بص يا سكر هقول حاجه بس 🙂♥️

2K 114 14
                                    

اولا كده انا طالبه طلب صغنون اوي اويي وهو أن بلاش اللي يشوف الروايه يعمل فوت ويخرج علي طول من غير ما يقرأء الروايه ، طب وهل ده صحيح ...  مش صحيح طبعا 😊 اقولك ليه انا مش كل اللي يهمني اوي تفاعل فقط أو فوت أو كومنت بس مش ده اللي يهمني اوي يعني طبعا يهمني لاكن مش اكتر من اني اعرف رأي الكل ، يعني بجانب التفاعل تقولي رأيك ده اللي بحسو بيقدر تعبي فعلا وبحس اني عملت حاجه كبيره طبعا بجانب اني عارفه اني عملت حاجه كبيره ( الثقه يا جماعه اهم حاجه 😂 ) المهم يعني فا بلاش اي حد يعمل فوت وميقولش رايو فعلا بكل صراحه واي اللي ناقص هنا وهنا كويس اوي كده يعني ، ده غير الانتقاد طبعا انا اقبل عادي أن حد يقول رأيو بأحترام برد وعادي جدا ، لاكن اللي بينتقدو أو يقولو رأيهم بطريقه تجرح اللي قدامك لا مش برد وده مش ضعف لا خالص بس انا مش بحب أزعج نفسي او ادايق نفسي من حاجه متستاهلش لأني من طبعي حساسه جدا فا اقعد اعيط ولا اتجاهل كل ده هاا 😂 وهتقولو لا ردي من غير احترام زي اللي انتقدك بدون احترام ده برضو هقولكم مش بحب انزل مستوايا لناس عديمه الرحمه وعديمه الادب لأنهم فعلا الناس اللي زي كده مش بيعرفو كل كلمه قالوها كده بتجرح اللي ادامك اد اي وطبعا ده للناس اللي من النوعيه دي مش قصدي حاجه بالله ، حاجه كمان ممكن تلاقو في لغه الكتابه اني دامجه بين الفصحي والعاميه متسألونيش ليه هي طلبت معايا كده 🙂 .

وبس كده طولت عليكم معلش بس لقيت نفسي بتكلم بتلقائيه كده لأني بحبكو زي اخواتي كلكم في الله وبس كده ♥️♥️

واه انا مش هنزل غير لما حد عسل كده يقولي رأيو وأكمل ولا لا .. انا رخمه معلش 😊♥️♥️♥️♥️

إلين الصقر ( جاري تعديل السرد )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن