iii. tell your friends you're out for a run

16 3 0
                                    


Drahá Delilah,

viem, že toto nikdy nebudeš čítať, a už rozhodne mi neodpovieš, ale písať Ti mi príde ako jediná normálna vec na tomto svete. Odkedy si odišla, stalo sa toho strašne veľa, a som si istá, že na to všetko si nespomeniem, ale pokúsim sa oboznámiť Ťa s väčšinou.

Dnes som bola znova v Pandemóniu. Pamätáš si na to, ako sme tam chodievali spolu s mamou? Som si istá, že nám tam chcela niekoho nájsť, chápeš, „zabezpečená budúcnosť", a „náhle prehodnocovanie po zvážení dôsledkov démonských kiahní"... Ale toto som Ti nechcela povedať.

Objavili sa tam dve záhadné ženy, istý bosorák ich označil za Temné sestry. Vraj tam nikdy nechodievajú pre nič dobré. Chápeš... Ja by som si to aj domyslela, ale... No proste chápeš. Snáď.  Každopádne vraveli, že Magister (áno, presne ten Magister) si želá vidieť istého Nathaniela. Popravde ma to trochu vystrašilo, nikto nikdy predsa nevidel Magistra, ale vieš čo som urobila? Utiekla som. Musím uznať, že som na seba a svoju odvahu hrdá.

Keď už som teda utiekla, na ceste domov som sa potkla asi šesťkrát (ale to nie je žiadna novinka). Som si istá, že keby som bola nejakým objektom knižného diela, autor by ma nazval Kráľovná na úteku. Znie to dobre, však?

Žiaľ, zomlelo sa to inak, ako som dúfala. Mala som pocit, že ma niekto sledoval. Neviem kto. Jednoducho... Niekto. A nezdá sa mi, že tam bol(a?) jeden. Videla som jeho (jej?) modré oči nebezpečne svietiť v tme ako divá mačka... A možno sa mi to proste len zdalo.

Taktiež by som veľmi ocenila, keby si mi pomohla nájsť adresu Veľkobosoráka Londýna - Magnusa Banea. Ani nevieš, ako by si mi tým uľahčila život. Dúfam, že moju prosbu aspoň trochu zvážiš.

Mám Ťa veľmi rada a chýbaš mi!

S láskou,

- Tvoja sestra, Clara

✧.*




illicit affairs [svk]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt