Te doare,dar nu renunți.

76 4 0
                                    

Pe când eram afară,sora mea îmi scotocea prin ghiozdan .. Deodată aud o voce "Cezzaraaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!" . Era sora mea .. Îndată ce am auzit-o am fugit către casă .

-Ce ai pățit Bia ?
-Cez..Cezzara,de când e poza asta ?

*Era o poză cu mine și cu fostul meu iubit*

-Pentru asta a trebuit să țipi atâta ?
-Proasto .. Trebuia să fie la gunoi poza asta . Ce mai caută aici ?
-Piticanie mică de 12 anișori,vezi-ți de lucrurile tale ! Ieși din camera mea ! Acum !
-Bine răutate !

Și asta-i sormea .. Imaginați-vă 12 ani .. -> Teroare ×.× Deci .. Am mințit-o pe sormea că cică acel băiat este fostul meu iubit,pentru că ne-a văzut împreună .. Păi,v-am făcut cam curioși,nu ? Păi .. E un bãiat pe care îl știu de un an .. Și suntem cei mai buni prieteni .. Suntem în aceași clasă .. Și .. Îl plac,de la un timp simt ceva pentru el .. Dar .. Mi-ar fi jenă dacă ar afla .. :/ El mă bagă în seamă,vorbim în fiecare zi câte 5-6 ore la telefon,doarme la mine .. E ca un frate . O nu,am uiat complet ! În seara asta Alex doarme la noi ! nuuuuuuu ! Sunt încă în pijamale.

-Mamaaaaaaaaaaa !!!!!!!
-Da Cezz ?
-Fă de mâncare,vine Alex la noi !!
-Și tu acum îmi spui ? Pregătește-te și tu ! Nu te-ai schimbat ?
-Soneria ! Mami fugi tu și deschide,merg să mă schimb ! Dacă e Alex spune-i să urce sus !

Am fugit sus în camera mea să mă schimb,când cineva bate la ușă .. Era chiar Alex ...

-Bună .. Pot să intru ?
-Hei .. Normal.
-Ce faci?
-Bine .. Pot să fac ceva ?
-Da.

În acel moment l-am luat în brațe și vreo 5 minute nu i-am mai dat drumul. Mă simțeam în siguranță .

-Pentru ce a fost asta ? întreabă Alex..
-Aveam nevoie de o îmbrățișare .
-Aii nu .. Mi-am uitat pijamalele acasă,mă întorc imediat ,bine ?
-Bine. Te aștept aici.

Nu cred că ăsta era motivul pentru a pleca de la mine ... E ceva ciudat.. Ce-ar fi să îl urmăresc ?
Am plecat după Alex .. Aproape de casa lui îl văd cu .. Stai ce ? Aia e Natalia ? Nu pot să cred .. O sărută .. Ai nu .. Sunt împreună :( ..
Am vrut să plec acasă,dar nu puteam merge așa .. M-am dus într-un parc și m-am așezat pe o bancă .. Lacrimile se scurgeau ușor pe fața mea .. Când o voce caldă se aude în spatele meu :

-Hei .. De ce plângi ?
- ...
-Vorbește cu mine . Eu mă numesc Zack ,iar tu ?
-Cezzara,încântată . *spun eu ștergându-mi lacrimile*
-Ce s-a întâmplat ? De ce plângeai ?
-Nu mai contează .. De unde ești ?
-Sunt de aici din București .. E o petrecere aici peste drum .. Vrei să mergem ? Te vei simți mai bine.
-Bine ..
-Aveai alte planuri ?
-Nu..
-Bine,haide !

Am plecat la petrecere împreună cu Zack .. Părea un băiat cuminte,și cu o inimă de aur .. Dar gândul îmi este tot la Alex :( Mai bine aș pleca acasă .. Stai .. De ce aș zice asta ? Nu. Trebui să trec peste . Alex e cu Natalia,nu mă mai interesează .. O viață nouă începe chiar acum. :)

Necorectat•

Dragoste sau urăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum