İçeri girdim ve koltuklardan birine oturdum,All might konuşmaya başladı.
All might: Evet genç aiko özgünlüğünü tanıt
A:Tabi efendim öncelikle özgünlüğüm benim hayal gücüme bağlı, hayal gücüm olmadan özgünlüğünü yönetemem ve hayal gücümle yeni bir özgünlük yaratabilirim, yarattığım özgünlüğü birisine aktarabilirim.
Müdür Nezu: Evet şimdi özgünlüğün çok güzel şimdi kendini tanıtabilir misin?
A: Adım Aiko soyadım Asahi 15 yaşındayım.
Müdür Nezu:Peki ailen var mı?
Aslında anlatmak istemiyordum çünkü ailemin bir villain olduğunu öğrenirlerse ne olacağını tahmin edebiliyorum tam olarak anlatmasam iyi olur herhalde.
A: Ben tek başıma yaşıyorum çünkü ailem yok ve kazandığım burslarla geçiniyorum. Bu nedenle nerdeyse 10 yaşımdan beri bir yakınımın yanında kalıyordum.
Müdür Nezu biraz şaşırmış bir şekilde
"Tamam o zaman şimdi All might senden bir isteği var " dedi.
All might'a döndüm dedi ki
"Genç Aiko U.A. kahramanlık lisesinde okumak ister misin ?"
NE şaka yapmıyorlardı değil mi ciddi ciddi soruyorlardı AAAĞĞĞĞ BEN VE U.A. DA OKUMAK MI!!!!
🌱:Lan cevap versene adama hâlâ düşünüyor ya!
tamam tamam veriyorum iç sesA:Tabi ki isterim bu benim bir hayalim !
Müdür Nezu:Tamam Aiko 1 hafta sonra seni burda görmek istiyoruz. Okul üniformanı evine göndereceğiz.
Hayallerim gerçek oluyordu ciddi ciddi All mightla tanışmıştım,U.A. ya kayıt olmuştum ve en önemlisi kahraman olabilecektim. Mutlu mutlu kayıt işlemlerini yaptık ve okulun önüne indik.
Müdür Nezu: Seni buradan uğurluyoruz haftaya görüşürüz.
A:Görüşmek üzere müdür bey. dedim
Hemen bir portal açtım ve oradan ayrıldım. Peki nereye mi gittim tabikide en yakın markete evde neredeyse hiç bir şey yoktu. İçeri girdim ve hemen erişte,pirinç,sebze meyve,biraz içecek ve et aldım. Kasaya doğru ilerliyordum ki aklıma atıştırmalık almak geldi.Koşarak reyona ilerliyordum reyona geldigimde hemen cips ve çikolata aldım.Biraz kraker de alıcaktım ama en alt raftaydılar tam eğiliyordum ki bir kişi bana uzattı.Yüzüne baktım pembe saçlıydı ve boynuzları vardı.Hemde ten rengide pembeydi çok neşeli bir şekilde;
?:Buyur. Ben Mina Ashido senin adın ne?dedi.
A:Ben Aiko Asahi teşekkürler.
M:Rica ederim benimle gezmek ister misin yanımda konuşacak biri olmayınca sıkılıyorum da.
A:Tabi ki ama ilk şunları ödemem gerekiyor.
M: Tamam zaten bende bir şeyler almıştım.
A:O zaman gidelim.
Dedikten sonra kasaya gittik ve ödedik.Mina bu kadar şeyi nasıl taşıyacağımı sordu bende elimdeki poşeti yukarı fırlatıp elimi şıklattım poşet minnacık olmuştu.Bana şaşkınca bakan Mina'ya döndüm.O bana bakıyordu,bende ona 1-2 dk sonra bana;
M:Özgünlüğünün çok güzel! dedi
A: Bu benim özgünlüğüm değil.dedim
M:Özgünlüğün ne o zaman
A:Ben hayal ettiğim özgünlüğü kullana bilirim
M:Çooook havalı
A:Yani evet.dedim.
Mina'yla AVM ye gittik.Kendime bir kaç kıyafet aldım.Bunlar yeşil bir sweatshirt ve siyah pantolondu.Mina'da kendine birkaç crop aldı.
Yemek yemek için üst kata çıktık.Ve bir masaya oturduk.Ben bir pizza ve kola Mina ise hamburger ve kola söyledi.
M:Biliyosun liseye geçiyoruz sen nereye gideceksin.
A:Ben U.A. ya gideceğim ama sınava girmeden.
M:Vay cidden mi ben sınava gireceğim U.A. ya belki aynı sınıfta oluruz.
A: Evet biliyor musun Mina sen benim ilk arkadaşımsın.
M:Nasıl cidden hiç arkadaşın olmadımı?
A: Evet olmadı
M:Olsun ilkler her zaman en iyidir.
A:Kendini övmeden duramazsın dimi Mina
M: Evet ahhahhahaah
Yemeklerimiz geldi.Aç olduğumuz için neredeyse 10 dk bütün yemeklerimiz bitmişti. Mina benim telefon numaramı aldı.Ve sonra ayrıldık.Işınlanıp eve girdim.Çok yorulmuştum ne çok şey olmuştu öyle hemen aldığım eşyaları yıkamaya attım.Ve marketten aldıklarım yerleştirdim.Telefonumu şarja taktım, üstümü değiştirip yattım.
Arkadaşlar bu sefer biraz uzun yazabildim.Oy ve yorum atmayı unutmayın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mha X Aiko 🌙
FanfictionAilesi villain olan bir kızın kahraman olma hikayesi... Mha kitabıdır Önerileriniz varsa yazabilirsiniz İyi okumalar