Efter tre dagar i skolan så är det äntligen helg, det är skönt för jag kommer varken behöva ha med lärare, läxor eller Jack att göra, även fast han är rätt "charmig" eller vafan han nu är. Jag kliver in i Cameron's lägenhet eftersom pappa är borta och jobbar en vecka till och mamma jobbar över, så det känns lite trevligare att åka till Cameron. Jag har Marshmallow med mig också.
"Hallå!" Ropar jag glatt när jag kommer in men jag får inget svar.
"Hallå?" Ropar jag nu, lite mer mystiskt och går in i vardagsrummet. Jag känner en svidande smäll på kinden och någonting kallt som åker överallt.
"SMACK CAM" ropar Cameron och börjar asgarva. Nash står en vit bort och filmar allt och Shawn är också där, tillsammans med Aaron. Alla börjar skratta som satan men det första jag tänker på är att hoppa på Cameron. Han springer iväg skrattandes med mig efter honom. Jag får tag i hans arm, hoppar upp på hand rygg och tar raklöddret från min kind och kletar det i Cameron's ansikte, han fick endel i munnen också.
"ANDREA OMG" ropar han och spottar ut raklöddret och då skrattar jag ännu mer. Jag går skrattandes iväg, tar bort raklöddret och sedan går jag tillbaks.
"Hej förresten" säger Nash och skrattar.
"Nämen hej har du inte typ grädde eller nåt du vill slå in i mitt ansikte? Jag har hört att det ska funka emot röda fläckar" säger jag och han skrattar. Min telefon ringer och det är ett okänt nummer.
"Hallå?" Säger jag.
"Hej darling" säger en röst jag känner igen... Det är Gilinskys. Jag suckar och går ut i köket så att Cameron eller någon annan inte ska höra.
"Jag som längtade till helgen för att slippa dig.." Säger jag.
"Närå du vet att du saknar mig" säger han och hans röst är så snygg.
"Vad vill du?" Säger jag och suckar. "Och hur fick du ens tag i mitt nummer?" Fortsätter jag surt.
"Jag vill att du kommer hem till mig ikväll, och du vet man har ju sina kontakter" säger han mystiskt och herregud alltså den här pojken vet hur man gör för att få någon att bli intresserad, men det är ju för att han gör såhär mot alla han ser.
"Jag tänker inte komma till dig" säger jag.
"Jo" säger han, bara sådär kort och bestämt.
"Men nej, jag vill inte ligga med dig för att du ska kunna byta tjej dagen efter. Jag är ingen jävla hora som du bara kan leka med" säger jag surt och han skrattar.
"Du har bra betyg, det vet jag, så hjälp mig med mina så betalar jag dig med vad du än vill ha" säger han och jag tänker efter fr. Behöver jag något speciellt? Kanske lite pengar. Jag måste börja spara till college och resor och shit. Och jag menar att få betalt för att hjälpa någon med läxan... Det är värt det.
"50kr i timmen, hämta mig klockan 17.00 hos Cameron" säger jag och suckar.
"Ses då baby girl" säger han och jag lägger snabbt på. Jag går ut till Cameron, Nash, Shawn och Aaron och förklarar att jag ska bort till en kompis så jag går och duschar, sedan byter jag om (till det på bilden) och sminkar mig med concealer, puder, ögonbrynsskugga, mascara och bronser. Jag borstar håret och när klockan är 16.45 förklarar jag för Cameron, ensam.
"Kan du komma hem ikväll" säger han och ser lite orolig ut. Det är faktiskt gulligt att han bryr sig så mycket, jag älskar verkligen Cameron. Han är en skyddande, underbar storebror.
"Ja, jag hade inte tänkt att sova hos han, han är ju dum i huvudet" säger jag och skrattar.
"Okej men lycka till då" säger han och skrattar och sedan ringer det på dörren. Jag öppnar och det är Gilinsky. Han står lutad mot väggen med armarna i kors och tuggar tuggummi.
"Hey cutie" säger han och jag himlar med ögonen. Jag kramar Cameron sen går Jack och jag, jag fattar inte varför jag gick med på det här egentligen, han är så jobbig.
Vi åker i hans EPA igenom en skog, fram till ett stort trähus. Vi går in och där satt Sam, Johnson och Matthew.
"Men hej babe" säger Sam och jag suckar och ler oseriöst.
"Ska vi gå och träna nu?" Säger jag.
"Ja, kom" säger han och börjar gå upp för en trapp. På övervåningen är det sol en liten hall och två dörrar, vi går in genom den till höger. Han tar fram några böcker och vi börjar träna. Jag börjar förklara en massa självklara grejer och det känns som han gör det här bara för att han vill spendera tid med mig.
"Är du säker på att du inte kan det här? Det är ju självklara saker" säger jag och tittar på honom.
"Vad gör man inte för att få lite tid med dig" säger han och blinkar med ena ögat. Jag ler lite sarkastiskt och rodnar så jag tittar ner i boken. Han tar tag i mitt ansikte och drar det mot ditt eget. Han kysser mig sakta och jag vet inte riktigt varför men jag kysser tillbaks. Det känns som att jag omedvetet har väntat på det ganska länge. Han börjar kyssa mig mer intensivt och ta på mig men jag avslutar kyssen och ställer mig snabbt upp.
"Öh.. Ja.. Jag måste gå" säger jag och går snabbt därifrån.
"Kom tillbaka Andrea, bby" ropar han sensuellt men jag fortsätter gå.
"Vart hade du tänkt att gå då?" Säger Sam och ställer sig framför dörren.
"Hem, nu" säger jag bestämt och tittar honom i ögonen.
"Du kan väl stanna ett tag till iallafall.." Säger han och kommer lite närmre och ler.
"Nej" säger jag och trycker bort honom och går ut. Jag börjar gå bort därifrån och skriver till Cameron att han ska hämta mig, hm svarar att han kommer om 10 minuter.
"Andrea, bby girl!" Ropar någon bakom mig, det är Gilinsky.
"Vad?" Säger jag surt men fortsätter gå. Han tar tag i min axel och vänder på mig.
"Kom tillbaks.." Säger han och tittar på mig sensuellt.
"Aldrig" svarar jag tyst. Han sätter sina läppar mot mina och jag kysser tillbaks.
YOU ARE READING
You're bad and you know it don't you?
FanfictionAndrea Dallas, 15 år, är tillbaks i skolan efter sommarlovet, tillbaks till sina kompisar, lektioner, lärare men också skolans bad boys. Andrea bor i LA med sin mamma, pappa, storebror och deras hund. Hon har bruna ögon, långt brunt hår med ljusare...