Lin tersedar daripada tidurnya. Lin terbayang apa yang berlaku kepada dirinya semalam. Puas hingga kepenatan gara-gara layanan suami. Lin baru ingin memberi kejutan kepada suaminya namun suaminya tiada di sebelah. Lin lihat jam pada telefon pintarnya. 6.30 pagi!!! Lin tersedar dia bangun lewat hari ni. Persiapan ke PD belum disempurnakan. Sewaktu Lin ingin segera ke bilik air untuk mengambil wuduk, Lin perasan ada barang yang telah tersusun di sebelah almari.
"Alamak! Suami aku dah kemaskan ke? Adui...teruknya aku" monolog Lin.
Lin mendengar pintu bilik air terbuka.
Anas : Eh, sayang dah bangun...abang baru nak kejutkan sayang...
Lin : Abangggg...kenapa tak kejutkan Lia awal? Kenapa abang kemas sorang2?
Anas : Ala...takpela sayang...kan abang dah janji nak tolong sayang kemas kan...dah siap dah...sekarang Lya pergi mandi...solat ok? Lagipun sayang ngantuk sangat tadi...kejut2 x bangun...
Lin : Terima kasih abang...abang dah solat ke?
Anas : Belum lagi sayang...tadi abang buang air lama sangat...ni baru nak solat...
Lin : Lin ambil wuduk jap...solat sekali ye bang...kejap tau
Anas : Ok sayang...eh kejap...sayang dah mandi wajib ke belum?
Lin : Aahla...belum...adeh...subuh habis pukul berapa?
Anas : Pukul 7 sayang...kan subuh dah lewat sikit sekarang...
Lin : Ok...Lin mandi n ambil wuduk dulu ye bang...kalau Lin lambat abang solat dulu...maaf abang susahkan abang
Anas : Tak pe abang tunggu...sekarang baru jam 5.30 pagi...
Lin : eh? bukan 6.30 ke?
Anas : 5.30 la sayang...subuh pun belum masuk lg...hahaha...adeh padan la abang pelik kenapa sayang kata bangun lambat...abang ingatkan abang yang buang air lama😂
Lin : Ingat subuh gajah tadi...salah tengok...
Anas : Tak pe2... sayang mandi dulu abang solat sunat kejap...
Sedang Anas ingin menyarung baju melayu utk solat...ada tangan memeluk pinggangnya...
Lin : Abang...kalau...teman Lin boleh?
Anas : Teman apa tu Lin?
Lin malu untuk melakukan ini, tapi memandangkan waktu masih awal Lin ingin melaksanakan tanggungjawabnya yang tertangguh semalam...kesian suaminya...hanya dirinya sahaja yang puas semalam...perlu ditebus semula...walaupun ini bukan diri Lin yang sebenar, tapi Lin tau Anas akan cair bila Lin menjadi sisi yang lain..
Lin memegang baju melayu yang ingin disarung oleh Anas disidaikan di kerusi...kemudian Lin menarik tangan Anas ke dalam bilik air...Lin yang tadi sempat berkemban sebelum bergegas ke bilik air tadi menanggalkan tuala di hadapan suaminya. Lin tanggalkan tuala sambil membuat aksi ghairah di hadapan Anas.
Anas : Amboi...lain macam sayang pagi ni? ok ke ni?
Lin meletakkan jari di bibir Anas. Lin membuat gaya yang begitu menggairahkan di hadapan Anas sambil tangan Lin meramas buah dadanya yang besar di hadapan Anas.
Lin membuka ikatan tuala suami perlahan-lahan...kini kedua-duanya telanjang bulat. Lin mengusap kemaluan suaminya. Kemaluan Anas semakin lama semakin kembang besar akibat usapan dan lancapan yang dilakukan oleh Lin.
Lin yang dah terangsang melihat batang kemaluan suaminya yang besar dan panjang terus menjilat kemaluan suaminya. Pemandangan Lin menjilat kemaluan Anas merupakan pemandangan yang sangat indah bagi Anas.
YOU ARE READING
Gerakan Muslimah Technoraya
FantasyMengisahkan tentang gerakan politik yang berlaku di sebuah negara yang diberi nama Technoraya. Gerakan Muslimah Technoraya atau GMT merupakan cabang gerakan daripada parti Kesatuan Muslim Technoraya yang juga parti pembangkang di negara itu. Kesatua...