vii. what started in beautiful rooms

2 0 0
                                    


Londýn, 1878

Pandemónium padlo, dobro zvíťazilo. No ak niečo Clara dokáže, je všetko pokaziť. Mala nervy. Ako to mohla znova dopustiť? Nahnevane zabuchla dvere bytu na Cornelia Street a vydala sa rýchlym krokom do Hell Ruelle. Kontroverzné miesto pre Dolnosvet, ktoré sa využívalo po Pandemóniu. Bola len hračkou, bezvýznamnou poznámkou pod čiarou života Willa Herondalea.

Ako to len mohla dopustiť?

V hlave sa jej stále ozývali šepoty tých istých slov: milujem ťa, milujem ťa, milujem ťa. A potom prišla Tessa Grayová - obraz dokonalosti a dobroty, čo Clara určite nebola a veľmi dobre to vedela. To dievča, ktoré verilo v lásku a zázraky spred pár mesiacov je preč. Je preč. Ak Clara nebola nikomu dosť dobrá vtedy, na čo sa bude trápiť ešte viac?

„Hypatia," vydýchlo dievča. Bosoráčka sa na ňu prívetivo usmiala s otázkou v očiach. „Šampanské," dodala. Hypatia nadvihla obočie. „Vyzeráš, ako keby si potrebovala poriadnu fľašu  whiskey," skonštatovala. „Len šampanské," nástojila dievčina.

✧.*

Clara prešla prstom po kľučke salóna s názvom Šepkajúca miestnosť. Tu jej venoval prvý bozk. Bolo to ako keby na ten moment stratila zem pod nohami. Bola hlúpa a zamilovaná - a predsa teraz aj tak prosí o to, aby neupadla do zabudnutia. Chcela toho veľa.

„Bolí to, viem," priznala Hypatia Vexová, ktorá sa zjavila akoby z ničoho, „ale Boh ti dal žiť tento život preto, lebo vedel, že to dokážeš." Clara nestála o múdre slová skúsenej bosoráčky, no táto veta ju ktovie prečo povzbudila. Pocítila slabý plamienok nádeje. No netrval dlho.

✧.*

Drahá Delilah,

viem, že to nečítaš, no si jediná, ktorá na mňa nezabudla. Nečítaš to, no už dávno vieš, čo sa Ti chystám napísať. MámŤa rada, mámŤa rada, mám Ťa rada. 

Ave atque vale, Delilah Fairwellová. Sláva Ti a zbohom.

S láskou,

- Clara

 ✧.*

Will, 

chcem, aby si vedel, že som tu. Stále som tu, zamrznutá v čase, v momente, keď si mi povedal, že máš Tessu. Chcem, aby si vedel, že moja láska k Tebe nevyhorí. A ak ju stále budeš milovať a budete mať nádherné deti, povedz im o mne. Povedz im, ako dúfam, že žiaria. Povedz im, že ich mám rada.

S láskou,

- Clara

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jun 03, 2022 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

illicit affairs [svk]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang