ELA'DAN
Geziye hiç gitmek istemiyordum normalde ben hafta sonu hep uyumak gibi bir plan yapmıştım ama kızlar ısrar edince onları kıramadım ve bende geziye katılacaktım.
"Anne benim beyaz bluzumu gördünmü"
"Kızım ben onu yıkamak için makineye attım"
"Nee! Makineye mi attın"
"Evet ne oldu da"
"Geziye giderken ben onu giyecektim yaa"
"Aman kızım giyecek elbise mi bulamadında o çirkin elbiseyi giyecen"
"Anne bir kere benim elbiselerim çirkin olmaz ve ben şimdi ne giyeceğim"
"Gardolabın elbise dolu Ela onlardan birini giy işte"
"Tamam anne giyerim.Yaren uyandımı"
"Yok daha uyanmadı bu aralar küçük cimcime çok geç yatıyor"
"O zaman erken uyusun"
"Laf geçiremiyorum ki neyse ben mutfağa gidiyorum ve üstüne doğru düzgün birşey giy"
"Tamamm anne "
Annem odamdan çıktıktan sonra gardolabıma yöneldim ve söylenmeye başladım.
"Şimdi ben ne giyeceğim yaa " diye yakınırken birden gardolabımdaki elbise ile birden çığlık attım.
"Sonunda buldum yaşasınnn!"
Bağırmamla birlikte annem mutfaktan bağırmaya başladı;
'Ne oldu Ela niye bağrıyon kızım evi yerinden oynattın"
"Yok birşey anne "
"Birdaha bağırma kız aaa bune böyle canım bir daha bağırsan evi yerinde bulamayız"
"Tamam annee yanlışlıkla bağırdım"
Ya annem cidden çok hassas bir kadın bağırsam demediğini bırakmıyor 5 dakika konuşmazsam "noldu kız dilini mı yuttun" diye söylenmelere başlar.
Annemi kafamdan silip tekrar gardolabımdaki beyaz tişortümü alıp altınada mavi dar bir kot aldım. Ben bu beyaz tişortümü kaybettim sanmıştım ama kaybolmamış çünkü bu benim en sevdiğim kuzenim olan Mete'nin hediyesiydi.Böyle düşünürken saçmaladığımı fark ettim çünkü benim Mete'den başka kuzenim yoktu ki.
Mete bende bir yaş büyük olan teyzemin oğluydu.Tek çocuk olduğu için her zaman yakınır çünkü kavga etmeyi çok sever ve bu yüzden kardeş istiyordu.Ama maalesef kardeşi veya abisi ablası yoktu ama ben varım sonuçta Yaren var zaten bu yüzden hafta da bir kere mutlaka bize gelir geldiğinde de ya Yaren'le uğraşır onu ağlatır ya da benimle uğraşır beni sinir eder ve en sonunda gönlümüzü almak için Yaren'le bana en sevdiğimiz çikolatadan alırdı tabii bizde onu affederdik. Keşke şu geziye gitmesseydim de belki Mete'yi buraya çağırır birşeyler yapardık ama görünen o ki geziye sende katılıyorsun Ela...
Gezi 2 günlük olacağı için yanıma ihtiyaç duyduğum bir kaç eşya ve birkaç elbise almıştım.Ya tamam anlıyorum geziyi de 2 günlüğüne ne gerek vardı boş şeylerle uğraşmaktan bıktım ya."Kızım girebilirmiyim"
"Tabii anne"
"Haa bende üstünü felan giyiniyorsun sandım"
"Yok daha giyinmedim bir 5 dakika sonra giyineceğim"
"Ben niye gelmiştim haaa telefonunu açık tut 10 dakika sonra Mete arayacak"
"Bende bu anı bekliyordum tamam anne ben Mete arayınca açarım"
"Tamam kızım bende ev işlerini halledip komşuya gideceğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
Novela Juvenil"Gittiği yere kadar değil gücünün yettiği yere kadar sevmeli insan... " Biraz geç anladım... Ya sonra?Sonrası çaresizlik sonrası tükenmişlik sonrası ne biliyormusun? Sonrası bitmişlik... "Bana seni üzmek istemiyorum deme beni ziyadesiyle üzdün.Lakin...