Ağlayan Kaya

69 2 0
                                    

Bir kasabada Ellips adında bir kız vardır. bu kızın altı tane oğlu altı tane de kızı vardır. Bu kızın lepis adında çok iyi bir arkadaşı vardır. Bu lepis'in bir oğlu birde kızı vardır. Birgün ellips ile lepis bir kafede buluşurlar. Ellips lepis ile dalga geçer senin iki tane çocukların var ikiside hemen ölür ama benim oniki tane çocuklarım var onikiside birden ölmez ya der. Lepis bu sözlere çok darılır ve hemen appule ve mappule adlı çocuklarına sizin hakkınızda dalga geçiyorlar çabuk ellips'in onikitane çocuklarınıda öldürün der.
Birgün sonra ellips'in oğulları deniz kenarına gelince lepis'in çocukları oklarıyla ellips'in oğullarını öldürürler.
Akşam ağabeyleri eve dönmeyen kızlar ağabeylerini aramak için deniz kenarına gelince lepis'in çocukları oklarıyla onları da öldürür. Artık hiç kimse oraya varamaz çünkü appule ve mappule' nin oklarından korkarlar ve ellips'in çocuklarının cesetleri orda kalır.
Ellips bunları duyunca ağlar ağlar ağlar ve ey allahım ben bu acıyı kaldıramam hiç değilse kaya olayım der. Dileği o anda kabul olur ve vücudu taş kesilir. Ama göz yaşları hiç ama hiç dinmez.
Bir kaya vardır o kayadan hep su akar hiç ama hiç durmaz bu su. Hatta adıda Ağlayan Kayadır bazı yerlerde ise ellips kaya olarak ta geçer işte bu kayanın hikayesi buradan gelir....
#GERÇEK
#Alıntı

* KISA HİKAYELER *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin