Bir varmış bir yokmuş birgün bir delikanlı kralın kızına aşık olmazmı kralın kızı da bu delikanlıya aşık oldu.
Bunlar artık gizli gizli görüşmeye başladılar. Artik delikanlı dayanamadı ve annesine kralın kızını istemesini söyledi. Annesi ne dediyse ne yaptıysa oğlunu vazgeçiremedi. Aman oğlum o koskoca kral bizim gibi fakir fukaraya hiç kızını verirmi? Desede artık oğlan aşık olmuştu bir kere vazgeçer mi hiç? Buda ana yüreği işte durarmı? Hemen kralın yanına gitti daha 2 laf etmeden kral bağırmaya çağırmaya başlamazmı? Kadın eve gelince kem küm edip durdu oğlan anladı ve hızla dışarı çıktı akşam olmasını bekledi akşam olunca da hemen kralın kızını kaçırıp ağrı dağına gitti. Sabah olunca delikanlı ava çıktı kızda delikanlıyı beklerken arkasında bir yılan gördü hayır hayır bu yılan diğil bir ejderhaydı. Ejderha Kızın belden aşağısını ağzına aldı. Ama kız kollarını açtığı için belden yukarısını ağzına alamadı. Kızda can havliyle delikanlıyı beklemeye başladı bu arada artik delikanlı kıza eskisi kadar aşık diğildi soğumuştu artık kızdan ve somurta somurta ağrı dağına gitti. Gittiğinde kızı ejderhanın ağzında olduğunu gördü. Kız can havliyle yiğidim gel beni kurtar dedi. Delikanlı kurtaramam dedi. Kız tamam yiğidim bari hiç olmazsa kılıcını at ben kendimi kurtarırım dedi delikanlı atamam dedi. Kızda delikanlıya bakarak ben sensiz yaşıyamam yiğidim sen Yoksan ben bir hiçim hiç değilse öleyim dedi delikanlı ise kızın suratına bile bakmıyordu.
Ve kız kollarını bırakıp ejderhanın ağzına kendini bıraktı delikanlı atına bindi ve ağrı dağının eteklerinden uzaklaştı uzaklaşırken de ağrı dağından kıtır kıtır kemik sesleri geliyordu. Nasıl Ama
#Alıntı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
* KISA HİKAYELER *
Short StoryEvet arkadaşlar ben Elif Tuğçe Yaşar sizleri çok seviyorum ben bu hikayeyi karışık olarak yazıyorum mesela sadece korku diğil ya da sadece aksiyon diğil neyse ben fazla uzatmayayım da rahatça okuyun bb