anlattık. Eğer gerçekten varis tedavinizin kesin sonuç almasını istiyorsunuz. Bunu mutlaka varise iyi gelen egzersiz hareketleri ile destekleyiniz. Nedir bu varis hareketleri ? Bütün hareketler yukarıda belirtilmiştir resimleri yana kaydırarak göre bilirsiniz. Büyün hareketleri 10 nar kez tekrarlayınız.

Diyet notlarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin