Geceler neden hiç bitmez?
Geceliğin aklımdan bin bir türlü soru geçerken elimi buz gibi suyumdan çektim ve sordum kendime. Ben mi çok kötüyüm, insanlar mı çok kötü? Dolly atıldı ve söyledi ''İnsanlar hep kötüdür insanlar kimsenin iyiliğini istemez sadece kendilerini düşünürler." dedi,
elimi tekrardan buz gibi dolu suyuma doğru götürdüm ve içmeye başladım. Tek yudumda bitirdim suyumu, elimi bardaktan çektim ve ayağa kalktım ardından ise aynaya doğru yürümeye başladım. Gözümün altında uykusuzluktan oluşan morluklar ve aynı şekilde kollarımda ve dizlerimde babamla kavgalarımızdan sonra oluşan morluklar dikkatimi çekti . Elimi yüzümden çektim ve morluklarımın üzerinde gezdirmeye başladım.
Her bir morluğunda dokunduğumda bir anım canlandı gözümde. Gözüm doldu, düştü gözlerimden gözyaşları. Elimi kolumdan kaldırdım ve gözyaşlarımı silmeye başladım ve hemen odamdaki yatağıma atıldım. Duvarlar üzerime doğru gelmeye başladı, bir yerden de Dolly'nin gülüşü ile birlikte elimi yorganıma doğru uzattım ve yorganın içine girdim. Bir yandan da elimi yastığımın altına koydum ve uzun bir süre ağladıktan sonra uyuya kaldım.
Sabah uyandığımda çok şiddetli bir boğaz ağrısı ve mide bulantısıyla uyandım. Elimi telefonuma doğru uzattım ve saate baktığımda okula geç kalmıştım, yaklaşık 2 saat kadar bir farkla okula geç kalmıştım . Olabildiğince hızlı bir şekilde saçımı taradım okul formamı giydim ve son bir defa aynadan kendime baktım ardından en sevdiğim beyaz siyah ayakkabılarımı giydim ve hızlı bir şekilde koştum , koşarken birince çok sert bir şekilde çarptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
frénos
ChickLitÇok baskıcı bir ortamda büyüyüp olgunlaşan Nerva , okul ortamında sürekli hastalığı yüzünden aşağılanır bu durumdan bıkan Nerva kendisine çözümler aramaya başlar..