Ege'den sonra hiçbir şey eskisi gibi olmadı
O gittikten sonra kendimi o gece boyu sorguladım o beni merak etmişti beni sormuştu ayaklarıma kadar gelmişti peki ya neden ben onlarca insan varken kimsenin umurunda olmayan Nerva.
Sonsuz gibi geçen bir gece düşünün kafanızda on binlerce soru asla bitmeyen geceler... uykuya dalmam yaklaşık 4.00 ü buldu yatakta bir o yana dönüp bir bu yana dönüp bir şekilde o karanlık ve kasvetli gece bitmişti.
Sonunda sabah oldu gözlerimi açtığımda saat iki buçuktu gözlerimi yataktan ayırdığımda yanımda annem değil o vardı . Ege
O gitmemişti tam tersine benle birlikteydi beni bırakmamış benim için sabahlamıştı .Gözlerimi açtığım gibi yeşil gözleri bana doğru kaydı Nerva dedi hızlı bir şekilde gözlerim hemen yüzüne doğru yöneldi kocaman bir kesiği vardı yüzünde hemen yataktan kalkmaya çalıştım ama kalkamadım yüzüne bakarken sordum ''yüzüne ne oldu?'' hemen ellini ellerime doğru uzattı sıcacık ellerini kalbimde hissetim ''önemli olan ben değilim şu an konuşulması gereken tek şey sensin'' dedi o an kalbimde karnımda kelebekler uçuştu sanırım ben ilk defa birine ciddi bir şekilde aşık olmuştum.
Hayatımda Aşk'la yakından uzaktan bir bağı olmayan Nerva Aşık olmuştu ama nasıl ben nasıl aşık olmuştum?
O an gözlerim doldu hemen elimi onun yarasına doğru uzattım yavaş yavaş okşadım çok tatlı bir şekilde gülümsedi.
Birden kapıdan Doktor geldi hemen elimi Ege'nin yarasından çektim ve oturumuma geldim Ege ise Doktorun sesini duyuna yeşil gözlerini benden ayırdı ve Doktora doğru baktı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
frénos
Chick-LitÇok baskıcı bir ortamda büyüyüp olgunlaşan Nerva , okul ortamında sürekli hastalığı yüzünden aşağılanır bu durumdan bıkan Nerva kendisine çözümler aramaya başlar..