CEZA

15 4 0
                                    

Kendime geldiğimde öksürmeye başladım.Arkamdan biri sırtımı sıvazlıyordu o kişiye bile bakamayacak kadar kötüydüm.Öksürerek içimdeki suları çıkartmaya devam ediyordum.Ben öksürürken "Kumsal"diye bağıran kızlara baktım.Koşarak  yanıma geldiler.
"Kumsal iyimisin ne oldu sana böyle"

"Ben iyiyim kızlar"

"Yine o kötü şakalarınızdan yaptınız kıza değil mi"diye bağıran Ela'ya baktım.Kime bağırdığını baktığımda şu asi gruba bağırdığını gördüm.Içlerinden biri yani Emre;

"Hah kızım sen salak mısın Aras olmasaydı arkadaşınız havuzda boğulup ölebilirdi "

"Aynen öyle olmuştur önce havuza atın sonrada kurtarıp başımıza kahraman olarak çıkın"

"Sözlerine dikkat et senin dediğin kadar alçak değiliz "

"Hadi canım ya siz ve alçak olmamak asla inanmam"diye bu seferde Cansu atladı.

"Bence siz böyle davranarak alçak oluyorsunuz"diyen Eray'a baktım.Allah'ım sanırım olay iyice büyüyordu hemen birşeyler yapmam lazım.

"Kızlar biraz sakin olun onlar olmasaydı belki ölebilirdim onlara bir teşekkür borçluyum ama sizin yaptığınıza bakın lütfen  böyle davranmayın yanlış yapıyorsunuz "

Kızlar böyle davranınca sinirlendim ya belki onlar olmasaydı ölecektim ama kızlar böyle davranınca onların bu hareketini durdurmak istedim.Ve benin kurtardıkları için onlara dönüp;

"Sizlere  teşekkür ederim belki siz olmasaydınız ölebilirdim ve kızlar  adına özür dilerim"

"Sorun yok"

Aras soğuk sesiyle cevap verip arkadaşlarına eliyle hadi gidelim hareketi yapıp arkadaşlarıyla beraber havuz salonundan çıkıp gittiler.Herkes başımda birikmiş dikkatlice beni izliyordu ama Cansu başımda birikenlere;

"Ne bakıyorsunuz dağılın"diye bağırdı.Amacı neydi bilmiyordum.Kızlar beni havuz salonundan alıp revire götürdüler. Daha sonra soyunma odasına geldim kızlar da gelecekti ama ben onların yüzme derslerine devam etmesini söyledim gelmekte ısrar etseler bile ben gelmelerine izin vermedim.Soyunma  odasına geldiğim de  Cansu'nun verdiği yedek elbiseleri giydim bugün üçüncü kez kıyafetlerimi değiştiriyordum.Soyunma odasından tam çıkacaktım ki Naz ve arkadaşları geldi yine ne  yapacaktı acaba.

"Aaa bakın kızlar burda kimler var"

Tam gidecektim ki Naz önüme durdu.

"Bu ne acele kumsalcım"

"Naz önümden çekil seninle uğraşacak havamda değilim "

"Ben sana sabah birşey demiştim"

"Ne dedin"

"Aa hatırlamıyormusun o söylediğin lafları sana tekrar yedirteceğim demiştim ama daha beterini yaptım "

Böyle şüpheli konuşunca direk aklıma havuz olayı aklıma geldi demek beni havuza  iten Naz'dı.

"Demek beni havuza iten sendin"

"Aynen seni ben ittim hem de yüzmeyi bilmediğin halde "

"Sen mal mısın kızım senin yüzünden ölebilirdim ha"diye Naz'ı sert bir şekilde  itmeye başladım.

"Hooop! O ellerini üzerimden çek istersen"

"Çekmiyom lan ha ne yaparsın yine beni öldürmeye mı kalkarsın bu yaptıklarının hepsini gidip müdüre anlatacağım "

"Tamam tatlım  anlat keltoş bizi felan çağırırsa biz burdayız"

Birden hepsi gülmeye başladı ve ben buna dayanamayarak koşarak soyunma odasından uzaklaştım ama arkamdan hala bağırarak birşeyler diyordu kafaya taktığım pek sayılmazdı.Ağlayarak okulun boş ve uzun koridorun da koşmaya devam ettim en son sınıfa geldiğim de kimsenin olmadığını gördüm kapıyı sert bir şekilde kapatıp sırama oturdum ve  tekrar ağlamaya başladım.Bir insan nasıl bu kadar kötü ve karaktersiz oluyor anlamıyorum sırf benden nefret ettiği için beni öldürmeye kalkıştı peki beni kurtarana ne demelisin o okulun en kötü çocuğuken bir anda okulun kahramanı mı oldu hiçbirşey anlamıyorum önce o sapıklardan kurtardı şimdide ölümden mi kurtardı neden böyle birşey yapıyordu ki keşke eski okuluma geri dönebilsem ama artık çok geç  bu okulda benim bir küçük ailem var Cansu,Şule ve Ela hepsini çok seviyordum onları da bırakıp gidemezdim.İçimden böyle düşünürken birden kapı açıldı kafamı kaldırıp  baktığımda  asi grubun olduğunu gördüm ve hemen olduğum yerden kalktım ama sınıftan çıkana kadar Aras'la bakıştığımıza yemin edebilirim hem de şu ağlayan gözlerle.

SERSERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin