Bab 2

9.4K 118 21
                                    

Bazlin : Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh. Saya harap semoga semua ahli GMT dalam keadaan yang sihat. Berdirinya saya di sini adalah memberikan ucapan aluan kepada semua sebagai Presiden baharu GMT pada sesi kali ini. Maka, ada beberapa pengumuman serta dasar baru yang mesra ahli bakal disampaikan sebentar lagi sebelum kita meneruskan mesyuarat pertama kita pada hari ini.

Pertamanya, sukacita dimaklumkan kita mempunyai ahli baru yang di mana mereka ini telah membantu kita dalam mengembangkan dakwah dalam kalangan mahasiswa melalui proksi mahasiswa kita iaitu Gerakan Mahasiswa Technoraya. Disebabkan mereka telah menamatkan pengajian di peringkat institusi pengajian tinggi, maka mahasiswi ini akan diserap masuk ke dalam GMT manakala mahasiswa akan diserap kedalam Gerakan Pemuda (GPT).

Dengan ini, saya akan umum kan 2 ahli baru GMT iaitu Farah Elya dan juga Aini Sofiya. Dipersilakan Lya dan Fiya untuk tampil ke hadapan bagi sesi taaruf.

Maka, Fiya dan Lya tampil ke hadapan bagi memulakan sesi taaruf.

Lin : Kamu berdua kan sesi taaruf kita berbeza dengan sesi taaruf persatuan lain.

Lya : Kami tahu puan dan kami telah pun terapkan di dalam Gerakan Mahasiswa ketika perjumpaan sesama mahasiswi sahaja.

Lin : Saya sebenarnya agak janggal dipanggil puan...hehe..dalam formal dimaafkan tapi diluar panggil kak Lin ye. Baik sila mulakan sesi taaruf.

Maka, Lya dan Fiya memulakan sesi taaruf mereka. Lya dan Fiya mula menanggalkan baju kurung yang dipakai. Kemudian, mereka menanggalkan bra dan panties mereka di hadapan semua ahli. Hanya tudung sahaja tidak ditanggalkan. Sesi taaruf inu telah menjadi suatu kewajipan dan adat bagi ahli GMT bagi memastikan semua pada diri ahli mengikut kriteria yang ditetapkan termasuk tubuh badan. Keduanya bagi memastikan tiada perkara bahaya yang berlaku dalam wisma GMT atau berlakunya pembelotan.

Setelah Lya dan Fiya menanggalkan pakaian mereka kecuali tudung, mereka mula memperkenalkan diri.

Lya : Nama diberi Farah Elya, boleh panggil Lya. Berumur 23 tahun, merupakan graduan Institusi Pengajian Tinggi. Diharapkan ahli GMT dapat memberi tunjuk ajar serta membimbing saya sepanjang menjalankan tugas sebagai ahli GMT.

Fiya : Nama Aini Sofiya, boleh panggil Fiya. Berumur 23 tahun, juga graduan IPT. Harapan semoga ahli GMT dapat memberi bimbingan serta sudi bekerjasama dengan saya sebagai ahli baru GMT.

Selesai memperkenalkan diri, Setiausaha GMT, Fatin akan mengambil maklumat berkaitan bentuk tubuh badan mereka dibantu oleh Exco Kebajikan yang mengukur saiz buah dada, berat, tinggi serta menyemak bahagian-bahagian sulit ahli baharu.

Selepas selesai, Fatin menyebut butiran bentuk tubuh badan ahli baru kepada ahli GMT.

Fatin : Dengan ini, setelah disemak dan diambil butiran, berikut merupakan butiran ahli baru GMT.

Lya

Ketinggian : 156 cm
Berat : 56 kg
Saiz buah dada/bra : 38c
Bahagian kemaluan : Bersih tiada bulu seperti ketetapan peraturan GMT.
Dll.

Fiya

Ketinggian : 160 cm
Berat : 48 kg
Saiz buah dada/bra : 36c
Bahagian kemaluan : Licin seperti peraturan GMT.
Dll.

Selepas itu, Fiya dan Lya dihadiahkan bra dan gstring seragam GMT yang biasanya akan dipakai ketika perhimpunan agung GMT sebagai tanda menyambut kehadiran ahli baru GMT. Fiya dan Lya berpelukan sesama ahli GMT selepas Fiya dan Lya sah menjadi ahli baru.

Lin : Baik, terima kasih Lya dan Fiya. Boleh ambil tempat masing-masing. Untuk pengaetahun Fiya dan Lya, ahli GMT kat sini biasanya memang pakai begini ketika dalam bangunan GMT atau mesyuarat, di luar baru pakai semula pakaian. Namun, tiada halangan untuk ahli memakai pakaian tapi selepas disemak oleh penjaga wisma. Semua ini bagi menjaga keselematan ahli sepanjang di wisma.

Gerakan Muslimah TechnorayaWhere stories live. Discover now