Sabah olmuştu tekrardan. Çalışma masasının üstünde uyanmışdım. Nori'de yanımdaydı hâyla uyuyordu. Lavaboya gittim elimi yüzümü yıkadım ve saçımı bağladım. Sonra gidip Nori'yi uyandırdım. Birden zil çaldı saate baktım 12.54 tü bu saate kim gelmiş olabilirdi ki. Kapıyı açtım. Kapının önünde sadece bir tane paket vardı. Ve üstünde UA yazıyordu elime aldığım gibi Nori'nin yanına koştum ve yere oturarak açmaya başladım. Üzerime giydiğimde o kadar güzel duruyordu ki Nori'ye dönüp
A: Bak Nori ne kadar güzel duruyor.
N: Evet ama sen etek giymezsin ki yani pantolon giyemezmisin?
A: Eğer erkek gibi görünmek istemiyorsam giymem lazım zaten altına birşey giyeceğim, dedim sırıtarak.
N: Neyse kurallara uyucaksın yapacak bir şey yok.
A: Neyse oyalanmada dışarı çıkıp kırtasiye alışverişi yapalım.
N: Tamam
Nori'de hazırlandıktan sonra dışarı çıktık ve bir taksiye binip ilk gördüğümüz kırtasiyeye girdik. İçerisi insan doluydu resmen. Ben hemen çanta reyonuna koştum ve gördüğüm siyah mavi desenli çantayı aldım. Ve yanında duran yeşil çantayıda Nori'ye uzattım. Nori çantayı sevmiş görünüyordu ki elimden alıp bakmaya başladı.
* Zaman Atlaması *
Güzel bir alışveriş yapmıştım. Özellikle aldığım mavi ajanda favorim. Noriyede birşeyler almıştım çünki çok beğenmişti.Ama fiyatlar çok pahalı neredeyse burslarımın yarısını harcamıştım. Saat 14.47 di karnım acıkmıştı ve çok yorulmuştum. Nori de beni anlamışcasına bakıyordu.
A: Çok yoruldum ve acıktım.
N: Napalım peki.
A: Yakınlarda bir park var belki orda oturup birşeyler yiyebiliriz.
N: Tamam ama ne yiyelim.
A: Bilmem
N: O zaman ramen yiyelim uzun zamandır yemiyoruz.
A: Tamam
Bir markete girip kutu ramen aldık. Ve parka oturup yedik.
Biz ramen yiyip bir yandan telefona bakarken bir anda heryer sis olmuştu. Ben hava özgünlüğünü kullanarak sisi dağıtmaya çalışıyordum ama nafile. Bi anda ağzım kapandı sürüklenmeye başlamıştım ama ben zamanı durdurdum ve kim olduğuna baktım. Beni kaçırmaya çalışan şey bir insan değildi bir nomuydu. Bir süreliğine yukarı kaldırarak beklettim. Kahramanlar gelmeye başlamışlardı. Kim gelmişti biliyomusunuz. Mirko ve Hawks ağağağ çıldırıcam imza almak istiyorum. Hemen yanlarına gittim. Kolumdan posterlerini ve bir imza kalemi ürettim,onlara uzattım.
A: Merhaba imza atabilirmisiniz lütfen?
Hawks: Tabi ki ama sen nomuyu etkisiz hale getiren kız değilmisin nası yaptın lisansın var mı?
A: Yok ama beni kaçırmasını bekleyemezdim.
Hawks: Tamam özgünlüğün ne nasıl kurtuldun.
A: Benim özgünlüğüm hayal etme yani hayal ettiğim özgünlüğü kullanabilirim veya hayal ederek yarattığım özgünlü birine aktarabilirim.
Mirko: Güzel özgünlük
A: Evet şimdi imza alabilir miyim acaba?
Mirko: Tabi
İkiside imza attıktan sonra kalemi ve posterleri tekrar eritip vücuduma geri aldım. Nori'nin yanına geldiğimde bana somurtuyordu.
A: Hey
N: hıh
A: Ne hıh tamam tamam sanada aldım imza.
N: Ya gerçekten mi?
A: Evet gerçekten,eve gidince veririm.
N: Eve gideceğini mi sanıyorsun.
A: Nası ya niye gidemiyorum eve.
N: İfade vermemiz gerekiyor çünkü.
A: Üffff ya
* Zaman Atlaması*
Eve gelmiştik. Saat 20.53 tü zaman ne çabuk geçti. Üstümü değiştirip sadece çikolatalı süt içtim. Nori çoktan uyumuştu. Telefonumu şarja taktım. Telefonumda bişey var yada marka çok iyi neden mi böyle söylüyorum çünkü telefonun şarjı bitmiyor yani açıklamak gerekirse ben telefonu en son iki gün önce şarja taktım. Neyse çok boş konuştum. Posterleri çıkarıp astım çok güzel duruyorlardı. Nori'ninkileride yatağının yanına bıraktım ve uyudum.
Ah en sonunda bölüm atabildim. Bu hafta bir bölüm daha atmayı planlıyorum. Evet oy ve yorum atmayı unutmayın.•—• (❍ᴥ❍ʋ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mha X Aiko 🌙
FanficAilesi villain olan bir kızın kahraman olma hikayesi... Mha kitabıdır Önerileriniz varsa yazabilirsiniz İyi okumalar