Yedinci Bölüm🎋

40 4 1
                                    

Sabah

Hazırlanıp okula gelmiştik. İlk dersimiz İngilizceydi. İngilizce dersini çok severim ama Mic Sensei çok bağırdığı için derse odaklanamıyorum. Sonra matematik,bilgisayar teknolojisi ve kahramanlık tarihinden sonra öğlen arası olmuştu. Öğlen yemeğini Jirou ve Momo ile birlikte yedik. Ve sonunda Temel kahramanlık dersi zamanı gelmişti. Sınıfta sırama oturmuş resim çiziyordum. Kapıdaki ses All Might aitti. " Temel kahramanlık eğitimi dersini ben veriyorum. Bu derste kahraman olmak için temel bilgilerin farklı yöntemler kullanarak öğreneceksiniz. Bu dersteki ünitelerin çoğunu işleyeceğiz. Hemen işe başlayalım! İşte bugün yapacağımız şey Dövüş Eğitimi! Ve bunları kullanacaksınız. Okul başlamadan önce sizin gönderdiğiniz  Özgünlük kayıtlarınız ve İstekleriniz doğrultusunda üretilen kostümleriniz. Giyindikten sonra Beta sahasında toplanın!"

Hawli yürüyüş

" derler ki insan elbiseleri tamamlar,Genç hanımlar ve delikanlılar. Şunu iyi bilin ki şu andan itibaren sizler Kahramansınız! Mükemmel olduğunuz millet. Hepiniz havalı gözüküyorsunuz. Şimdi başlayalım sizi zigotlar!" Biraz zaman sonra

"Bu ders için kahramanlar ve kötü adamlar olarak iki gruba ayrılacaksınız ve iç mekanda ikiye ikiye mücadele edeceksiniz.Durum şu: kötü adamlar gizli mekanların bir yerine nükleer silah saklamışlar. Kahramanlar silahı yok etmeye çalışacaklar. Kahramanlar belirlenen süre zarfında ya kötü adamları yakalayacaklar ya da Silahı ile geçecekler. Bu sırada kötü adamlar ya nükleer silahı savunacaklar ya da kahramanları yakalayacaklar."

Takımlar:

A: Sensei ben dışarda kaldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

A: Sensei ben dışarda kaldım.

All: Aiko sen benimle izleme kulesin de bekle.

A: Tamam Sensei

Aslında eğitimine ben de katılmak istiyorum ama yapacak birşey yok. Takımlar seçildi ve ilk olarak A ve D takımı yarışıyor. Diğerleri hep beraber izleme kulesine gittik. Bakugou ve Izuku arasında kavga çıkacak gibi hissediyorum ama neyse. Cidden de öyle oldu Izuku çok güzel savaşıyor ama Bakugou da  bir hayli sinirli. Izuku Özgünlüğünü kullanmadan bile Bakugou yu engelliyor. İşler bayağı kızışacak. Bakugou delirmiş o patlamada Izuku ölebilirdi. Uraraka iyi midir ki çok kötü düştü ama lıda bombayı güzel bir şekilde koruyor. All might'ın yarışı durdurması gerekiyor ama durdurmuyor bu işte bir iş var. Izuku çok akıllı bir iş yaptı bence ve Uraraka da bombayı elegeçirdi. Kısacası kazandılar.

Mha X Aiko 🌙Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin