Sabah alarmın sesi ile uyanmak zorunda kalmıştım.Sıcacık yatağımdan kalkıp banyoya girdim elimi yüzümü yıkayıp tekrar odama geçip okul için hazırlanmaya başladım.Önce beyaz gömleğimi giyip altına takımı olan diz üstü siyah eteğimi giydim ve siyah ceketi de giydim en sonunda saçımı at kuyruğu yapıp çantamı aldım ve odadan çıktım. Aşağıya indiğimde öküz Alp'in koltuğa yayılarak televizyon izlediğini gördüm.
"Annemler nerede Alp"dedim ve cevap vermesini bekledim ama cevap gelmemişti tekrar seslendim.
"Alp"
"Nee"
"Annemler nerede dedim "
"Salak babam dünleyn ne dedi aa dur sen odana çıkmıştın sana söylememi babam istemişti ama ben demeyi unuttum "
"Demek unuttun kesin söyleme gereği duymadığın için söylemedim değil mi "
"Off aynen kumsal şurda fenerbahçenin maçını izliyorum içine ettin ya"
"Sende soruma cevap ver daha annemlerin nerede olduğunu söylemedin"
"Kızım anlamıyor musun annem ve babam dedemlerin yanına 1 haftalığına tatil yapamaya gittiler şimdi o boş beynin anladımı "
"Senin beynin çok mu dolu "
"Evet"
"Beynin doluysa ne işe yarıyor "
"Mesela sana akıl vermekle işe yarıyor"
"Hahahah güldürme sen bana olmayan aklını mı vereceksin"
"Off kızım bir git başımdan ya şurda güzelim sabahımın içine daha çok ettin'
"Iyyyk iğrençsin"
"İltifatınız için teşekkür ederim ama daha fazla konuşmada benim sinirlerimi bozma "
"Sanki seninle konuşmaya can atıyordum"
"Biliyorum ama seninle şuan konuşmam"
"Pis egoist"
Mutfağa gelip dolabı açtım okula aç aç gitmek istemiyordum dolaptan kahvaltılıkları çıkartıp masanın üstüne koydum içeriden gelen bir sesle;
"Küçük cadı bana iki yumurta kırsana"
"Yok ya başka emriniz varmıydı Alp hazretleri"diye içeriye doğru bağırdım bu çocuk cidden salaktı benim ona yumurta kırıpta önüne mı koyacağımı sandı hıh.
"Ee bir de zahmet olmazsa portakal suyu sıkarmısın"
"Yuhhh gelde kendin yap be karşında babanın uşağı var sanki "
"Eveeet babamın uşağııı var"diye içeriden bağırıyordu bu ergene laf yetiştirip zamanımı boşa harcamayacaktım. Dolaptan çıkardığım kahvaltılıklardan atıştırıp öylece bırakmıştım salak Alpte gelip atıştırsın sırf buraları o toplasın diye böyle bırakıyordum çünkü hayatta Alp'e kahvaltı hazırlamazdım işim gücüm ne Allah Allah.
"Kahvaltını hazırladım içeriye gir zıkkımlan sonra oraları topla annemi biliyorsun kirli ev sevmez sen de kirli bırakma oraları ben okula gidiyorum hadi bayysss"
"Hadi güle güle küçük cadı " dedi ve koridora geldiğimde spor ayakkabılarımı giydim bugün hava yine yağmurluydu bu yüzden yağmurlukta giymiştim.Dışarı çıktığım da gök öyle bir gürüldüyor du ki okula giderken korka korka gitmiştim bugün nedense otobüste gelmemişti ha birde onu bekledim 10 dakika yolda yürürken yanımdan hızla bir lüks araba geçmişti ama bütün çamurlu suları üzerime sıçratmıştı bu yüzden arkasından okula gidene kadar saydırmıştım o ne ya üzerimde ki herşey ıslanmıştı çantama kadar.En son okula geldiğim de direk kızlarla karşılaştım nee kızlar bugün forma giymeden gelmişlerdi yani rahat takılmışlardı ben onlara onlar bana bakarken sessizliği Cansu bozmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
Teen Fiction"Gittiği yere kadar değil gücünün yettiği yere kadar sevmeli insan... " Biraz geç anladım... Ya sonra?Sonrası çaresizlik sonrası tükenmişlik sonrası ne biliyormusun? Sonrası bitmişlik... "Bana seni üzmek istemiyorum deme beni ziyadesiyle üzdün.Lakin...