Victory

175 10 0
                                    

O 3 měsíce později

Pohled Izzy

Vzbudila jsem se a šla rovnou do sprchy.

Vlasy jsem si osušila, učesala, dala do copu a udělala si ranní hygienu jako vždy.

Pak jsem se jen oblékla do:

Šla jsem dolů do kuchyně kde Gia už dávno byla a dělala lívance,,dáš si?" Zeptala se,,umírám hlady" Řekla jsem.

Gia mi dala talíř s lívanci a já začala jíst. Mezitím jsme si začali povídat o narození toho dítěte, obě jsme věděli co se stane až ho nebo jí porodím, takže jsme potřebovali plán.

Pohled Klause

,,Možná bychom to už měli vzdát" Řekl Damon,,je to tvá sestra, jak to můžeš říct?!!" Vyjela na něj Amiee,,já vím a miluju jí, jenomže už je to 6 měsíců, co jí nemůžeme najít. Je v 9 měsíci co, když jí Katherine zabila?" Řekl,,proč si to myslíš?" Zeptala se Bex,,jelikož porodila a už jí byla k ničemu" Odpověděl Kol,,přesně tak!!! Vždyť Klausovi už z toho hráblo, kdy naposledy promluvil?" Zeptal se Damon,,přišel o manželku a nenarozené dítě a neví kde jsou, takže ho nechte být" Řekl Elijah.

,,Elena se Stefanem hledají posledního poskoka tak uvidíme, neztrácejme naději" Řekla Bonnie.

Najednou mi začal zvonit telefon, byl to Stefan.

,,Máme jí! Pošlu vám adresu, my už tam jedeme" Řekl a zavěsil.

Pohled Izzy

Když jsem chtěla dát talíř do dřezu tak ani jsem nemohla, talíř mi spadl na zem a ja začínala mít kontrakce.

,,Dýchej!!!" Chytila mě Gia, když jsem málem spadla,,musíme tě dostat jinam, dnes příjde Katherine!" Řekla.

S Giou jsme se dostali do koupelny kde jsem šla do vany, obě jsme věděli že jestli přijde tak to budu muset zvládnou sama bez jakéhokoliv řevu.

Gia pro jistotu pustila sprchu a kohoutek od umyvadla aby nic Katherine neslyšela.

,,Zvládneš to?" Zeptala se mě, když jsme uslyšeli Katherine a mě se tak moc chtělo řvát ta bolest byla otřesná.

Slyšela jsem jen jak se zeptala Katherine kde jsem na to Gia odpověděla že se koupu.

Pak už jsem uslyšela jako by někdo prokopnul dveře a hrozný křik.

V tu chvíly mi to bylo jedno, byla to šance na to abych mohla řvát.

Pohled Klause

,,Kde je Betty???!!!!" Dost silně jsem jí přirazil ke zdi jelikož se tam udělala díra,,já nevím!" Řekla,,já přísahám že ti vyrvu všechny vnitřnosti z těla chceš???" Nic neodpoveděla takže jsem jí strčil ruku do břicha a začal vytahovat její vnitřnosti a ona začala řvát.

,,Já vím kde je!!!" Nějaká holka se dostala z Elijahova sevření a pak se málem spalila na slunci,,má moje i Izzy prsteny" Řekla, já vzal prsteny od Katherine a dal jí ten její.

Katherine jsem vytáhl srdce z těla.

Pohled Izzy

,,Aaaaaaaaaaa!!!!!" Už jsem to dítě chtěla mít venku, všude byla krev já od ní byla též, bylo to hrozné pak už jsem to miminko vytáhla. Ihned začalo brečet a ja zjistila, že je to Victorie.

,,Ahoj zlatíčko" Začala jsem brečet,,snad tě nevidím naposled" Byla nádherná, podařilo se mi jí uklidnit, takže jsem v té vaně, byla jsem ještě k tomu od krve a ty bílé šaty moc nepomáhali.

,,Izzy?" Uslyšela jsem Giu, která vešla do koupelny,,je to Victorie" Ukázala jsem jí,,jsem na tebe pyšná" Řekla a hned potom si vzala Victorii do ruky. Chtěla jsem se zvednou jenomže...

,,Betty?" Objevil se tu Klaus,,Niku?!!" Ihned jsem mu skočila do náruče a začala jsem brečet,,no ták! Neplakej radši mi pověz proč jsi od krve" Řekl a až pak jsem si všimla, že je tu Kol, Elijah a Stefan já nic neřekla jen jsem ukázala na Giu, která držela v rukou teď už umytou Victorii.

Zatímco Klaus se seznamoval s Viky já se vrhla do objetí Stefana,,jsem tak rád že jsi v pořádku" Řekl,,báli jsme se o tebe" Přidal se Elijah,,bez tebe byla nuda" Řekl Kol a Klaus k nám přinesl Viky,,je nádherná" Řekl s úsměvem Elijah,,je po tobě až na ty oči" Řekl Stefan,,jak se vlastně jmenuje?" Koukl na mě Klaus,,no předci Victorie" Řekla jsem,,co uděláme s ní?" Zeptal se Kol a koukl na Giu,,je to má kamarádka, dost mi pomohla, bez ní bych to tu nezvládla" Řekla jsem,,dobře, půjč mi jí chci vidět svojí krásnou neteř" Řekl Kol a mě se najednou zamotala hlava.

Klaus mě chytil a pak už si nic nepamatuju.

Přeji vám krásné VELIKONOCE❤🐇🐣🥚 Miluji vás❤

Vaše Julča❤

Our sister fell in love with the monsterWhere stories live. Discover now